Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
komunikacja werbalna | slogany reklamowe | plan Balcerowicza | psychologia | próg rentowności | kontrola ryzyka | badanie rynku | teoria XiY |

Przykładowa ankieta


  • Ankieta - Przykładowa ankieta, a w niej: identyfikacja problemu, analiza sytuacji, cel badań, zmienne istotne dla realizacji celu badań, sformułowanie hipotez, projekt...
    Liczba stron: 11

  • Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt - Przykładowy projekt badania ankietowego a w nim: określenie celu, zakresu i charakteru badań, ustalenie liczby i kryteriów doboru respondentów, opracowanie...
    Liczba stron: 16

  • Mobbing - przyczyny i sposoby walki - Skład opracowania: znaczenie i definicja mobbingu, jego przyczyny i sposoby walki, pięć grup cech mobbingu wg Heinza Leymanna, postępowanie i...
    Liczba stron: 15

  • Badanie preferencji konsumentów piwa - Celem badania jest odpowiedź na pytanie 'Czy możliwe jest wprowadzenie na rynek nowej marki'. W pracy zawarta jest ankieta, wraz...
    Liczba stron: 14

  • Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych - Badanie marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych. Na badanie składa się: opis metody badań, respondenci, analiza i interpretacja danych oraz wzór ankiety....
    Liczba stron: 28

  • Badania marketingowe - Lotto (projekt) - Badanie marketingowe, które ma na celu odpowiedzieć 'Dlaczego ludzie grają w Lotto'. Praca ta zawiera cel badania, hipotezy, metody badania,...
    Liczba stron: 18

  • Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej - Skład analizy: zdefiniowanie produktu, technologia powstawania odbitek, charakterystyka rynku, przykładowa ankieta, której celem jest zbadanie możliwości rozwoju usług fotografii cyfrowej,...
    Liczba stron: 17

  • Biznes plan fitness clubu - Pomysł na biznes niewymagający wygórowanych nakładów finansowych. Projekt inwestycyjny (plan biznesowy) fitness clubu zawiera takie elementy jak: streszczenie projektu, historia...
    Liczba stron: 19

  • Plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy - Skład planu: wstępne streszczenia, analiza nabywców, segmentacja, analiza popytu na produkty z oferty przedsiębiorstwa - kalendarze i karty okolicznościowe, określenie...
    Liczba stron: 46

  • Badania marketingowe w Internecie - Skład pracy: wykorzystanie Internetu do badań marketingowych, badania ankietowe (zalety i wady ankiet elektronicznych, metody dystrybucji ankiet w Internecie), listy...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Badania ankietowe - referat - Praca 'Badania ankietowe' składa się z następujących części: charakterystyka badań ankietowych, typy ankiet stosowanych w badaniach społecznych, zasady opracowania ankiety,...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie - Opracowanie teoretyczne, a w nim definicje, podziały, teorie: definicja rynku, badania rynku i mechanizmy rynkowego, zestawienie cech badań rynkowych i...
    Liczba stron: 34

  • Przykładowa analiza finansowa przedsiębiorstwa usługowego - Firma poddana analizie świadczy usługi remontowe. Przykładowa analiza finansowa zawiera takie zagadnienia jak: analiza sytuacji majątkowej spółki, analityczny układ aktywów,...
    Liczba stron: 30

  • Analiza kosztów własnych przedsiębiorstwa - Skład projektu: analiza kosztów własnych (całkowitych) działalności operacyjnej w układzie rodzajowym oraz analiza kosztów działalności przemysłowej w układzie kalkulacyjnym, jednostkowych...
    Liczba stron: 15

  • Podstawowa analiza finansowa - analiza ta obejmuje zagadnienia: analiza struktury majątkowej, struktury kapitałów i rentowności, ocena kapitałowo-majątkowa, badanie płynności finansowej, ocena stopnia zadłużenia i...
    Liczba stron: 17

  • Analiza koniunktury i badanie rynku - Skład opracowania: definicja badań marketingowych, podział na dane pierwotne (field research) i wtórne (desk research), wewnętrzne i zewnętrzne, zalety badań...
    Liczba stron: 10

  • Analiza SWOT powiatu - Przykładowa analiza SWOT przeprowadzona dla powiatu, której podstawą jest określenie mocnych i słabych stron oraz szans i zagrożeń. Elementy pracy...
    Liczba stron: 22 - ✅Bibliografia

  • Podstawowa analiza finansowa firmy budowlanej - Prosta, przykładowa analiza finansowa firmy z branży budowalnej, w skład której wchodzi: profil działalności przedsiębiorstwa, omówienie otoczenia rynkowego w jakim...
    Liczba stron: 14

  • Analiza marketingowa producenta kostki brukowej - Skład analizy: analiza makroekonomiczna, popytu, konkurencji, analiza przedsiębiorstwa, struktura zatrudnienia, schemat organizacyjny, Swot, segmentacja, macierz Boston Consulting Group (BCG), prognoza...
    Liczba stron: 37 - ✅Bibliografia

  • Metody badań w psychologii - Skład pracy: geneza badań, obserwacja, eksperyment psychologiczny, testy psychologiczne, metody projekcyjne, analiza wytworów działania, ankieta i kwestionariusz, wywiad psychologiczny, socjometria,...
    Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia

  • Działalność innowacyjna w firmie - Skład opracowania: definicja innowacji i innowacyjności, innowacje wg Schumpetera, klasyfikacje, innowacje produktowe i procesowe (technologiczne), proces innowacyjny, schemat procesu innowacyjnego...
    Liczba stron: 18

  • Badania marketingowe - teoria - Skład opracowania: definicja badania marketingowego, funkcje badań marketingowych, główne cele i rodzaje badań, kryterium potrzeb informacyjnych i wielkości badanej populacji,...
    Liczba stron: 21

  • Analiza finansowa spółki branży edukacyjnej - Przykładowa analiza wskaźnikowa bilansu oraz analiza rachunku zysków i strat, obejmująca grupy wskaźników: wskaźniki płynności (wskaźnik płynności bieżącej, szybkiej, wypłacalności...
    Liczba stron: 18

  • Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej - Zawartość planu: podstawowe wiadomości o firmie, ankieta, koncepcja i plan strategiczny, analiza otoczenia, Swot, macierz BCG (Boston Consulting Group), cele...
    Liczba stron: 17

  • Społeczne przyczyny bezrobocia - praca licencjacka - Obszerna praca licencjacka omawiająca społeczne skutki zjawiska bezrobocia w mieście X. Całość to 4 rozdziały zapisane na 50 stronach, a...
    Liczba stron: 52 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

  • Bezrobocie Inflacja Krzywa Phillipsa - Skład pracy: krzywa Philipsa wyrażająca zależność miedzy stopą inflacji a stopą bezrobocia, ruch po krzywej, stagflacja, teoria M. Friedmana i...
    Liczba stron: 5 - ✅Bibliografia

  • Przykład procesu dystrybucji - dystrybucja na przykładzie Grupy Żywiec - Skład opracowania: charakterystyka produktu oraz spożycie piwa, charakterystyka rynku, opis dystrybucji w Grupie Żywiec, kanały on premise i off premise,...
    Liczba stron: 9

  • Analiza sektora producentów soków owocowych - W analizie ujęto: wyznaczniki sektora, bariery wejścia, konkurenci, analiza sił Portera, siła oddziaływania dostawców i nabywców, groźba pojawienia się nowych...
    Liczba stron: 18

  • Franczyza - istota i korzyści franchisingu - Skład pracy: definicja franczyzy (franchisingu), rodzaje (franczyza bezpośrednia, pośrednia, produkcyjna, handlowa, usługowa, mieszana), umowa - uwarunkowania prawne i podstawowe elementy,...
    Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia

  • Analiza SWOT - referat - Skład pracy: geneza analizy SWOT (od wewnątrz do zewnątrz), TOWS (od zewnątrz do wewnątrz), analiza silnych i słabych stron, szans...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

Krótkie informacje z Kompendium

  • Ankieta nazewnicza - Opracowany przez agencję nazewniczą dla firmy-klienta zestaw pytań ujmujących kwestie, których wyjaśnienie lub rozstrzygnięcie jest konieczne do fachowej i rzetelnej realizacji projektu nazewniczego. Ankieta nazewnicza... (0.2 stron A4)
  • Ankieta - Ankieta w badaniach marketingowych to narzędzie badawcze wykorzystywane do zbierania danych od respondentów w celu zrozumienia ich opinii, preferencji, zachowań i potrzeb związanych z produktem,... (1 stron A4)
  • Brief nazewniczy - Przygotowany przez firmę zwięzły opis celów, zadań, założeń, wymagań, preferencji, opcji... dotyczących poszukiwanej nazwy marketingowej. W opracowaniu brief nazewniczy może pomóc ankieta nazewnicza. (0.1 stron A4)
  • Klasyfikacja badań marketingowych - ze względu na czas trwania badania Badania ciągłe są prowadzone na danej (lub podobnej) próbce przez pewien czas w sposób ciągły. W ten sposób mierzy się... (0.6 stron A4)
  • Badania ad hoc - To pojedyncze badanie określonego zjawiska lub wielkości w danym momencie. Przykładem takiego badania jest jednorazowa ankieta telefoniczna na temat uczestnictwa w wyborach lub badanie konsumentów... (0.2 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii