Planowanie marketingowe
-
Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem - Skład pracy: definicja planu marketingowego i jego znaczenie, cele i zakres (wymogi) oraz zadania, proces planowania w przedsiębiorstwie, zasady konstrukcji...
Ilość stron A4: 16 - ✅Przypisy
-
Marketing i jego elementy - Opracowanie z teorii podstaw marketingu. Porusza zagadnienia: istota koncepcji marketingowej, ewolucja zarządzania marketingowego, definicje marketingu, etapy strategicznego planowania marketingowego, wybór...
Ilość stron A4: 14
-
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia
-
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat - Skład pracy: koncepcje i definicja marketingu (dóbr konsumpcyjnych, przemysłowy, zagraniczny - międzynarodowy), zasady rządzące marketingiem, proces zarządzania marketingiem (+ schemat),...
Ilość stron A4: 30 - ✅Bibliografia
-
Ściąga z marketingu 2 - Druga ściąga z marketingu przygotowana na podstawie notatek z wykładów oraz podręczników.
Ściąga omawia takie zagadnienia jak m.in.: koncepcja marketingu otoczenie...
Ilość stron A4: 2
-
Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in.: definicje marketingu 10 podstawowych aspektów nowoczesnego marketingu, aspekt:
• filozoficzny
• poznawczy
• informacyjny
•...
Ilość stron A4: 7
-
Budowa strategii marketingowej - Skład opracowania: teoretyczne opracowanie omawiające etapy procesu strategicznego planowania marketingowego (+ schemat) oraz podstawowe rodzaje strategii. (8 stron)
Ilość stron A4: 8
-
Wykłady z bankowości - opracowanie - Kolejna porcja definicja i zagadnień, w formie wykładów z bankowości, a w nich m.in.: pieniądz i jego funkcje wraz z...
Ilość stron A4: 30
-
Istota planu marketingowego - referat - W skład tego referatu (pracy zaliczeniowej) wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: pytania, na które starają się odpowiedzieć wszystkie metody planowania...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia
-
Zagadnienia na egzamin z zarządzania i organizacji - Omówienie kilkudziesięciu zagadnień na egzamin z dziedziny zarządzania i organizacji przedsiębiorstwa. W zagadnieniach tych poruszono takie elementy jak m.in.: definicje...
Ilość stron A4: 145
-
Kontrola w zarządzaniu marketingowym - praca magisterska - Praca magisterska o tytule Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem, napisana na przedmiot Marketing.
Praca magisterska składa się z 3 rozdziałów, w których poruszono...
Ilość stron A4: 108 - ✅Przypisy 💎Premium
-
Promocja w marketingu usług finansowych - W opracowaniu tym znaleźć można takie zagadnienia jak m.in.: istota marketingu usług finansowych, w tym definicje marketingu specyfika usług finansowych...
Ilość stron A4: 0 - ✅Przypisy
Krótkie informacje z Kompendium
- Funkcje marketingu - • przygotowawcza gromadzenie informacji rynkowej badanie rynku planowanie produktu i programu asortymentowego kalkulacja i stanowienie cen organizowanie systemu dystrybucji planowanie działań promocyjnych kontrola i... (0.6 stron A4)
- Strategiczne planowanie ciągłej poprawy jakości - Obejmuje wszystkie aspekty TQM w danej organizacji. Planowanie jakości pociąga ze sobą zsumowanie potrzeb klientów, podstawowych procesów i ogólnych rezultatów.
Planowanie nie związane z jednostką czasu,... (0.3 stron A4)
- Grupy działań cyklu marketingowego - Na marketing składają się grupy działań, które w terminologii fachowej zwane są cyklem marketingowym:
analiza otoczenia przedsiębiorstwa; badania marketingowe i badania rynku; selekcja rynków; ... (0.2 stron A4)
- Funkcje badań marketingowych - Funkcje badań marketingowych są zróżnicowane i obejmują cały proces planowania, projektowania, przeprowadzania i analizowania badań.
Najważniejsze funkcje badań marketingowych: Poznanie potrzeb i preferencji klientów - badania... (1.4 stron A4)
- Strategia personelu - Proces tworzenia strategii rozwoju personelu czyli czynnika ludzkiego w firmie poprzedzony jest przeprowadzeniem analizy obecnych zasobów ludzkich w firmie, wyciągnięciu z niej wniosków, które będą... (0.4 stron A4)
|