Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zarządzanie relacjami z klientami | analiza opłacalności | plan marketingowy | misja | kredyt hipoteczny | strategie logistyczne | dług publiczny | style kierowania |

Planowanie marketingowe


  • Plan marketingowy jako narzędzie sterowania przedsiębiorstwem - Skład pracy: definicja planu marketingowego i jego znaczenie, cele i zakres (wymogi) oraz zadania, proces planowania w przedsiębiorstwie, zasady konstrukcji...
    Ilość stron A4: 16 - ✅Przypisy

  • Marketing i jego elementy - Opracowanie z teorii podstaw marketingu. Porusza zagadnienia: istota koncepcji marketingowej, ewolucja zarządzania marketingowego, definicje marketingu, etapy strategicznego planowania marketingowego, wybór...
    Ilość stron A4: 14

  • Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
    Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia

  • Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat - Skład pracy: koncepcje i definicja marketingu (dóbr konsumpcyjnych, przemysłowy, zagraniczny - międzynarodowy), zasady rządzące marketingiem, proces zarządzania marketingiem (+ schemat),...
    Ilość stron A4: 30 - ✅Bibliografia

  • Ściąga z marketingu 2 - Druga ściąga z marketingu przygotowana na podstawie notatek z wykładów oraz podręczników. Ściąga omawia takie zagadnienia jak m.in.: koncepcja marketingu otoczenie...
    Ilość stron A4: 2

  • Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in.: definicje marketingu 10 podstawowych aspektów nowoczesnego marketingu, aspekt: • filozoficzny • poznawczy • informacyjny •...
    Ilość stron A4: 7

  • Budowa strategii marketingowej - Skład opracowania: teoretyczne opracowanie omawiające etapy procesu strategicznego planowania marketingowego (+ schemat) oraz podstawowe rodzaje strategii. (8 stron)
    Ilość stron A4: 8

  • Wykłady z bankowości - opracowanie - Kolejna porcja definicja i zagadnień, w formie wykładów z bankowości, a w nich m.in.: pieniądz i jego funkcje wraz z...
    Ilość stron A4: 30

  • Istota planu marketingowego - referat - W skład tego referatu (pracy zaliczeniowej) wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: pytania, na które starają się odpowiedzieć wszystkie metody planowania...
    Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia

  • Zagadnienia na egzamin z zarządzania i organizacji - Omówienie kilkudziesięciu zagadnień na egzamin z dziedziny zarządzania i organizacji przedsiębiorstwa. W zagadnieniach tych poruszono takie elementy jak m.in.: definicje...
    Ilość stron A4: 145

  • Kontrola w zarządzaniu marketingowym - praca magisterska - Praca magisterska o tytule Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem, napisana na przedmiot Marketing. Praca magisterska składa się z 3 rozdziałów, w których poruszono...
    Ilość stron A4: 108 - ✅Przypisy 💎Premium

  • Promocja w marketingu usług finansowych - W opracowaniu tym znaleźć można takie zagadnienia jak m.in.: istota marketingu usług finansowych, w tym definicje marketingu specyfika usług finansowych...
    Ilość stron A4: 0 - ✅Przypisy

Krótkie informacje z Kompendium

  • Funkcje marketingu - • przygotowawcza gromadzenie informacji rynkowej badanie rynku planowanie produktu i programu asortymentowego kalkulacja i stanowienie cen organizowanie systemu dystrybucji planowanie działań promocyjnych kontrola i... (0.6 stron A4)
  • Strategiczne planowanie ciągłej poprawy jakości - Obejmuje wszystkie aspekty TQM w danej organizacji. Planowanie jakości pociąga ze sobą zsumowanie potrzeb klientów, podstawowych procesów i ogólnych rezultatów. Planowanie nie związane z jednostką czasu,... (0.3 stron A4)
  • Grupy działań cyklu marketingowego - Na marketing składają się grupy działań, które w terminologii fachowej zwane są cyklem marketingowym: analiza otoczenia przedsiębiorstwa; badania marketingowe i badania rynku; selekcja rynków; ... (0.2 stron A4)
  • Funkcje badań marketingowych - Funkcje badań marketingowych są zróżnicowane i obejmują cały proces planowania, projektowania, przeprowadzania i analizowania badań. Najważniejsze funkcje badań marketingowych: Poznanie potrzeb i preferencji klientów - badania... (1.4 stron A4)
  • Strategia personelu - Proces tworzenia strategii rozwoju personelu czyli czynnika ludzkiego w firmie poprzedzony jest przeprowadzeniem analizy obecnych zasobów ludzkich w firmie, wyciągnięciu z niej wniosków, które będą... (0.4 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii