Obsługa klienta
-
CRM - Customer Relationship Management - Teoretyczne opracowanie omawiające Customer Relationship Management (CRM) i customer care, a w nim między innymi: definicja CRM, wymagania, historia, korzyści...
Ilość stron A4: 13
-
Podstawy logistyki - Opracowanie omawia podstawowe zagadnienia z dziedziny logistyki: definicja logistyki, podstawowe zadania i cele, obszary zainteresowań, działalność logistyczna, nowoczesna logistyka, podejście...
Ilość stron A4: 22
-
Logistyczna obsługa klienta - Opracowanie omawia zagadnienia: pojęcie i znaczenie obsługi klienta, przykłady jej form i interpretacji, elementy, koszty i korzyści finansowe (wraz z...
Ilość stron A4: 17
-
Ściąga z logistyki - Zawartość opracowania to m.in.: definicja logistyki, łańcucha dostaw i łańcucha logistycznego, pytania, na które stara się dać odpowiedź logistyka, podstawowe...
Ilość stron A4: 5
-
Zarządzanie logistyką - wykłady - Skład opracowania: rozbieżności pomiędzy sferą produkcji a sferą konsumpcji, przyczyny utrzymywania zapasów, problemy decyzyjne, procesy jakimi zajmuje się logistyka, działania...
Ilość stron A4: 22
-
Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec - Skład opracowania: charakterystyka produktu oraz spożycie piwa, charakterystyka rynku, opis dystrybucji w Grupie Żywiec, kanały on premise i off premise,...
Ilość stron A4: 9
-
Charakterystyka form reklamy usług bankowych - W skład tej pracy zaliczeniowej z bankowości wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja reklamy modelu procesu komunikacji H. D. Lasswella...
Ilość stron A4: 19
-
Gospodarka magazynowa na przykładzie wybranej firmy - praca licencjacka - Praca licencjacka z przedmiotu logistyka, a w niej takie zagadnienia jak m.in.: pojęcie logistyki - pochodzenie słowa i historia przedmiotu...
Ilość stron A4: 61 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Zaufanie i lojalność e-klienta - referat - Referat (praca zaliczeniowa) z ważnego zagadnienia związanego z marketingiem czyli o zaufaniu i lojalności klienta internetowego (e-klienta).
W referacie poruszono takie...
Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
Krótkie informacje z Kompendium
- Obsługa klienta w logistyce - Obsługa klienta jest głównym pojęciem nowoczesnej logistyki. Wynika z samego celu i zasad zarządzania logistycznego, które najkrócej wyraża reguła 6R – właściwa ilość, właściwy stan,... (0.3 stron A4)
- Obszary zainteresowań logistyki - Logistyka to proces opierający się na planowaniu realizowaniu i kontrolowaniu przepływu surowców, materiałów do produkcji, wyrobów gotowych oraz informacji w sprawny i efektywny ekonomicznie sposób... (1.1 stron A4)
- Marketing partnerski - Marketing partnerski to tworzenie, utrzymywanie i wzbogacanie relacji z klientem. Pozyskanie nowego klienta jest jedynie pierwszym krokiem w procesie marketingu.
Współczesne firmy zmieniają sposób postrzegania swoich... (0.8 stron A4)
- Efektywna obsługa klienta - Efficient Consumer Response (ECR) - Efektywna obsługa klienta (ECR - Efficient Consumer Response) to system efektywnej obsługi klienta. System ten integruje w łańcuchu dostaw wszystkie ogniwa procesu dystrybucji, a więc... (2.9 stron A4)
- Koncepcje 4P 4C 7P - Podstawowe koncepcje:
4P (marketing MIX): Produkt, Cena, Dystrybucja, Promocja.
4C (nowoczesna koncepcja marketingu): Korzyść, Koszt, Komunikacja, Komfort zakupu.
4P - sformułował... (0.4 stron A4)
|