Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
mierniki wzrostu gospodarczego | podstawy statystykia | wynagradzanie | teorie motywacji | merchandising | list zastawny | analiza fundamentalna | model Kurta Lewina |

Obsługa klienta


  • Logistyczna obsługa klienta - Opracowanie omawia zagadnienia: pojęcie i znaczenie obsługi klienta, przykłady jej form i interpretacji, elementy, koszty i korzyści finansowe (wraz z...
    Liczba stron: 17

  • Zarządzanie logistyką - wykłady - Skład opracowania: rozbieżności pomiędzy sferą produkcji a sferą konsumpcji, przyczyny utrzymywania zapasów, problemy decyzyjne, procesy jakimi zajmuje się logistyka, działania...
    Liczba stron: 22

  • CRM - Customer Relationship Management - Teoretyczne opracowanie omawiające Customer Relationship Management (CRM) i customer care, a w nim między innymi: definicja CRM, wymagania, historia, korzyści...
    Liczba stron: 13

  • Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec - Skład opracowania: charakterystyka produktu oraz spożycie piwa, charakterystyka rynku, opis dystrybucji w Grupie Żywiec, kanały on premise i off premise,...
    Liczba stron: 9

  • Podstawy logistyki - Opracowanie omawia podstawowe zagadnienia z dziedziny logistyki: definicja logistyki, podstawowe zadania i cele, obszary zainteresowań, działalność logistyczna, nowoczesna logistyka, podejście...
    Liczba stron: 22

  • Charakterystyka nowoczesnej koncepcji logistyki - Praca omawia następujące zagadnienia: ERP (Enterprise Resource Planning) czyli planowanie zasobów przedsiębiorstwa - cechy, elementy i wady ERP; zintegrowane łańcuchy...
    Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia

  • Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta - Skład opracowania: polityka promocji jako element marketingu-mix, promotion-mix, wybór rynku docelowego, cele reklamy, wybór mediów (w tym schemat mediów głównych...
    Liczba stron: 16

  • Ściąga z logistyki - Zawartość opracowania to m.in.: definicja logistyki, łańcucha dostaw i łańcucha logistycznego, pytania, na które stara się dać odpowiedź logistyka, podstawowe...
    Liczba stron: 5

  • Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
    Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Proces dystrybucji - Projekt opisujący przykładowy proces dystrybucji, na podstawie dystrybucji gazety. Skład projektu: charakterystyka przedsiębiorstwa, cel i koszty całkowite dystrybucji, kanały, elementy...
    Liczba stron: 15

  • Deficyt budżetowy i dług publiczny w Polsce - Skład pracy: definicja deficytu budżetowego, rodzaje deficytów, źródła powstania, finansowanie, źródła finansowania DB w Polsce (1989-1998), wielkość deficytu a zjednoczenie...
    Liczba stron: 19 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Reklama - referat - Skład pracy to: historia (geneza) reklamy, era przedmarketingowa, informacji masowej, era badań, pierwsza gazeta, czasopisma, pojęcie reklamy i jej cele...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Kompleksowe zarządzanie jakością TQM w przedsiębiorstwie - Skład pracy: geneza Total Quality Management, najważniejsze elementy TQM, sekwencje działań w procesie budowy kompleksowego zarządzania jakością, nakierowanie na klienta,...
    Liczba stron: 8 - ✅Bibliografia

  • Bancassurance - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono m.in. takie zagadnienia jak: definicja bancassurance, segmenty działalności ubezpieczonej, oferta bancassurance, przyczyny podejmowania...
    Liczba stron: 17

  • Lojalność wobec marki - Skład opracowania: pojęcie marki, pojęcie (przywiązania) lojalności wobec marki, pozorna i prawdziwa lojalność, sytuacje wysokiego i niskiego zaangażowania, redukcja ryzyka...
    Liczba stron: 7

  • Dystrybucja towarów w przykładowym przedsiębiorstwie - Skład pracy: cel projektu, ogólne zasady gospodarki magazynowej, definicja magazynu, jego skład i sposoby określania wielkości, podział magazynów i ich...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia

  • Zarządzanie procesowe - referat - Zarządzanie procesowe (ZP, znane też jako zarządzanie procesami) jako nowoczesna koncepcja zarządzania. W skład tego referatu wchodzą takie zagadnienia jak...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Psychologia reklamy - referat - Skład pracy: siła emocji w reklamie, znaczenie emocji pozytywnych, reklama ukryta, rola emocji negatywnych, metoda 'przed i po', dziecko, zwierzęta,...
    Liczba stron: 30 - ✅Bibliografia

  • Strategiczna karta wyników (Balanced scorecard) - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której omówiono zagadnienia związane ze strategiczną kartą wyników (Balanced scorecard), a w nich m.in.: definicja...
    Liczba stron: 23

  • Łańcuch dostaw oraz wartość dodana w logistyce - Skład opracowania: zarządzanie łańcuchem dostaw jako element strategii firmy, strategia zintegrowanego łańcucha dostaw, logistyka a...
    Liczba stron: 22

  • Biznes plan salonu fryzjerskiego i kosmetycznego - Skład biznes planu: profil i zakres działania firmy, zakres oferowanych usług i produktów, ogólne informacje o klientach (w tym portret...
    Liczba stron: 33 - ✅Bibliografia

  • Hasła i slogany w manipulacji konsumentem - W skład pracy wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja manipulacji, zasady właściwej komunikacji które wyznaczył Joseph Pultizer (schemat), komunikat reklamowy...
    Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia

  • Czarny PR w kampaniach wyborczych - praca licencjacka - Praca na temat czarnego Public Relations stosowanego w kampaniach wyborczych. Można ją potraktować zarówno jako pracę licencjacką, jak i pracę...
    Liczba stron: 66 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

  • Magazynowanie - referat - Skład pracy: podstawowe definicje związane z tematem (min. definicja magazynu, magazynowania, gospodarki magazynowej, jednostki ładunkowej, zapasu magazynowego, wyrobu, towaru, surowca,...
    Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Psychologia reklamy - opracowanie - Skład opracowania: czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy, rodzaje psychologii w odniesieniu do człowieka, koncepcja psychologiczna, psychoanalityczna,...
    Liczba stron: 14

  • Cena w ujęciu marketingowym - referat - W skład tego referatu, omawiającego problematykę ceny z punktu widzenia marketingu, wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja ceny i jej...
    Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia

  • Marketing międzynarodowy - praca - Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział...
    Liczba stron: 29 - ✅Bibliografia

  • Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in. definicje marketingu, 10 podstawowych aspetków nowoczesnego marketingu (aspekt filozoficzny, poznawczy, informacyjny,...
    Liczba stron: 7

  • Analiza sytuacji marketingowej - W skład tej obszernej pracy wchodzą takie elementy jak m.in.: analiza sytuacji marketingowej i jej definicja, prognoza dla jednostki strategicznej...
    Liczba stron: 63 - ✅Bibliografia 💎Premium

Krótkie informacje z Kompendium

  • Obsługa klienta w logistyce - Obsługa klienta jest głównym pojęciem nowoczesnej logistyki. Wynika z samego celu i zasad zarządzania logistycznego, które najkrócej wyraża reguła 6R – właściwa ilość, właściwy stan,... (0.3 stron A4)
  • Marketing partnerski - Marketing partnerski to tworzenie, utrzymywanie i wzbogacanie relacji z klientem. Pozyskanie nowego klienta jest jedynie pierwszym krokiem w procesie marketingu. Współczesne firmy zmieniają sposób postrzegania swoich... (0.8 stron A4)
  • Strategia najważniejszego elementu obsługi klienta - Strategię tą można potraktować samodzielnie jako główną strategię przedsiębiorstwa lub też jako odmianę strategii rdzenia umiejętności lub innej strategii mającej na celu zróżnicowanie obsługi. Wyróżnia się... (1.1 stron A4)
  • Efektywna obsługa klienta - Efficient Consumer Response (ECR) - Efektywna obsługa klienta (ECR - Efficient Consumer Response) to system efektywnej obsługi klienta. System ten integruje w łańcuchu dostaw wszystkie ogniwa procesu dystrybucji, a więc... (2.9 stron A4)
  • Koncepcje 4P 4C 7P - Podstawowe koncepcje: 4P (marketing MIX): Produkt, Cena, Dystrybucja, Promocja. 4C (nowoczesna koncepcja marketingu): Korzyść, Koszt, Komunikacja, Komfort zakupu. 4P - sformułował... (0.4 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii