Psychologia w reklamie
-
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie - Praca omawiająca wpływ reklamy na zachowanie konsumenta. Zawarto w niej m.in. hierarchię potrzeb wedłum Maslova, model DIPADA (definition, identyfication, proof,...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Psychologia reklamy - referat - Skład pracy: siła emocji w reklamie, znaczenie emocji pozytywnych, reklama ukryta, rola emocji negatywnych, metoda 'przed i po', dziecko, zwierzęta,...
Ilość stron A4: 30 - ✅Bibliografia
-
Psychologia reklamy - opracowanie - Skład opracowania: czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy, rodzaje psychologii w odniesieniu do człowieka, koncepcja psychologiczna, psychoanalityczna,...
Ilość stron A4: 14
-
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta - Skład opracowania: polityka promocji jako element marketingu-mix, promotion-mix, wybór rynku docelowego, cele reklamy, wybór mediów (w tym schemat mediów głównych...
Ilość stron A4: 16
-
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
Ilość stron A4: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Emocje w reklamie społecznej - W pracy (referacie) poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja reklamy społecznej, jej cechy, definicja emocji (uczucia), emocje w reklamie społecznej,...
Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta - praca licencjacka - Praca licencjacka z marketingu, która opisuje wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta. Praca napisana została na podstawie firmy HI TEC...
Ilość stron A4: 80 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
Krótkie informacje z Kompendium
- Co to jest psychologia - Psychologia to nauka zajmująca się powstawaniem i przebiegiem procesów psychicznych, ich rolą w sterowaniu zachowaniem człowieka , w regulowaniu jego stosunków ze światem otaczającym. Przez... (0.3 stron A4)
- Teoria wzmocnienia - Teoria wzmocnienia to koncepcja psychologiczna, która opisuje proces uczenia się na podstawie skutków zachowań. Według tej teorii istnieją trzy typy wzmocnień, które wpływają na to... (0.7 stron A4)
- Psychologia - definicja i obszary zainteresowań - Psychologia to fascynująca dziedzina nauki, która zajmuje się ludzkim umysłem, zachowaniami oraz emocjami. Definicja psychologii obejmuje szeroki zakres zainteresowań, które pozwalają zgłębiać tajemnice ludzkiej psychiki.... (2.9 stron A4)
- Model Horwarda i Sheta - Model ten zajmuje się analizą ekstensywnych elementów procesu decyzyjnego zachodzącego przy dokonywaniu zakupów. Jako wyniki ujmowane są w powyższym modelu nie tylko zakup ale również... (0.2 stron A4)
- Psychologia zarządzania - Psychologia zarządzania to dyscyplina psychologii, która zajmuje się badaniem zachowań ludzi w kontekście pracy oraz organizacji, z uwzględnieniem funkcji i roli kierownika. W ramach psychologii... (3.1 stron A4)
|