Nlp
-
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie - Praca omawiająca wpływ reklamy na zachowanie konsumenta. Zawarto w niej m.in. hierarchię potrzeb wedłum Maslova, model DIPADA (definition, identyfication, proof,...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Komunikacja interpersonalna - referat - Skład pracy: definicja, modele oraz teoretyczne ujęcia komunikowania się, proces komunikowania, komunikacja w świetle koncepcji samoświadomości i teorii analizy transakcyjnej...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Psychologia reklamy - referat - Skład pracy: siła emocji w reklamie, znaczenie emocji pozytywnych, reklama ukryta, rola emocji negatywnych, metoda 'przed i po', dziecko, zwierzęta,...
Liczba stron: 30 - ✅Bibliografia
Krótkie informacje z Kompendium
- Sytuacje strategiczne - To:
1. Strategia max – maxi stosujemy kiedy atuty firmy przeważają nad słabymi a otoczenie stwarza przewagę szans (firma ekspansywnie się rozwijająca)
2. Strategia maxi – mini... (0.3 stron A4)
- Cechy szczególne zogniskowanych wywiadów grupowych - To: badaniu poddane jest jednocześnie więcej niż jedna osoba uczestnicy dyskusji grupowej spotykają się po raz pierwszy właśnie w czasie zorganizowanego dla celów badawczych spotkanie... (0.3 stron A4)
- Proces segmentacji rynku - Składa się z 3 etapów:
1. etap badań - nieformalne wywiady z konsumentami, wykorzystując zebrane dane, przygotowuje się kwestionariusz, który kierowany jest do wybranej w sposób... (0.6 stron A4)
- Segment rynku - definicja i aspekty segmentacji rynku - Segmentacja rynku to proces podziału rynku na grupy o podobnych charakterystykach, takich jak preferencje, potrzeby, zachowania czy cechy demograficzne. Celem segmentacji jest zidentyfikowanie homogenicznych grup... (1.2 stron A4)
- Macierz kierunków polityki gospodarczej - Wykorzystuje do oceny sytuacji dwie kategorie o charakterze kompleksowym: zdolność konkurencyjną przedsiębiorstwa oraz rentowność branży.
Bezpośrednie wykorzystanie koncepcji cyklu życia produktu w ocenie możliwości działania... (0.2 stron A4)
|