Top strony
Wyszukiwarka serwisu
psychologia reklamy | rentowność przedsiębiorstwa | prognoza kosztów | spedycja | franchising | proces produkcyjny | | inflacja | analiza portfolio | rentowność kapitału własnego | użyteczność krańcowa | analiza mikroekonomiczna |

Pięć sił Portera


  • Konkurencja globalna w oparciu o model Portera - referat - Praca zaliczeniowa, poruszająca zagadnienia: analiza konkurencyjności M. Portera, pięć sił Portera, wielostronność rywalizacji, wpływ informacji na przewagę konkurencyjną, konkurencyjna przewaga...
    Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia

  • Analiza sektora producentów soków owocowych - W analizie ujęto: wyznaczniki sektora, bariery wejścia, konkurenci, analiza sił Portera, siła oddziaływania dostawców i nabywców, groźba pojawienia się nowych...
    Liczba stron: 18

  • Plan marketingowy spółdzielni handlowej - Opisana spółdzielnia skupia się na handlu towarem ogólnospożywczym. W planie zawarto takie oto punkty: misja oraz główne zadania i cele,...
    Liczba stron: 25

  • Analiza strategiczna przedsiębiorstwa wielobranżowego - Skład analizy: historia i przedmiot działalności spółki, misja i cele, struktura organizacyjna, analiza makrootoczenia (+ schemat), charakterystyka otoczeń (otoczenie ekonomiczne,...
    Liczba stron: 28

  • Zagadnienia zarządzania strategicznego - Zbiór omówionych zagadnień z zarządzania strategicznego (ZS), a w nim m.in.: pojęcie zarządzania wg P.Druckera i Griffina, etapy zarządzania...
    Liczba stron: 14

  • Koncepcja grona w zarządzaniu strategicznym - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono m.in. takie zagadnienia jak: metody badania otoczenia konkurencyjnego przedsiębiorstwa, analiza 5 sił Portera,...
    Liczba stron: 43

  • Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego - Elementy pracy: otoczenie konkurencyjne, analiza otoczenia przedsiębiorstwa, analiza konkurentów i konsumentów, idea strategii konkurencyjnej wg Portera, czynniki określające pozycję firmy...
    Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Biznes plan firmy produkującej materiały budowlane - Projekt obejmuje takie elementy biznes planu jak: cel i zakres inwestycji, środki realizacji celu, źródła finansowania inwestycji, analiza swot (szanse,...
    Liczba stron: 43

  • Metody analizy marketingowej - Praca omawia analizę Swot - mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia, metody portfelowe (wraz ze schematem porównawczym), macierz wzrostu...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia

  • Analiza strategiczna spółki z branży hotelarskiej - Elementy składowe samej analizy to: misja firmy, cele strategiczne, styl zarządzania, struktura firmy, analiza otoczenia dalszego przedsiębiorstwa, struktura czynników otoczenia...
    Liczba stron: 27

  • Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
    Liczba stron: 24

  • Plan marketingowy dla Zakładu Cukierniczego Wawel - Skład pracy: wstępne streszczenie dla kierownictwa, analiza sytuacji i charakterystyka firmy, asortyment, dynamika i struktura sprzedaży, produkt, cena, dystrybucja, promocja,...
    Liczba stron: 26

  • Mobbing - przyczyny i sposoby walki - Skład opracowania: znaczenie i definicja mobbingu, jego przyczyny i sposoby walki, pięć grup cech mobbingu wg Heinza Leymanna, postępowanie i...
    Liczba stron: 15

  • Zarządzanie marketingowe - opracowanie - Skład opracowania - podstawowe definicje, podziały, schematy, a w nich m.in: przedsiębiorstwo, geneza koncepcji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, reguły marketingowe,...
    Liczba stron: 20

  • Kompleksowe zarządzanie jakością TQM - Skład opracowania: definicja jakości, osiem wymiarów jakości, Kompleksowe Zarządzanie Jakością (TQM - Total Quality Management), fundamenty współczesnej koncepcji TQM, kompleksowość...
    Liczba stron: 5

  • Etapy analizy strategicznej - W pracy tej omówiono pięć etapów analizy strategicznej: analizę otoczenia, przedsiębiorstwa, formułowanie wariantów strategicznych, ich analizowanie, wybór strategii. (9 stron)
    Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia

  • Style kierowania - opracowanie - Omówienie popularnych stylów kierowania: styl autokratyczny (autorytarny), demokratyczny, paternalistyczny, nieingerujący (bierny), kierowania doradczego, styl zorientowany na ludzi i na zadania,...
    Liczba stron: 6

  • Przywództwo - Skład opracowania: definicja przywództwa, podejście sytuacyjne, ewolucyjny model Herseya i Blancharda (schemat, fazy), model Fiedlera oraz model Martina G. Evansa...
    Liczba stron: 8

  • Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
    Liczba stron: 2

  • Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat - Skład pracy: koncepcje i definicja marketingu (dóbr konsumpcyjnych, przemysłowy, zagraniczny - międzynarodowy), zasady rządzące marketingiem, proces zarządzania marketingiem (+ schemat),...
    Liczba stron: 30 - ✅Bibliografia

  • Motywacja do pracy - Skład opracowania: znaczenie motywacji, zachowania organizacyjne, pojęcie motywacji, otoczenie wewnętrzne i jego elementy, uproszczony model motywowania, zintegrowany model motywowania do...
    Liczba stron: 11

  • Business plan - Standardy Unido - Opracowanie omawia charakterystyczne cechy biznes planu (projektów inwestycyjnych) wg. specyfikacji stawianej przez standardy Unido. Wyszczególniono między innymi takie zagadnienia jak:...
    Liczba stron: 23

  • Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) - Zbiór ponad 140 pytań testowo-uzupełnieniowych na egzamin z badań marketingowych, a w nich m.in.: badania eksploracyjne, dane wtórne zewnętrzne, metody...
    Liczba stron: 11

  • Analiza koniunktury i badanie rynku - Skład opracowania: definicja badań marketingowych, podział na dane pierwotne (field research) i wtórne (desk research), wewnętrzne i zewnętrzne, zalety badań...
    Liczba stron: 10

  • Podstawy zarządzania strategicznego - Skład opracowania: definicja zarządzania strategicznego, użytkownicy analizy strategicznej, metodyka planowania, makrootoczenie i jego składniki, otoczenie konkurencyjne, otoczenie ekonomiczne, stopa wzrostu...
    Liczba stron: 32

  • Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in. definicje marketingu, 10 podstawowych aspetków nowoczesnego marketingu (aspekt filozoficzny, poznawczy, informacyjny,...
    Liczba stron: 7



Nowe artykuły: Artykuł 31 dla studentów | Zobacz też: Artykuł 72 na topie