Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
cykl życia projektu | transformacja gospodarcza w Polsce | eurodystrybucja | analiza czynnikowa | bilans płatniczy | podstawy makroekonomii | EOQ | prywatyzacja |

Psychologia reklamy


  • Cele i przekonania konsumenta - Praca zaliczeniowa na temat celów i przekonań konsumenta, w tym m.in. model racjonalności wzajemnego oddziaływani Laudana, przyczyny dokonywania zakupów, typy...
    Ilość stron A4: 5 - ✅Bibliografia

  • Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie - Praca omawiająca wpływ reklamy na zachowanie konsumenta. Zawarto w niej m.in. hierarchię potrzeb wedłum Maslova, model DIPADA (definition, identyfication, proof,...
    Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Proces tworzenia reklamy - Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie,...
    Ilość stron A4: 21 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Psychologia reklamy - referat - Skład pracy: siła emocji w reklamie, znaczenie emocji pozytywnych, reklama ukryta, rola emocji negatywnych, metoda 'przed i po', dziecko, zwierzęta,...
    Ilość stron A4: 30 - ✅Bibliografia

  • Psychologia reklamy - opracowanie - Skład opracowania: czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy, rodzaje psychologii w odniesieniu do człowieka, koncepcja psychologiczna, psychoanalityczna,...
    Ilość stron A4: 14

  • Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta - Skład opracowania: polityka promocji jako element marketingu-mix, promotion-mix, wybór rynku docelowego, cele reklamy, wybór mediów (w tym schemat mediów głównych...
    Ilość stron A4: 16

  • Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
    Ilość stron A4: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Hasła i slogany w manipulacji konsumentem - W skład pracy wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja manipulacji, zasady właściwej komunikacji które wyznaczył Joseph Pultizer (schemat), komunikat reklamowy...
    Ilość stron A4: 13 - ✅Bibliografia

  • Emocje w reklamie społecznej - W pracy (referacie) poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja reklamy społecznej, jej cechy, definicja emocji (uczucia), emocje w reklamie społecznej,...
    Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta - praca licencjacka - Praca licencjacka z marketingu, która opisuje wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta. Praca napisana została na podstawie firmy HI TEC...
    Ilość stron A4: 80 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

Krótkie informacje z Kompendium

  • Co to jest psychologia - Psychologia to nauka zajmująca się powstawaniem i przebiegiem procesów psychicznych, ich rolą w sterowaniu zachowaniem człowieka , w regulowaniu jego stosunków ze światem otaczającym. Przez... (0.3 stron A4)
  • Typy reklamy - Ze względu na specyficzne cechy reklamy i konieczność stosowania w różnych etapach cyklu życia produktu wyróżniamy następujące typy reklamy: 1. reklama informacyjna (pionierska, pierwsza) 2. reklama konkurencyjna 3.... (0.2 stron A4)
  • Reklama outdoor - Outdoor tzn. reklama zewnętrzna dzieli się na reklamę ruchową i nieruchową. Reklama nieruchowa obejmuje tablice, plakaty, bandy stadionów, neony, reklamy świetlne, plansze na drogach. Do... (0.4 stron A4)
  • Klasyfikacja reklamy - Trzy główne sposoby klasyfikacji reklam: 1) Ze względu na cel reklamy: informacyjna (TP S.A. - nowe numery kierunkowe) nakłaniająca (większość reklam produktów) przypominająca (np. samo... (0.5 stron A4)
  • Reklama - cechy i funkcje reklamy - Reklama jest procesem komunikowania się przedsiębiorstwa z rynkiem. Stanowi masową, odpłatną formę nieosobowego przedstawienia i opierania idei, produktów lub usług przez określonego nadawcę. Cechy reklamy: Werbalizm... (0.2 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii