Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
koszty | wahania koniunkturalne | planowanie | organizacja fraktalna | matematyka ekonomiczna | marka | slogany reklamowe | bankowość internetowa |

Pozycjonowanie produktu


  • Analiza marketingowa producenta kostki brukowej - Skład analizy: analiza makroekonomiczna, popytu, konkurencji, analiza przedsiębiorstwa, struktura zatrudnienia, schemat organizacyjny, Swot, segmentacja, macierz Boston Consulting Group (BCG), prognoza...
    Ilość stron A4: 37 - ✅Bibliografia

  • Ściąga z marketingu 2 - Druga ściąga z marketingu przygotowana na podstawie notatek z wykładów oraz podręczników. Ściąga omawia takie zagadnienia jak m.in.: koncepcja marketingu otoczenie...
    Ilość stron A4: 2

  • Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały...
    Ilość stron A4: 8

  • Atrybuty produktu - W tym opracowaniu znajdziesz omówienie takich zagadnień jak m.in.: struktura produktu, jego atrybuty, marka, czynniki i wybór marki, jej cykl...
    Ilość stron A4: 9

  • Gotowy plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy - Skład tego planu marketingowego to m.in.: wstępne streszczenia analiza nabywców segmentacja analiza popytu na produkty z oferty przedsiębiorstwa - kalendarze...
    Ilość stron A4: 46

  • Istota segmentacji rynku - referat - Skład pracy: koncepcja działania nie zróżnicowanego (marketing masowy), koncepcji działania zróżnicowanego(marketing różnicowania produktu) i działania skoncentrowanego (marketing docelowy), pozycjonowanie produktu...
    Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia

  • Marketing mix - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu mix koncepcja 4P koncepcja 4C produkt jako...
    Ilość stron A4: 58

  • Marketing mix - praca zaliczeniowa - W skład tego referatu wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja marketingu mix porównanie koncepcji 4P i 4C element marketingu...
    Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Jak napisać plan marketingowy - przykładowy schemat - Szablon planu marketingowego, który zawiera sugerowane wytyczne co powinny zawierać kolejne elementy planu. Większość z podpunktów została omówiona. Przy części...
    Ilość stron A4: 13

  • Projekt promocji papieru toaletowego Fluffik - Przykładowy projekt promocji, której przedmiotem będzie papier toaletowy o nazwie Fluffik. W skład projektu planu promocji wchodzą takie elementy jak m.in.:...
    Ilość stron A4: 43 - ✅Bibliografia

  • Zagadnienia na egzamin z przedsiębiorczości - opracowanie - Opracowanie zagadnień na egzamin z przedmiotu Przedsiębiorczość. Pytania dotyczą takich tematów jak m.in.: zarządzanie, marketing, ekonomia (mikroekonomia i makroekonomia). W opracowaniu...
    Ilość stron A4: 58

Krótkie informacje z Kompendium

  • Błędy w pozycjonowaniu marki - To m.in.: • Zbyt słabe pozycjonowanie (klienci mają niejasne wyobrażenie o marce i nie dostrzegają w niej niczego szczególnego) • Nadmierne pozycjonowanie (klienci mają zbyt wąskie wyobrażenie... (0.3 stron A4)
  • Pozycjonowanie - produktu marki firmy - Według Al. Riesa i J. Trouta punktem wyjścia do pozycjonowania jest produkt. Może to być towar, usługa, przedsiębiorstwo, instytucja lub nawet osoba. Ale pozycjonowanie nie... (1 stron A4)
  • Grupy działań cyklu marketingowego - Na marketing składają się grupy działań, które w terminologii fachowej zwane są cyklem marketingowym: analiza otoczenia przedsiębiorstwa; badania marketingowe i badania rynku; selekcja rynków; ... (0.2 stron A4)
  • Rodzaje pozycjonowania w marketingu - W praktyce marketingu stosowane jest pozycjonowanie: konkurencyjne - bezpośrednie konfrontowanie wyrobu z produktem konkurenta, sprzedażowe - skupienie działań na prezentacji i promocji w... (0.3 stron A4)
  • Pozycjonowanie oferty na rynku - Jest to świadome usytuowanie oferty w wyobraźni nabywców z punktu widzenia jej najistotniejszych atrybutów. Główny cel pozycjonowania – takie zaprojektowanie produktu i jego promowanie, by nabywcy... (0.3 stron A4)

2001-2025 © ABC Ekonomii