Outsourcing
-
Outsourcing - Skład opracowania: definicja outsourcingu, korzyści z wprowadzenia umowy outsourcingowej, jej powodzenie, etapy wdrożenia, główne elementy, wady umów, działalność przykładowej firmy....
Liczba stron: 9
-
Zarządzanie zasobami ludzkimi - referat - Skład opracowania: definicja zarządzania zasobami ludzkimi, cele ZZL, rekrutacja (zatrudnianie) i selekcja, Assessment Centre (definicja, zastosowanie, cele), elementy analizy stanowiska,...
Liczba stron: 20
-
Charakterystyka nowoczesnej koncepcji logistyki - Praca omawia następujące zagadnienia: ERP (Enterprise Resource Planning) czyli planowanie zasobów przedsiębiorstwa - cechy, elementy i wady ERP; zintegrowane łańcuchy...
Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia
-
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa - Skład pracy: definicja zarządzania wartością firmy, zarządzanie marketingowe, innowacyjne, finansami, zasobami ludzkimi, narzędzia zarządzania (TQM, Lean management, Outsourcing, Benchmarking, Reenginering),...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
|