Opakowania
-
Wykłady z marketingu - opracowanie - Opracowanie w formie wykładów z marketingu, w którym omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa...
Ilość stron A4: 22
-
Merchandising - referat - Skład pracy: pojęcie merchandisingu i jego instrumenty (strukturyzacji, działania, narzędzia komunikacji), instrumenty działania (asortyment, opakowania, marka, rabaty, warunki sprzedaży, marża),...
Ilość stron A4: 15 - ✅Bibliografia
-
Plan promocji wody mineralnej - projekt - Przykładowy plan promocji: cele przedsiębiorstwa, cele promocji, budżet, opis produktu, dystrybucja, termin trwania kampanii promocyjnej, adresaci (odbiorcy) promocji i sposób...
Ilość stron A4: 8
-
Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
Ilość stron A4: 24
-
Opakowania i znakowanie towarów - Skład opracowania: definicja opakowania oraz jego funkcje, logistyczne funkcje opakowania, czynniki decydujące o jakości opakowań i składające się na proces...
Ilość stron A4: 6
-
Plan marketingowy zakładu produkcyjnego Praktikus - Bardzo obszerny, szczegółowy plan marketingowy dla zakładu produkcyjnego Praktikus S.A.
W skład tego przykładowego planu marketingowego wchodzą takie elementy jak m.in.:...
Ilość stron A4: 92 💎Premium
Krótkie informacje z Kompendium
- Definicja opakowania - Pod pojęciem opakowania rozumie się dającą się oddzielić powłokę pakowanego towaru, mającą go chronić i zabezpieczać przed wpływami otoczenia oraz oddziaływaniem energii mechanicznej w... (0.5 stron A4)
- Kryteria podziału opakowań - To m.in.:
zasadnicza funkcja, jaką spełnia opakowanie w stosunku do zawartości materiał, z którego wykonane są główne elementy konstrukcji opakowania punkt widzenia ekologii przemysł użytkujący... (0.2 stron A4)
- Opakowanie a strategia imitacji - Strategia imitacji w kontekście opakowania produktu, może być używana przez firmy jako sposób na wykorzystanie popularności lub rozpoznawalności opakowania konkurencyjnego produktu.
Firmy często starają się... (1.1 stron A4)
- Strategia imitacji - Strategia imitacji to podejście, w którym firma wprowadza na rynek produkt, który przypomina oryginalny produkt innej firmy lub własny produkt, ale w nowym opakowaniu. Celem... (0.6 stron A4)
- Opakowania i ich funkcje - Opakowanie jest to wyrób posiadający odpowiednią konstrukcję, ma za zadanie ochronę produktu opakowanego przed szkodliwym oddziaływaniem czynników zewnętrznych (lub szkodliwym oddziaływaniem produktu), umożliwia przemieszczenie produktów... (0.4 stron A4)
|