Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza czynnikowa | macierz McKinseya | WTO | marketing miasta | programowanie liniowe | teoria XiY | strategia produktu | szacowanie parametrów strukturalnych |

Nisza rynkowa


  • Wykłady z marketingu - opracowanie - Opracowanie w formie wykładów z marketingu, w którym omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa...
    Ilość stron A4: 22

  • Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat - Skład pracy: koncepcje i definicja marketingu (dóbr konsumpcyjnych, przemysłowy, zagraniczny - międzynarodowy), zasady rządzące marketingiem, proces zarządzania marketingiem (+ schemat),...
    Ilość stron A4: 30 - ✅Bibliografia

  • Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in.: definicje marketingu 10 podstawowych aspektów nowoczesnego marketingu, aspekt: • filozoficzny • poznawczy • informacyjny •...
    Ilość stron A4: 7

  • Marketing międzynarodowy - praca - Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział...
    Ilość stron A4: 29 - ✅Bibliografia

  • Analiza rynku - zagadnienia - Zbiór opracowanych zagadnień z analizy rynku, a w nich m.in.: definicja rynku w węższym i w szerszym sensie, klasyfikacji rynków,...
    Ilość stron A4: 6

Krótkie informacje z Kompendium

  • Znaczenie marketingu - Znaczenie marketingu określają zasady koncepcji marketingowej: 1. Przyjęcie za punkt wyjścia potrzeb i wymagań nabywców zanim zostanie podjęty proces produkcyjny zmniejsza ryzyko działania firmy na rynku. 2.... (0.4 stron A4)
  • Czym jest nisza rynkowa? - Nisza rynkowa to specyficzny segment rynku, który charakteryzuje się unikalnymi potrzebami i preferencjami konsumentów. Firmy, które potrafią zidentyfikować i zaspokoić te potrzeby, mogą zyskać przewagę... (1.6 stron A4)
  • Wartość rynkowa nieruchomości - Wartość rynkowa nieruchomości jest to najbardziej prawdopodobna cena możliwa do osiągnięcia w warunkach normalnie funkcjonującego rynku przy założeniu, że: strony transakcji są niezależne od siebie... (0.6 stron A4)
  • Rodzaje cen akcji - To: nominalna; rynkowa; emisyjna. Cena nominalna – wyraża udział właściciela akcji w kapitale akcyjnym. Jest dla wszystkich akcji danej spółki jednakowa. Można ją zwiększyć, np. przez... (0.3 stron A4)
  • Dwusektorowe strategie konkurencji - Strategie konkurencji - ich istotą jest zdobycie i/lub utrzymanie zdobytej pozycji konkurencyjnej. Wyróżnić możemy następujące strategie: 1) strategie walki konkurencyjnej – strategiczna konfrontacja, skupienie uwagi na konkurenta... (1.2 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii