Psychologia w zarządzaniu
-
Psychologia zarządzania - referat - Skład pracy: definicja kierowania (wraz ze schematem graficznym), wyjaśnienie pojęć: planowanie, organizowanie, motywowanie, decydowanie, kontrolowanie; style kierowania (styl autokratyczny, liberalny,...
Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Psychologia osobowości - referat - Skład pracy: zdefiniowanie psychologii osobowości, poglądy, przekonania i postawy, naśladowanie, zagadnienie charakteru, nadrzędne mechanizmy integracji i kontroli działania, utrzymanie hierarchii...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia
-
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Psychologia reklamy - referat - Skład pracy: siła emocji w reklamie, znaczenie emocji pozytywnych, reklama ukryta, rola emocji negatywnych, metoda 'przed i po', dziecko, zwierzęta,...
Liczba stron: 30 - ✅Bibliografia
-
Psychologia reklamy - opracowanie - Skład opracowania: czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy, rodzaje psychologii w odniesieniu do człowieka, koncepcja psychologiczna, psychoanalityczna,...
Liczba stron: 14
-
Mobbing - przyczyny i sposoby walki - Skład opracowania: znaczenie i definicja mobbingu, jego przyczyny i sposoby walki, pięć grup cech mobbingu wg Heinza Leymanna, postępowanie i...
Liczba stron: 15
-
Psychologia decyzji kadrowych - Skład pracy: strategie zmian kadrowych (perspektywiczne - aktywne, krótkoterminowe - zachowawcze), polityka kadrowa firmy (rozwiązanie strukturalne i funkcjonalne), warianty doboru...
Liczba stron: 35 - ✅Bibliografia
-
Cele i przekonania konsumenta - Praca zaliczeniowa na temat celów i przekonań konsumenta, w tym m.in. model racjonalności wzajemnego oddziaływani Laudana, przyczyny dokonywania zakupów, typy...
Liczba stron: 5 - ✅Bibliografia
-
Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta - Skład opracowania: polityka promocji jako element marketingu-mix, promotion-mix, wybór rynku docelowego, cele reklamy, wybór mediów (w tym schemat mediów głównych...
Liczba stron: 16
-
Emocje w reklamie społecznej - W pracy (referacie) poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja reklamy społecznej, jej cechy, definicja emocji (uczucia), emocje w reklamie społecznej,...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Proces motywowania - referat - Skład pracy: teorie motywacji, koncepcja psychodynamiczna, behawiorystyczna i poznawcza, różne definicje motywacji, powstawanie motywów, model hierarchii potrzeb Abrahama Maslowa, zdefiniowanie...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Definicje z psychologii - Zbiór ponad 230 definicji związanych tematycznie z psychologią, a w nich m.in.: psychologia społeczna, osobowości, postaci, podstawowy błąd atrybucji, behawioryzm,...
Liczba stron: 14
-
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie - Praca omawiająca wpływ reklamy na zachowanie konsumenta. Zawarto w niej m.in. hierarchię potrzeb wedłum Maslova, model DIPADA (definition, identyfication, proof,...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Controllingowy system zarządzania projektami inwestycyjnymi - Skład pracy: założenia tradycyjnego podejścia w zarządzaniu projektami inwestycyjnymi (w tym schemat), założenia kontrolingowego systemu zarządzania projektami inwestycyjnymi, obszar wyboru...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
Metody badań w psychologii - Skład pracy: geneza badań, obserwacja, eksperyment psychologiczny, testy psychologiczne, metody projekcyjne, analiza wytworów działania, ankieta i kwestionariusz, wywiad psychologiczny, socjometria,...
Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia
-
Controlling w zarządzaniu - prezentacja - Prezentacja z zarządzania strategicznego pt. Controlling w zarządzaniu, przygotowana w programie Power Point. W skład tej prezentacji wchodzą m.in. takie...
Liczba stron: 35 - ✅Przypisy
-
Ryzyko w zarządzaniu - referat - Skład pracy: przesłanki podejmowania decyzji, definicja ryzyka, jego źródła dla projektu, kwantyfikacja, metryka ryzyka jako pomoc w identyfikacji i analizie...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Definicje z dziedziny psychologii - Zbiór kilkudziesięciu definicji, a w nim m.in. definicja poznania społecznego, oszczędność poznawcza, schematy, efekt pierwszeństwa i uporczywości, heurestyki wydawania sądów,...
Liczba stron: 8
-
Człowiek w procesie pracy - Skład pracy: osobowość i jej podział, cechy osobowości człowieka, motywy ludzkiego działania, teoria potrzeb wg A. H. Maslova, siedem podstawowy...
Liczba stron: 21 - ✅Bibliografia
-
Proces tworzenia reklamy - Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie,...
Liczba stron: 21 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Idea merkantylizmu - Skład opracowania: powstanie idei (od XV wieku, przez wyprawy kolonialne aż do rewolucji cen), przedstawiciele merkantylizmu, istota doktryny - poglądy...
Liczba stron: 5
-
Negocjacje japońskie - Skład opracowania: język interesów, stosunek do kobiet w biznesie, pokonywanie barier wieku i płci, ceremonialność i rytuały, protokół w biznesie...
Liczba stron: 5
-
Controlling jako instrument efektywnego zarządzania - Opracowanie to teoretyczne omówienie zagadnienia controllingu, które zostało uzupełnione schematami. Omawia controlling operatywny (operacyjny) i strategiczny. Cechy obu rodzajów controllingu...
Liczba stron: 12
-
Marketing miasta - Skład opracowania: podstawowe pojęcia i definicje oraz poziomy (+ schemat) marketingu miasta, klienci i sprzedawcy miasta, system celów (+ schemat)...
Liczba stron: 12
-
Rola i znaczenie ryzyka strategicznego - Skład opracowania: omówienie czym jest ryzyko, przesłanki zarządzania ryzykiem, identyfikacja i ocena ryzyka, kontrola i monitorowanie ryzyka, bezpieczeństwo informacji. (13...
Liczba stron: 13
-
Motywacja jako funkcja zarządzania - Referat omawiający znaczenie motywacji w zarządzaniu, płace, bodźce, kary i nagrody, potrzeby, normy, wzorce do naśladowania, uznanie i pochwały, współzawodnictwo,...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Reengineering - referat - Skład pracy: geneza i definicja reengineeringu, metodologia, etapy wdrażania, wpływ na charakter pracy, porównanie z innymi programami usprawnień, praktyka reengineeringu...
Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia
-
Lojalność wobec marki - Skład opracowania: pojęcie marki, pojęcie (przywiązania) lojalności wobec marki, pozorna i prawdziwa lojalność, sytuacje wysokiego i niskiego zaangażowania, redukcja ryzyka...
Liczba stron: 7
-
Hasła i slogany w manipulacji konsumentem - W skład pracy wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja manipulacji, zasady właściwej komunikacji które wyznaczył Joseph Pultizer (schemat), komunikat reklamowy...
Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia
-
Etyka w biznesie - opracowanie - Na opracowanie składają się podstawowe wiadomości dotyczące etyki w biznesie: kodeks etyki zawodowej, kodeks etyczny firmy, obowiązki pracowników, ubieganie się...
Liczba stron: 10
|