Próba
-
Badania marketingowe - teoria - Skład opracowania: definicja badania marketingowego, funkcje badań marketingowych, główne cele i rodzaje badań, kryterium potrzeb informacyjnych i wielkości badanej populacji,...
Liczba stron: 21
-
Ankieta - Przykładowa ankieta, a w niej: identyfikacja problemu, analiza sytuacji, cel badań, zmienne istotne dla realizacji celu badań, sformułowanie hipotez, projekt...
Liczba stron: 11
-
Negocjacje - opracowanie - Skład opracowania: planowanie, cele, analiza proporcji, wstępna forma współpracy, sugestie dotyczące stadium planowania, zespół negocjacyjny (skład, przywódca, członkowie zespołu), przygotowanie...
Liczba stron: 24
-
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) - Zbiór ponad 140 pytań testowo-uzupełnieniowych na egzamin z badań marketingowych, a w nich m.in.: badania eksploracyjne, dane wtórne zewnętrzne, metody...
Liczba stron: 11
-
Statystyka matematyczna - Skład opracowania: pojęcie statystyki matematycznej, populacja (zbiorowość) generalna - skończona i nieskończona, cechy statystyczne, rozkład cech, badanie pełne i częściowe...
Liczba stron: 20
-
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie - Opracowanie teoretyczne, a w nim definicje, podziały, teorie: definicja rynku, badania rynku i mechanizmy rynkowego, zestawienie cech badań rynkowych i...
Liczba stron: 34
-
Plan Balcerowicza - próba oceny efektów planu (referat) - Skład pracy: tło historyczne i sytuacja gospodarcza kraju w 1989 roku, uwarunkowania reform, sytuacja makroekonomiczna (w tym wykres kształtowania się...
Liczba stron: 23 - ✅Bibliografia
Krótkie informacje z Kompendium
- Próba w badaniach statystycznych - Próba to część populacji badanej, na której dokonywane jest badanie, jej dobór powinien zapewnić określoną dokładność i stopień pewności (reprezentatywność) na podstawie której można rozszerzyć... (1.1 stron A4)
- Model komunikacji Laswella - obejmuje:
a) koncepcję produktu odpowiadającą potrzebom konsumenta oraz docelowy segment rynku;
b) przesłanie określające korzyści dla docelowego segmentu;
c) transformację przesłania poprzez reklamę drukowaną media lub... (0.2 stron A4)
- Wzornictwo produktu - Określa jego cały image: wielkość, kształt, kolor, materiał. Wzornictwo odnosi się też do wystroju wnętrz (np. restauracje McDonald’s) i ubrań pracowników na poszczególnych szczeblach.
Ciekawym... (0.2 stron A4)
- Behawioryzm - Dotyczy zachowań ludzkich [P. Lazarsfeld, A. Freud]
Założenia: przedmiotem socjologii są zachowania ludzkie, zachowania można zrozumieć jeśli znamy ich strukturę i obserwujemy je zarówno w warunkach... (0.3 stron A4)
- Badania ilościowe - Główne zalety:
możliwość zebrania dużej ilości informacji o indywidualnych respondentach w tym samym czasie wszechstronność
Sukces zależy od warunków: populacja musi zostać zdefiniowana poprawnie próba musi... (0.3 stron A4)
|