Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza wskaźnikowa bilansu | zarządzanie logistyką | analiza rynku | produkt | matematyka ekonomiczna | hierarchia potrzeb Maslowa | marka globalna | six sigma |

Nlp


  • Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie - Praca omawiająca wpływ reklamy na zachowanie konsumenta. Zawarto w niej m.in. hierarchię potrzeb wedłum Maslova, model DIPADA (definition, identyfication, proof,...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Komunikacja interpersonalna - referat - Skład pracy: definicja, modele oraz teoretyczne ujęcia komunikowania się, proces komunikowania, komunikacja w świetle koncepcji samoświadomości i teorii analizy transakcyjnej...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia

  • Psychologia reklamy - referat - Skład pracy: siła emocji w reklamie, znaczenie emocji pozytywnych, reklama ukryta, rola emocji negatywnych, metoda 'przed i po', dziecko, zwierzęta,...
    Liczba stron: 30 - ✅Bibliografia

Krótkie informacje z Kompendium

  • Sytuacje strategiczne - To: 1. Strategia max – maxi stosujemy kiedy atuty firmy przeważają nad słabymi a otoczenie stwarza przewagę szans (firma ekspansywnie się rozwijająca) 2. Strategia maxi – mini... (0.3 stron A4)
  • Cechy szczególne zogniskowanych wywiadów grupowych - To: badaniu poddane jest jednocześnie więcej niż jedna osoba uczestnicy dyskusji grupowej spotykają się po raz pierwszy właśnie w czasie zorganizowanego dla celów badawczych spotkanie... (0.3 stron A4)
  • Proces segmentacji rynku - Składa się z 3 etapów: 1. etap badań - nieformalne wywiady z konsumentami, wykorzystując zebrane dane, przygotowuje się kwestionariusz, który kierowany jest do wybranej w sposób... (0.6 stron A4)
  • Segment rynku - definicja i aspekty segmentacji rynku - Segmentacja rynku to proces podziału rynku na grupy o podobnych charakterystykach, takich jak preferencje, potrzeby, zachowania czy cechy demograficzne. Celem segmentacji jest zidentyfikowanie homogenicznych grup... (1.2 stron A4)
  • Macierz kierunków polityki gospodarczej - Wykorzystuje do oceny sytuacji dwie kategorie o charakterze kompleksowym: zdolność konkurencyjną przedsiębiorstwa oraz rentowność branży. Bezpośrednie wykorzystanie koncepcji cyklu życia produktu w ocenie możliwości działania... (0.2 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii