Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wariancja | podstawy statystyki | konsument | wskaźniki du Ponta | rentowność kapitału własnego | ściąga z marketingu międzynarodowego | prywatyzacja przedsiębiorstw | negocjacje zbiorowe |

Negocjacje zbiorowe


  • Negocjacje zbiorowe - referat - Praca omawia takie zagadnienia jak m.in.: definicja negocjacji, istota i znaczenie negocjacji, ich wady i zalety, wielowymiarowość, funkcje, proces negocjacji...
    Liczba stron: 22 - ✅Bibliografia

  • Negocjacje japońskie - Skład opracowania: język interesów, stosunek do kobiet w biznesie, pokonywanie barier wieku i płci, ceremonialność i rytuały, protokół w biznesie...
    Liczba stron: 5

  • Negocjacje cenowe - Skład opracowania: definicja i fazy negocjacji (przygotowanie, otwarcie rozmów, przedstawienie propozycji, ustępstwa i oferty), zasada 'ustępstwo za ustępstwo' oraz 'obszaru...
    Liczba stron: 14 - ✅Przypisy

  • Style negocjacji - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja negocjacji i warunki konieczne do ich przeprowadzenia, style...
    Liczba stron: 40

  • Negocjacje - opracowanie - Skład opracowania: planowanie, cele, analiza proporcji, wstępna forma współpracy, sugestie dotyczące stadium planowania, zespół negocjacyjny (skład, przywódca, członkowie zespołu), przygotowanie...
    Liczba stron: 24

  • Negocjacje - praca - Skład pracy: definicja negocjacji, sformułowanie sytuacji kiedy warto prowadzić negocjacje, zasady 'wybrana - wygrana', zasady prowadzenia negocjacji w stylu rzeczowym,...
    Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia

  • Etyka w biznesie - referat - Zawartość pracy: historia etyki i jej źródła w biznesie, problemy etyczne w dzisiejszej gospodarce, etyka marketingu, etyczny negocjator, doradca organizacyjny,...
    Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia

  • Cena w ujęciu marketingowym - referat - W skład tego referatu, omawiającego problematykę ceny z punktu widzenia marketingu, wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja ceny i jej...
    Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia

  • Menedżer w roli lidera zmian - W pracy poruszono takie zagadnienia jak m.in.: cechy organizacji, otoczenie bliższe i otoczenie dalsze organizacji, otoczenie ogólne i celowe, zmiany...
    Liczba stron: 19 - ✅Bibliografia

  • Funkcjonowanie przedsiębiorstw w sieciach - prezentacja - Prezentacja przygotowana w programie Power Point. Jej skład to takie zagadnienia jak m.in.: problematyka więzi międzyorganizacyjnych, luka poznawcza, podejście sektorowe,...
    Liczba stron: 48 - ✅Bibliografia

  • Ściąga z marketingu - Zawartość to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego, funkcje marketingu, konsumeryzm, zagrożenia interesów konsumenta, demarketing i remarketing, strategia marketingowa, jej...
    Liczba stron: 2

Krótkie informacje z Kompendium

  • Negocjacje cenowe - Są jednym z elementów negocjacji handlowych. Poznanie ceny, o którą 'rozsądnie' jest prowadzić negocjacje powinno stanowić jedną z podstawowych trosk nabywcy. (0.1 stron A4)
  • Negocjacje zasadnicze - Negocjacje zasadnicze polegają na odmowie dyskusji stanowisk czy pozycji negocjacyjnych, dopóki się nie przedyskutuje wspólnie zasad, na których ma się opierać porozumienie. Dopiero po ustaleniu... (0.3 stron A4)
  • Podział ubezpieczeń gospodarczych - Wyróżniamy ubezpieczenia: 1. indywidualne, 2. grupowe (np. szkoła, zakład pracy), 3. zbiorowe – polisa na wiele ryzyk dla jednego podmiotu. (0.1 stron A4)
  • Definicja i znaczenie negocjacji zbiorowych - Podstawową definicję negocjacji można ująć w proste stwierdzenie: jest to sekwencja wzajemnych posunięć, poprzez które strony dążą do osiągnięcia możliwe korzystnego rozwiązania częściowego konfliktu interesów,... (2.3 stron A4)
  • Czym są negocjacje - Jest to sekwencja wzajemnych posunięć, poprzez które strony dążą do osiągnięcia możliwie korzystnego rozwiązania częściowego konfliktu interesów. W negocjacjach należy więc uwzględnić: obustronność korzyści (uzasadnionych), uczciwość,... (0.3 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii