Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
kapitał w przedsiębiorstwie | strategia marketingowa | operacje otwartego rynku | negocjacje zbiorowe | teorie motywacji | miary klasyczne | eurodystrybucja | komunikacja w przedsiębiorstwie |

Reklama usług bankowych


  • Charakterystyka form reklamy usług bankowych - W skład tej pracy zaliczeniowej z bankowości wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja reklamy modelu procesu komunikacji H. D. Lasswella...
    Liczba stron: 19

  • Bankowość elektroniczna - Praca składa się z następujących elementów: definicja bankowości elektronicznej oraz jej podział i cechy, model funkcjonalny BE, fundamenty rozwoju, cele...
    Liczba stron: 12 - ✅Przypisy

  • Marketing przemysłowy - opracowanie - Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych...
    Liczba stron: 26

  • Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych - Skład pracy: obszary zastosowania marketingu w służbie zdrowia, aspekty specyfiki sektora usług medycznych, trendy w rozwoju, budowanie marki placówki medycznej,...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Elektroniczne karty bankowe - Skład opracowania to historia i charakterystyka elektronicznych kart bankowych: karty identyfikacyjne (ID Card), bankomatowe (ATM Card, Cash Card), płatnicze (Payment...
    Liczba stron: 5

  • Biznes plan biura rachunkowego - Zawartość biznes planu: streszczenie opisu przedsięwzięcia, badanie ankietowe dotyczące usług biura rachunkowego, opis przedsięwzięcia, plan marketingowy, konkurencja, reklama, analiza swot,...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia

  • Reklama perswazyjna - prezentacja - Prezentacja Power Point dotycząca zagadnienia reklamy perswazyjnej, w której poruszono takie tematy jak m.in.: reklama komunikacją perswazyjną jej funkcja perswazyjna...
    Liczba stron: 41

  • Emocje w reklamie społecznej - W pracy (referacie) poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja reklamy społecznej, jej cechy, definicja emocji (uczucia), emocje w reklamie społecznej,...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Reklama - referat - Skład pracy to: historia (geneza) reklamy, era przedmarketingowa, informacji masowej, era badań, pierwsza gazeta, czasopisma, pojęcie reklamy i jej cele...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Zarządzanie salonem SPA jako firmą usługową - praca licencjacka - W skład tej 3 rozdziałowej pracy licencjackiej wchodzą takie elementy jak m.in.: znaczenie urody w kulturze europejskiej i jej historia...
    Liczba stron: 54 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

  • Marketing usług medycznych - opracowanie - W skład tego opracowania wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu i rynku system funkcjonowania struktury rynkowej system marketingu rozwój...
    Liczba stron: 37

  • Psychologia reklamy - referat - Skład pracy: siła emocji w reklamie, znaczenie emocji pozytywnych, reklama ukryta, rola emocji negatywnych, metoda 'przed i po', dziecko, zwierzęta,...
    Liczba stron: 30 - ✅Bibliografia

  • Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia

  • Uwarunkowania marketingu przemysłowego - Skład pracy: istota marketingu przemysłowego, charakterystyka rynku dóbr i usług przemysłowych, uczestnicy rynku, strategia marketingu, skuteczność źródeł informacji w marketingu...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Reklama w Internecie - Skład pracy: środki reklamy internetowej (bannery, linki, strony www, mailingi, serwisy internetowe), sponsoring, dostępność internetowego rynku reklamowego, koszty (m.in. flat...
    Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia

  • Proces tworzenia reklamy - Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie,...
    Liczba stron: 21 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie - Elementy składowe tej ciekawej pracy to m.in.: komunikowanie się firmy z konsumentem, definicja komunikowania i jego 7 wymiarów, definicja promocji,...
    Liczba stron: 28 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Sponsoring - referat - Skład pracy: definicja, funkcje i narzędzia public relations, instrumenty długookresowego oddziaływania i istota PR, zalety sponsoringu w porównaniu z tradycyjnymi...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie - Praca omawiająca wpływ reklamy na zachowanie konsumenta. Zawarto w niej m.in. hierarchię potrzeb wedłum Maslova, model DIPADA (definition, identyfication, proof,...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Merchandising - referat - Skład pracy: pojęcie merchandisingu i jego instrumenty (strukturyzacji, działania, narzędzia komunikacji), instrumenty działania (asortyment, opakowania, marka, rabaty, warunki sprzedaży, marża),...
    Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia

  • Biznes plan salonu fryzjerskiego i kosmetycznego - Skład biznes planu: profil i zakres działania firmy, zakres oferowanych usług i produktów, ogólne informacje o klientach (w tym portret...
    Liczba stron: 33 - ✅Bibliografia

  • Podstawy bankowości - wykłady - Podstawowe informacje związane z bankowością: pieniądz, jego cechy, funkcje oraz formy, kreacja i popyt na pieniądz, bank i jego rola,...
    Liczba stron: 33

  • Język reklamy - prezentacja - Prezentacja programu Power Point na temat języka stosowanego w reklamie i sloganach reklamowych. Składa się ona z omówienia takich zagadnień...
    Liczba stron: 52

  • Wykłady z bankowości - opracowanie - Kolejna porcja definicja i zagadnień: pieniądz i jego funkcje wraz z wyjaśnieniem (miernik wartości, środek cyrkulacji, środek płatniczy - pieniądz...
    Liczba stron: 30

  • Czynne operacje banku komercyjnego - Skład opracowania: rodzaje operacji bankowych, operacje bierne i pośredniczące - definicje, kredyty i ich rodzaje (kredyt obrotowy, inwestycyjny, w rachunku...
    Liczba stron: 17

  • Promocja jako element marketingu - Skład pracy: definicja promocji, jej funkcje, instrumenty promotion-mix, promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorców z rynkiem, kształtowanie programu promocyjnego, adresaci...
    Liczba stron: 30 - ✅Przypisy

  • Komunikacja marketingowa firmy w Coca Cola - praca magisterska - Ta obszerna, przykładowa praca magisterska z marketingu składa się ze wstępu, 4 rozdziałów oraz zakończenia. Zagadnienia poruszone w pracy magisterskiej to...
    Liczba stron: 100 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

  • Psychologia reklamy - opracowanie - Skład opracowania: czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy, rodzaje psychologii w odniesieniu do człowieka, koncepcja psychologiczna, psychoanalityczna,...
    Liczba stron: 14

  • Wykłady z marketingu - opracowanie - Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P...
    Liczba stron: 22

  • Marketing polityczny w Polsce - praca licencjacka - W skład tej pracy licencjackiej z marketingu wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu marketing polityczny (MP) i jego definicja...
    Liczba stron: 90 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

Krótkie informacje z Kompendium

  • Typy reklamy - Ze względu na specyficzne cechy reklamy i konieczność stosowania w różnych etapach cyklu życia produktu wyróżniamy następujące typy reklamy: 1. reklama informacyjna (pionierska, pierwsza) 2. reklama konkurencyjna 3.... (0.2 stron A4)
  • Środki reklamy - W chwili obecnej przedsiębiorstwa mają szeroki wachlarz możliwości jeśli chodzi o miejsca, gdzie mogą zamieścić swoje reklamy. Do tych najbardziej podstawowych, a zarazem najmniej wymyślnych... (0.4 stron A4)
  • Formy reklamy (rodzaje reklamy) - Wyróżnić możemy takie typy reklam jak: REKLAMA INFORMACYJNA - zwracająca uwagę nabywców na korzyści, jakie osiągną kupując reklamowany produkt. REKLAMA PRZYPOMINAJĄCA - mającą na celu... (0.6 stron A4)
  • Reklama w marketingu - Reklama jest uważana za najbardziej popularną formę promocji, jedno z głównych narzędzi wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa w celu dotarcia z informacją do rynku docelowego oraz ogółu... (0.5 stron A4)
  • Pojęcie reklamy - Istnieje wiele definicji reklamy. Według Słownika języka polskiego, reklama to rozpowszechnianie informacji o towarach, ich zaletach, wartościach i możliwościach nabycia, chwalenie kogoś, zalecanie czegoś przez... (0.7 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii