Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
produkt krajowy brutto | przykładowy biznes plan | prezentacje z bankowości | EOQ | zadania ze statystyki | podstawy ekonomii | pięć sił Portera | dochody i wydatki JST |

Prezentacje z marketingu


  • Marketing mix - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu mix, koncepcja 4P i 4C, produkt jako...
    Liczba stron: 58

  • Zarządzanie marką - prezentacja - Prezentacja Power Point, na której slajdach poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marki, jej istota, tożsamość i funkcje, elementy składowe...
    Liczba stron: 19

  • Test z marketingu - Przykładowy z marketingu. 60 pytań, a w nich m.in.: determinanty usługi, poszerzenie kompozycji marketingu mix w usługach o dodatkowe elementy,...
    Liczba stron: 6

  • Finansowe motywowanie pracowników - prezentacja - Prezentacja przygotowana w programie MS Power Point. Poruszono w niej takie zagadnienia jak m.in.: pieniądz jako czynnik finansowy motywujący pracownika,...
    Liczba stron: 28 - ✅Bibliografia

  • Marketing globalny - referat - Skład pracy: istota marketingu globalnego, definicja i jego ogólne założenia, czynniki stymulujące globalizację (rynkowe, kosztowe, rządowe), pogląd Teda Levitta, globalizacja...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Marka produktu turystycznego - prezentacja - Prezentacja przygotowana w programie Power Point. Elementy prezentacji to m.in.: marka i jej definicja, markowy produkt turystyczny, podstawowe elementy identyfikacji...
    Liczba stron: 17

  • Istota marki - prezentacja - Prezentacja Power Point, która omawia na slajdach takie zagadnienia jak m.ni.: definicje marki, cztery poziomy marek wg de Chernatony’ego i...
    Liczba stron: 72

  • Uwarunkowania marketingu przemysłowego - Skład pracy: istota marketingu przemysłowego, charakterystyka rynku dóbr i usług przemysłowych, uczestnicy rynku, strategia marketingu, skuteczność źródeł informacji w marketingu...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Bancassurance - prezentacja - Prezentacja z bankowości o temacie Bancassurance przygotowana została w programie Power Point. W jej skład wchodzą m.in. takie zagadnienia jak:...
    Liczba stron: 16

  • Analiza PEST - prezentacja - Prezentacja Power Point zawiera omówienie takich zagadnień jak m.in.: definicja metody PEST nazywanej też generalną segmentacją otoczenia, wyróżnione otoczenia analizy...
    Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia

  • Promocja jako narzędzie marketingu - Skład pracy to: funkcje promocji (funkcja informacyjna, pobudzająca, konkurencyjna), narzędzia polityki promocji (reklama, sprzedaż osobista, promocja dodatkowa, public relations), związek...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Test z marketingu międzynarodowego - Test egzaminacyjny z marketingu międzynarodowego. Ponad 70 pytań. (12 stron)
    Liczba stron: 12

  • Strategiczna karta wyników (Balanced scorecard) - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której omówiono zagadnienia związane ze strategiczną kartą wyników (Balanced scorecard), a w nich m.in.: definicja...
    Liczba stron: 23

  • Marka firmy a promocja produktu i usług opartych na wiedzy - prezentacja - Obszerna prezentacja przygotowana w programie MS Power Point. W jej skład wchodzą takie elementy jak m.in.: definicje marki, wizja marki...
    Liczba stron: 37

  • Marketing wyborczy - referat - Skład pracy: definicja marketingu wyborczego, rodzaje rynku wyborczego i jego segmentacja, składniki marketingu politycznego i wyborczego, zasady skutecznego marketingu wyborczego,...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Marketing mix w poszczególnych fazach życia produktu - Skład opracowania: definicja marketingu i marketingu mix, charakterystyka 4P (product, price, place, promotion), omówienie elementów marketingu mix stosowanych w konkretnych...
    Liczba stron: 6

  • Podstawy marketingu - Opracowanie teoretyczne, zawierające definicje, podziały, schematy: ewolucja koncepcji marketingu, marketing strategiczny, społeczny, partnerski, zasady i reguły marketingowe, instrumenty marketingowe, elementy...
    Liczba stron: 22

  • Controlling w zarządzaniu - prezentacja - Prezentacja z zarządzania strategicznego pt. Controlling w zarządzaniu, przygotowana w programie Power Point. W skład tej prezentacji wchodzą m.in. takie...
    Liczba stron: 35 - ✅Przypisy

  • Język reklamy - prezentacja - Prezentacja programu Power Point na temat języka stosowanego w reklamie i sloganach reklamowych. Składa się ona z omówienia takich zagadnień...
    Liczba stron: 52

  • Etyka w marketingu międzynarodowym - Praca składa się z omówienia takich zagadnień jak: definicja etyki marketingu, etyka w marketingu mix, wpływ etyki na produkt, etyka...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia

  • Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych - Skład pracy: obszary zastosowania marketingu w służbie zdrowia, aspekty specyfiki sektora usług medycznych, trendy w rozwoju, budowanie marki placówki medycznej,...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Franczyza (franchising) - prezentacja - Prezentacja przygotowana w programie Power Point na przedmiot finanse przedsiębiorstwa. Dotyczy ona jednej z niekonwencjonalnych metod finansowania przedsiębiorstw jakim jest...
    Liczba stron: 30

  • Kierunki rozwoju systemów informacyjnych w marketingu - Skład opracowania: definicja systemu informacyjnego, podstawowe typy systemów, strategiczne aspekty rozwoju systemów i technologii informacyjnych w marketingu. (9 stron)
    Liczba stron: 9

  • Globalizacja i wirtualne przedsiębiorstwo - prezentcja - Prezentacja przygotowana w programie Power Point na przedmiot Zarządzanie przedsiębiorstwem. W skład prezentacji wchodzą m.in. takie elementy jak: definicja globalizacji...
    Liczba stron: 32 - ✅Bibliografia

  • Marketing i jego elementy - Opracowanie z teorii podstaw marketingu. Porusza zagadnienia: istota koncepcji marketingowej, ewolucja zarządzania marketingowego, definicje marketingu, etapy strategicznego planowania marketingowego, wybór...
    Liczba stron: 14

  • Koncepcja grona w zarządzaniu strategicznym - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono m.in. takie zagadnienia jak: metody badania otoczenia konkurencyjnego przedsiębiorstwa, analiza 5 sił Portera,...
    Liczba stron: 43

  • Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały...
    Liczba stron: 8

  • Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia

  • Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
    Liczba stron: 2

  • Zarządzanie kompetencjami w organizacji - prezentacja - Prezentacja pt. Zarządzanie kompetencjami w organizacji (przedsiębiorstwie) przygotowana na przedmiot Podstawy organizacji i zarządzania. Wykonana została w programie Power Point....
    Liczba stron: 42

Krótkie informacje z Kompendium

  • Cele informacyjne promocji - Ich zadaniem jest dążenie do tego, by firma mogła sprzedaż możliwie najwięcej produktów. W dążeniu do osiągnięcia tego celu firma może posługiwać się ośmioma podstawowymi... (0.3 stron A4)
  • Marketing w handlu i usługach - Pierwszy rodzaj marketingu jest powiązany z działalnością przedsiębiorstw handlowych, czyli takich, które trudnią się ściśle rozumianą sprzedażą produktów fizycznych. Analitycznie, marketing w usługach wiąże się... (0.3 stron A4)
  • Proces zarządzania marketingowego - 1. Identyfikacja misji przedsiębiorstwa. 2. Analiza marketingowej sytuacji przedsiębiorstwa: pozycja rynkowa; silne i słabe strony; szanse i zagrożenia. 3. Planowanie marketingu: cele kierunkowe; ogólne cele; strategia marketingowa;... (0.3 stron A4)
  • Ewolucja koncepcji marketingu - Koncepcja marketingu doskonaliła się w kolejnych fazach rozwoju gospodarki zanim wykształciła współczesną filozofię i strategię działania firm na rynku. Sama koncepcja marketingu narodziła się w... (0.3 stron A4)
  • Zasady Scheliego - To: 1. przedsiębiorstwo uznaje kluczową pozycję konsumenta za warunek swego przetrwania i rozwoju 2. działalność marketingu przedsiębiorstwa służąca konsumentom może być celowo zorganizowana a główne jego cele... (0.4 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii