Nisza rynkowa
-
Wykłady z marketingu - opracowanie - Opracowanie w formie wykładów z marketingu, w którym omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa...
Ilość stron A4: 22
-
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat - Skład pracy: koncepcje i definicja marketingu (dóbr konsumpcyjnych, przemysłowy, zagraniczny - międzynarodowy), zasady rządzące marketingiem, proces zarządzania marketingiem (+ schemat),...
Ilość stron A4: 30 - ✅Bibliografia
-
Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in.: definicje marketingu 10 podstawowych aspektów nowoczesnego marketingu, aspekt:
• filozoficzny
• poznawczy
• informacyjny
•...
Ilość stron A4: 7
-
Marketing międzynarodowy - praca - Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział...
Ilość stron A4: 29 - ✅Bibliografia
-
Analiza rynku - zagadnienia - Zbiór opracowanych zagadnień z analizy rynku, a w nich m.in.: definicja rynku w węższym i w szerszym sensie, klasyfikacji rynków,...
Ilość stron A4: 6
Krótkie informacje z Kompendium
- Znaczenie marketingu - Znaczenie marketingu określają zasady koncepcji marketingowej:
1. Przyjęcie za punkt wyjścia potrzeb i wymagań nabywców zanim zostanie podjęty proces produkcyjny zmniejsza ryzyko działania firmy na rynku.
2.... (0.4 stron A4)
- Czym jest nisza rynkowa? - Nisza rynkowa to specyficzny segment rynku, który charakteryzuje się unikalnymi potrzebami i preferencjami konsumentów. Firmy, które potrafią zidentyfikować i zaspokoić te potrzeby, mogą zyskać przewagę... (1.6 stron A4)
- Wartość rynkowa nieruchomości - Wartość rynkowa nieruchomości jest to najbardziej prawdopodobna cena możliwa do osiągnięcia w warunkach normalnie funkcjonującego rynku przy założeniu, że:
strony transakcji są niezależne od siebie... (0.6 stron A4)
- Rodzaje cen akcji - To:
nominalna; rynkowa; emisyjna.
Cena nominalna – wyraża udział właściciela akcji w kapitale akcyjnym. Jest dla wszystkich akcji danej spółki jednakowa. Można ją zwiększyć, np. przez... (0.3 stron A4)
- Dwusektorowe strategie konkurencji - Strategie konkurencji - ich istotą jest zdobycie i/lub utrzymanie zdobytej pozycji konkurencyjnej.
Wyróżnić możemy następujące strategie:
1) strategie walki konkurencyjnej – strategiczna konfrontacja, skupienie uwagi na konkurenta... (1.2 stron A4)
|