Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
emocje | wskaźniki analizy finansowej | walka z bezrobociem | mikrootoczenie | dobra komplementarne | planowanie zasobów przedsiębiorstwa | cykl życia produktu | dystrybucja |

Psychologia


  • Psychologia osobowości - referat - Skład pracy: zdefiniowanie psychologii osobowości, poglądy, przekonania i postawy, naśladowanie, zagadnienie charakteru, nadrzędne mechanizmy integracji i kontroli działania, utrzymanie hierarchii...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia

  • Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
    Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Mobbing - przyczyny i sposoby walki - Skład opracowania: znaczenie i definicja mobbingu, jego przyczyny i sposoby walki, pięć grup cech mobbingu wg Heinza Leymanna, postępowanie i...
    Liczba stron: 15

  • Psychologia reklamy - referat - Skład pracy: siła emocji w reklamie, znaczenie emocji pozytywnych, reklama ukryta, rola emocji negatywnych, metoda 'przed i po', dziecko, zwierzęta,...
    Liczba stron: 30 - ✅Bibliografia

  • Cele i przekonania konsumenta - Praca zaliczeniowa na temat celów i przekonań konsumenta, w tym m.in. model racjonalności wzajemnego oddziaływani Laudana, przyczyny dokonywania zakupów, typy...
    Liczba stron: 5 - ✅Bibliografia

  • Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta - Skład opracowania: polityka promocji jako element marketingu-mix, promotion-mix, wybór rynku docelowego, cele reklamy, wybór mediów (w tym schemat mediów głównych...
    Liczba stron: 16

  • Psychologia zarządzania - referat - Skład pracy: definicja kierowania (wraz ze schematem graficznym), wyjaśnienie pojęć: planowanie, organizowanie, motywowanie, decydowanie, kontrolowanie; style kierowania (styl autokratyczny, liberalny,...
    Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Psychologia reklamy - opracowanie - Skład opracowania: czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy, rodzaje psychologii w odniesieniu do człowieka, koncepcja psychologiczna, psychoanalityczna,...
    Liczba stron: 14

  • Emocje w reklamie społecznej - W pracy (referacie) poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja reklamy społecznej, jej cechy, definicja emocji (uczucia), emocje w reklamie społecznej,...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Definicje z psychologii - Zbiór ponad 230 definicji związanych tematycznie z psychologią, a w nich m.in.: psychologia społeczna, osobowości, postaci, podstawowy błąd atrybucji, behawioryzm,...
    Liczba stron: 14

  • Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie - Praca omawiająca wpływ reklamy na zachowanie konsumenta. Zawarto w niej m.in. hierarchię potrzeb wedłum Maslova, model DIPADA (definition, identyfication, proof,...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Psychologia decyzji kadrowych - Skład pracy: strategie zmian kadrowych (perspektywiczne - aktywne, krótkoterminowe - zachowawcze), polityka kadrowa firmy (rozwiązanie strukturalne i funkcjonalne), warianty doboru...
    Liczba stron: 35 - ✅Bibliografia

  • Metody badań w psychologii - Skład pracy: geneza badań, obserwacja, eksperyment psychologiczny, testy psychologiczne, metody projekcyjne, analiza wytworów działania, ankieta i kwestionariusz, wywiad psychologiczny, socjometria,...
    Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia

  • Definicje z dziedziny psychologii - Zbiór kilkudziesięciu definicji, a w nim m.in. definicja poznania społecznego, oszczędność poznawcza, schematy, efekt pierwszeństwa i uporczywości, heurestyki wydawania sądów,...
    Liczba stron: 8

  • Człowiek w procesie pracy - Skład pracy: osobowość i jej podział, cechy osobowości człowieka, motywy ludzkiego działania, teoria potrzeb wg A. H. Maslova, siedem podstawowy...
    Liczba stron: 21 - ✅Bibliografia

  • Proces tworzenia reklamy - Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie,...
    Liczba stron: 21 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Proces motywowania - referat - Skład pracy: teorie motywacji, koncepcja psychodynamiczna, behawiorystyczna i poznawcza, różne definicje motywacji, powstawanie motywów, model hierarchii potrzeb Abrahama Maslowa, zdefiniowanie...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Hasła i slogany w manipulacji konsumentem - W skład pracy wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja manipulacji, zasady właściwej komunikacji które wyznaczył Joseph Pultizer (schemat), komunikat reklamowy...
    Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia



2001-2024 © ABC Ekonomii