Psychologia
-
Cele i przekonania konsumenta - Praca zaliczeniowa na temat celów i przekonań konsumenta, w tym m.in. model racjonalności wzajemnego oddziaływani Laudana, przyczyny dokonywania zakupów, typy...
Ilość stron A4: 5 - ✅Bibliografia
-
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie - Praca omawiająca wpływ reklamy na zachowanie konsumenta. Zawarto w niej m.in. hierarchię potrzeb wedłum Maslova, model DIPADA (definition, identyfication, proof,...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Proces tworzenia reklamy - Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie,...
Ilość stron A4: 21 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Definicje z dziedziny psychologii - Zbiór kilkudziesięciu definicji, a w nim m.in. definicja poznania społecznego, oszczędność poznawcza, schematy, efekt pierwszeństwa i uporczywości, heurestyki wydawania sądów,...
Ilość stron A4: 8
-
Metody badań w psychologii - Skład pracy: geneza badań, obserwacja, eksperyment psychologiczny, testy psychologiczne, metody projekcyjne, analiza wytworów działania, ankieta i kwestionariusz, wywiad psychologiczny, socjometria,...
Ilość stron A4: 9 - ✅Bibliografia
-
Człowiek w procesie pracy - Skład pracy: osobowość i jej podział, cechy osobowości człowieka, motywy ludzkiego działania, teoria potrzeb wg A. H. Maslova, siedem podstawowy...
Ilość stron A4: 21 - ✅Bibliografia
-
Definicje na egzamin z psychologii - Zbiór ponad 230 definicji związanych tematycznie z psychologią, a w nich m.in.: psychologia społeczna psychologia osobowości i postaci podstawowy błąd...
Ilość stron A4: 14
-
Psychologia reklamy - referat - Skład pracy: siła emocji w reklamie, znaczenie emocji pozytywnych, reklama ukryta, rola emocji negatywnych, metoda 'przed i po', dziecko, zwierzęta,...
Ilość stron A4: 30 - ✅Bibliografia
-
Proces motywowania - referat - Skład pracy: teorie motywacji, koncepcja psychodynamiczna, behawiorystyczna i poznawcza, różne definicje motywacji, powstawanie motywów, model hierarchii potrzeb Abrahama Maslowa, zdefiniowanie...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Psychologia decyzji kadrowych - Skład pracy: strategie zmian kadrowych (perspektywiczne - aktywne, krótkoterminowe - zachowawcze), polityka kadrowa firmy (rozwiązanie strukturalne i funkcjonalne), warianty doboru...
Ilość stron A4: 35 - ✅Bibliografia
-
Mobbing - przyczyny i sposoby walki - Skład opracowania: znaczenie i definicja mobbingu, jego przyczyny i sposoby walki, pięć grup cech mobbingu wg Heinza Leymanna, postępowanie i...
Ilość stron A4: 15
-
Psychologia reklamy - opracowanie - Skład opracowania: czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy, rodzaje psychologii w odniesieniu do człowieka, koncepcja psychologiczna, psychoanalityczna,...
Ilość stron A4: 14
-
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta - Skład opracowania: polityka promocji jako element marketingu-mix, promotion-mix, wybór rynku docelowego, cele reklamy, wybór mediów (w tym schemat mediów głównych...
Ilość stron A4: 16
-
Psychologia osobowości - referat - Skład pracy: zdefiniowanie psychologii osobowości, poglądy, przekonania i postawy, naśladowanie, zagadnienie charakteru, nadrzędne mechanizmy integracji i kontroli działania, utrzymanie hierarchii...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia
-
Psychologia zarządzania - referat - Skład pracy: definicja kierowania (wraz ze schematem graficznym), wyjaśnienie pojęć: planowanie, organizowanie, motywowanie, decydowanie, kontrolowanie; style kierowania (styl autokratyczny, liberalny,...
Ilość stron A4: 24 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
Ilość stron A4: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Hasła i slogany w manipulacji konsumentem - W skład pracy wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja manipulacji, zasady właściwej komunikacji które wyznaczył Joseph Pultizer (schemat), komunikat reklamowy...
Ilość stron A4: 13 - ✅Bibliografia
-
Emocje w reklamie społecznej - W pracy (referacie) poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja reklamy społecznej, jej cechy, definicja emocji (uczucia), emocje w reklamie społecznej,...
Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Psychologia zarządzania - wykłady - Zbiór informacji z psychologii zarządzania zorganizowane w formie wykładów. W tekście omówiono m.in. takie zagadnienia jak: definicja psychologii psychologia pracy...
Ilość stron A4: 25
-
Stres w pracy - referat - Praca zaliczeniowa na temat stresu w pracy. W jej skład wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja stresu typy i przyczyny...
Ilość stron A4: 18 - ✅Bibliografia
-
Wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta - praca licencjacka - Praca licencjacka z marketingu, która opisuje wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta. Praca napisana została na podstawie firmy HI TEC...
Ilość stron A4: 80 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Osobowość - prezentacja - Prezentacja Power Point, w której znaleźć można omówienie takich zagadnień jak m.in.: definicja osobowości teorie osobowości wraz w omówieniem:
• teoria...
Ilość stron A4: 38
Krótkie informacje z Kompendium
- Co to jest psychologia - Psychologia to nauka zajmująca się powstawaniem i przebiegiem procesów psychicznych, ich rolą w sterowaniu zachowaniem człowieka , w regulowaniu jego stosunków ze światem otaczającym. Przez... (0.3 stron A4)
- Teoria wzmocnienia - Teoria wzmocnienia to koncepcja psychologiczna, która opisuje proces uczenia się na podstawie skutków zachowań. Według tej teorii istnieją trzy typy wzmocnień, które wpływają na to... (0.7 stron A4)
- Psychologia - definicja i obszary zainteresowań - Psychologia to fascynująca dziedzina nauki, która zajmuje się ludzkim umysłem, zachowaniami oraz emocjami. Definicja psychologii obejmuje szeroki zakres zainteresowań, które pozwalają zgłębiać tajemnice ludzkiej psychiki.... (2.9 stron A4)
- Psychologia zarządzania - Psychologia zarządzania to dyscyplina psychologii, która zajmuje się badaniem zachowań ludzi w kontekście pracy oraz organizacji, z uwzględnieniem funkcji i roli kierownika. W ramach psychologii... (3.1 stron A4)
- Istota marketingu - Marketing jest zjawiskiem społeczno-ekonomicznym. Zjawiskiem złożonym i wielowymiarowym. Marketing, jako dyscyplina naukowa i jako dziedzina wiedzy ma charakter interdyscyplinarny. Oznacza to, że korzysta on z... (1 stron A4)
|