Przykładowa ankieta
-
Biznes plan fitness clubu - Pomysł na biznes niewymagający wygórowanych nakładów finansowych. Projekt inwestycyjny (plan biznesowy) fitness clubu zawiera takie elementy jak: streszczenie projektu, historia...
Ilość stron A4: 19
-
Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej - Skład analizy: zdefiniowanie produktu, technologia powstawania odbitek, charakterystyka rynku, przykładowa ankieta, której celem jest zbadanie możliwości rozwoju usług fotografii cyfrowej,...
Ilość stron A4: 17
-
Ankieta - Przykładowa ankieta, a w niej: identyfikacja problemu, analiza sytuacji, cel badań, zmienne istotne dla realizacji celu badań, sformułowanie hipotez, projekt...
Ilość stron A4: 11
-
Badanie preferencji konsumentów piwa - Celem badania jest odpowiedź na pytanie 'Czy możliwe jest wprowadzenie na rynek nowej marki'. W pracy zawarta jest ankieta, wraz...
Ilość stron A4: 14
-
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych - Badanie marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych. Na badanie składa się: opis metody badań, respondenci, analiza i interpretacja danych oraz wzór ankiety....
Ilość stron A4: 28
-
Badania marketingowe - Lotto (projekt) - Badanie marketingowe, które ma na celu odpowiedzieć 'Dlaczego ludzie grają w Lotto'. Praca ta zawiera cel badania, hipotezy, metody badania,...
Ilość stron A4: 18
-
Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt - Przykładowy projekt badania ankietowego a w nim: określenie celu, zakresu i charakteru badań, ustalenie liczby i kryteriów doboru respondentów, opracowanie...
Ilość stron A4: 16
-
Gotowy plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy - Skład tego planu marketingowego to m.in.: wstępne streszczenia analiza nabywców segmentacja analiza popytu na produkty z oferty przedsiębiorstwa - kalendarze...
Ilość stron A4: 46
-
Mobbing - przyczyny i sposoby walki - Skład opracowania: znaczenie i definicja mobbingu, jego przyczyny i sposoby walki, pięć grup cech mobbingu wg Heinza Leymanna, postępowanie i...
Ilość stron A4: 15
-
Raport z badań marketingowych - miejsca dokonywania zakupów - Raport z przeprowadzonych badań marketingowych, których przedmiotem (problemem badawczym) była identyfikacja czynników wpływających na wybór miejsca dokonywania zakupów.
W skład raportu...
Ilość stron A4: 38
Krótkie informacje z Kompendium
- Ankieta nazewnicza - Opracowany przez agencję nazewniczą dla firmy-klienta zestaw pytań ujmujących kwestie, których wyjaśnienie lub rozstrzygnięcie jest konieczne do fachowej i rzetelnej realizacji projektu nazewniczego.
Ankieta nazewnicza... (0.2 stron A4)
- Ankieta - Ankieta w badaniach marketingowych to narzędzie badawcze wykorzystywane do zbierania danych od respondentów w celu zrozumienia ich opinii, preferencji, zachowań i potrzeb związanych z produktem,... (1 stron A4)
- Brief nazewniczy - Przygotowany przez firmę zwięzły opis celów, zadań, założeń, wymagań, preferencji, opcji... dotyczących poszukiwanej nazwy marketingowej.
W opracowaniu brief nazewniczy może pomóc ankieta nazewnicza.
(0.1 stron A4)
- Klasyfikacja badań marketingowych - ze względu na czas trwania badania
Badania ciągłe są prowadzone na danej (lub podobnej) próbce przez pewien czas w sposób ciągły. W ten sposób mierzy się... (0.6 stron A4)
- Badania ad hoc - To pojedyncze badanie określonego zjawiska lub wielkości w danym momencie.
Przykładem takiego badania jest jednorazowa ankieta telefoniczna na temat uczestnictwa w wyborach lub badanie konsumentów... (0.2 stron A4)
|