Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
zarządzanie wiedzą | podstawy marketingu | krańcowa stopa substytucji | karty płatnicze | metoda simples | ocena ryzyka | bilans | MVA |

Prezentacje z marketingu


  • Istota marki - prezentacja - Prezentacja Power Point, która omawia na slajdach takie zagadnienia jak m.ni.: definicje marki, cztery poziomy marek wg de Chernatony’ego i...
    Ilość stron A4: 72

  • Zarządzanie marką - prezentacja - Prezentacja Power Point, na której slajdach poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marki, jej istota, tożsamość i funkcje, elementy składowe...
    Ilość stron A4: 19

  • Marketing mix - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu mix koncepcja 4P koncepcja 4C produkt jako...
    Ilość stron A4: 58

  • Marka produktu turystycznego - prezentacja - Prezentacja przygotowana w programie Power Point. Elementy prezentacji to m.in.: marka i jej definicja, markowy produkt turystyczny, podstawowe elementy identyfikacji...
    Ilość stron A4: 17

  • Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja - Obszerna prezentacja przygotowana w programie MS Power Point. W jej skład wchodzą takie elementy jak m.in.: definicje marki, wizja marki...
    Ilość stron A4: 37

  • Hasła i slogany w manipulacji konsumentem - W skład pracy wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja manipulacji, zasady właściwej komunikacji które wyznaczył Joseph Pultizer (schemat), komunikat reklamowy...
    Ilość stron A4: 13 - ✅Bibliografia

  • Język reklamy - prezentacja - Prezentacja programu Power Point na temat języka stosowanego w reklamie i sloganach reklamowych. Składa się ona z omówienia takich zagadnień...
    Ilość stron A4: 52

  • Badania marketingowe - prezentacja - Prezentacja przygotowana w Power Point, na slajdach której omówiono takie zagadnienia związane z badaniami marketingowymi jak m.in.: definicja badania marketingowego...
    Ilość stron A4: 62

  • Język wpływu czyli komunikowanie perswazyjne - prezentacja - Prezentacja Power Point na temat języka wpływu czyli komunikowania perswazyjnego i manipulacji. W prezentacji poruszono takie zagadnienia jak m.in.: moc...
    Ilość stron A4: 64

  • Reklama perswazyjna - prezentacja - Prezentacja Power Point dotycząca zagadnienia reklamy perswazyjnej, w której poruszono takie tematy jak m.in.: reklama komunikacją perswazyjną jej funkcja perswazyjna...
    Ilość stron A4: 41

Krótkie informacje z Kompendium

  • Cele informacyjne promocji - Ich zadaniem jest dążenie do tego, by firma mogła sprzedaż możliwie najwięcej produktów. W dążeniu do osiągnięcia tego celu firma może posługiwać się ośmioma podstawowymi... (0.3 stron A4)
  • Proces zarządzania marketingowego - 1. Identyfikacja misji przedsiębiorstwa. 2. Analiza marketingowej sytuacji przedsiębiorstwa: pozycja rynkowa; silne i słabe strony; szanse i zagrożenia. 3. Planowanie marketingu: cele kierunkowe; ogólne cele; strategia marketingowa;... (0.3 stron A4)
  • Ewolucja koncepcji marketingu - Koncepcja marketingu doskonaliła się w kolejnych fazach rozwoju gospodarki zanim wykształciła współczesną filozofię i strategię działania firm na rynku. Sama koncepcja marketingu narodziła się w... (0.3 stron A4)
  • Zasady Scheliego - To: 1. przedsiębiorstwo uznaje kluczową pozycję konsumenta za warunek swego przetrwania i rozwoju 2. działalność marketingu przedsiębiorstwa służąca konsumentom może być celowo zorganizowana a główne jego cele... (0.4 stron A4)
  • Dystrybucja w marketingu - Dystrybucja jest jednym z instrumentów marketing-mix. Poprzez dystrybucję w marketingu rozumie się działania zmierzające do zaoferowania produktu (dobra fizycznego czy usługi) w pożądany przez producenta... (0.2 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii