Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
kultura organizacyjna | przykładowa ankieta | kontrola ryzyka | rekrutacja pracowników | wykłady z zarządzania | równowaga budżetowa | prezentacje z zarządzania zasobami ludzkimi | system bankowy |

Niewidzialna ręka rynku


  • Historia myśli ekonomicznej - opracowanie - Skład opracowania: rozwój ekonomii od starożytności do współczesności, sylwetki myślicieli, Sokrates, Platon, Pitagoras, Ksenofont, Arystoteles, Epikur, ekonomia w Cesarstwie Rzymskim,...
    Ilość stron A4: 25

  • Gospodarowanie - wybór w warunkach rzadkości - Opracowanie omawiające problem gospodarowania oraz zagadnienia z nim związane. W treści znaleźć można takie składowe jak m.in.: definicja gospodarowania potrzeby...
    Ilość stron A4: 30

  • Analiza rynku opon - Składowe tej analizy rynku to następujące podpunkty: produkt, substytuty, produkty komplementarne, udział w rynku poszczególnych marek, układ sił na rynku,...
    Ilość stron A4: 10

Krótkie informacje z Kompendium

  • Cechy gospodarki wolnorynkowej - To: brak ingerencji państwa, kierowanie się własnymi celami, maksymalne korzyści bez państwowej pomocy. Adam Smith 'Bogactwo narodów' (1776) – prowadzenie jednostek przez 'niewidzialna ręke rynku'. (0.1 stron A4)
  • Organizacja wirtualna - W odróżnieniu od tradycyjnej organizacji, jest to organizacja pozorna (niewidzialna), pozbawiona tradycyjnej struktury fizycznej (budynki, personel i inne) i zarządu. Jednakże funkcjonuje jak każda organizacja... (0.6 stron A4)
  • Zakres analizy rynku - Zakres analizy: 1) jakościowej: określenie rodzaju konsumentów oraz ich potrzeb, preferencji i motywów zachowań rynkowych; wyodrębnienie segmentów rynku; rozpoznanie kanałów rynku (sposobów docierania produktów do ostatecznych... (0.3 stron A4)
  • Strategia lidera rynku - Lider rynku to firma, która ma największy udział w sprzedaży danego produktu na rynku. Z reguły swoją dominująca pozycję zamierza utrzymać przez dłuższy czas. Może... (0.3 stron A4)
  • Budowa udziału w rynku - Po zaistnieniu na rynku, firmy japońskie koncentrują swoje siły na zwiększeniu udziału w tym rynku. Opierają się one na strategiach rozwoju produktu i na strategiach... (0.4 stron A4)

ABC Ekonomii © 2001-2025