Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
analiza rentowności | zarządzanie produkacją | cyklu życia produktu | SixSigma | współczynnik zmienności | proces rekturacyjny | prezentacje z finansów | rentowność |

Reklama usług bankowych


  • Charakterystyka form reklamy usług bankowych - W skład tej pracy zaliczeniowej z bankowości wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja reklamy modelu procesu komunikacji H. D. Lasswella...
    Ilość stron A4: 19

  • Bankowość elektroniczna - Praca składa się z następujących elementów: definicja bankowości elektronicznej oraz jej podział i cechy, model funkcjonalny BE, fundamenty rozwoju, cele...
    Ilość stron A4: 12 - ✅Przypisy

  • Marketing przemysłowy - opracowanie - Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych...
    Ilość stron A4: 26

  • Rozwój marketingu w sektorze usług medycznych - Skład pracy: obszary zastosowania marketingu w służbie zdrowia, aspekty specyfiki sektora usług medycznych, trendy w rozwoju, budowanie marki placówki medycznej,...
    Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia

  • Elektroniczne karty bankowe - Skład opracowania to historia i charakterystyka elektronicznych kart bankowych: karty identyfikacyjne (ID Card), bankomatowe (ATM Card, Cash Card), płatnicze (Payment...
    Ilość stron A4: 5

  • Biznes plan biura rachunkowego - Zawartość biznes planu: streszczenie opisu przedsięwzięcia, badanie ankietowe dotyczące usług biura rachunkowego, opis przedsięwzięcia, plan marketingowy, konkurencja, reklama, analiza swot,...
    Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia

  • Reklama perswazyjna - prezentacja - Prezentacja Power Point dotycząca zagadnienia reklamy perswazyjnej, w której poruszono takie tematy jak m.in.: reklama komunikacją perswazyjną jej funkcja perswazyjna...
    Ilość stron A4: 41

  • Promocja w marketingu usług finansowych - W opracowaniu tym znaleźć można takie zagadnienia jak m.in.: istota marketingu usług finansowych, w tym definicje marketingu specyfika usług finansowych...
    Ilość stron A4: 0 - ✅Przypisy

  • Emocje w reklamie społecznej - W pracy (referacie) poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja reklamy społecznej, jej cechy, definicja emocji (uczucia), emocje w reklamie społecznej,...
    Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Zarządzanie salonem SPA jako firmą usługową - praca licencjacka - W skład tej 3 rozdziałowej pracy licencjackiej wchodzą takie elementy jak m.in.: znaczenie urody w kulturze europejskiej i jej historia...
    Ilość stron A4: 54 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

  • Marketing usług medycznych - opracowanie - W skład tego opracowania wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu i rynku system funkcjonowania struktury rynkowej system marketingu rozwój...
    Ilość stron A4: 37

  • Reklama - referat - Skład pracy to: historia (geneza) reklamy, era przedmarketingowa, informacji masowej, era badań, pierwsza gazeta, czasopisma, pojęcie reklamy i jej cele...
    Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Psychologia reklamy - referat - Skład pracy: siła emocji w reklamie, znaczenie emocji pozytywnych, reklama ukryta, rola emocji negatywnych, metoda 'przed i po', dziecko, zwierzęta,...
    Ilość stron A4: 30 - ✅Bibliografia

  • Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
    Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia

  • Strategia marketingowa linii lotniczych Wizz Air - W skład projektu wchodzą takie elementy jak m.in.: ankieta z 10 pytaniami i metryczką respondenta geneza powstania firmy Wizz Air...
    Ilość stron A4: 22

  • Wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta - praca licencjacka - Praca licencjacka z marketingu, która opisuje wpływ reklamy na proces decyzyjny konsumenta. Praca napisana została na podstawie firmy HI TEC...
    Ilość stron A4: 80 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

  • Uwarunkowania marketingu przemysłowego - Skład pracy: istota marketingu przemysłowego, charakterystyka rynku dóbr i usług przemysłowych, uczestnicy rynku, strategia marketingu, skuteczność źródeł informacji w marketingu...
    Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Reklama w Internecie - Skład pracy: środki reklamy internetowej (bannery, linki, strony www, mailingi, serwisy internetowe), sponsoring, dostępność internetowego rynku reklamowego, koszty (m.in. flat...
    Ilość stron A4: 13 - ✅Bibliografia

  • Proces tworzenia reklamy - Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie,...
    Ilość stron A4: 21 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Zarządzanie ryzykiem kredytowym banku komercyjnego - praca magisterska - Praca magisterska teoretyczno-empiryczna pt. Zarządzanie ryzykiem kredytowym banku komercyjnego. Napisana na przykładzie banku PeKaO S.A. i PKO BP oraz PBK...
    Ilość stron A4: 98 - ✅Przypisy 💎Premium

  • Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie - Elementy składowe tej ciekawej pracy to m.in.: komunikowanie się firmy z konsumentem, definicja komunikowania i jego 7 wymiarów, definicja promocji,...
    Ilość stron A4: 28 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Media alternatywne - ambient media - W opracowaniu na temat mediów alternatywnych poruszono takie zagadnienia jak m.in.: Istota ambient media Dzienny rozkład popularności danego medium: telewizja,...
    Ilość stron A4: 11

  • Sponsoring - referat - Skład pracy: definicja, funkcje i narzędzia public relations, instrumenty długookresowego oddziaływania i istota PR, zalety sponsoringu w porównaniu z tradycyjnymi...
    Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie - Praca omawiająca wpływ reklamy na zachowanie konsumenta. Zawarto w niej m.in. hierarchię potrzeb wedłum Maslova, model DIPADA (definition, identyfication, proof,...
    Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Merchandising - referat - Skład pracy: pojęcie merchandisingu i jego instrumenty (strukturyzacji, działania, narzędzia komunikacji), instrumenty działania (asortyment, opakowania, marka, rabaty, warunki sprzedaży, marża),...
    Ilość stron A4: 15 - ✅Bibliografia

  • Biznes plan salonu fryzjerskiego i kosmetycznego - Skład biznes planu: profil i zakres działania firmy, zakres oferowanych usług i produktów, ogólne informacje o klientach (w tym portret...
    Ilość stron A4: 33 - ✅Bibliografia

  • Język reklamy - prezentacja - Prezentacja programu Power Point na temat języka stosowanego w reklamie i sloganach reklamowych. Składa się ona z omówienia takich zagadnień...
    Ilość stron A4: 52

  • Strategia działań promocyjnych na przykładzie browaru - praca licencjacka - Praca licencjacka składająca się z 4 rozdziałów, w treści których poruszono takie zagadnienia jak m.in.: promocja jako element marketingu -...
    Ilość stron A4: 69 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

  • Podstawy bankowości - wykłady - Podstawowe informacje związane z bankowością: pieniądz, jego cechy, funkcje oraz formy, kreacja i popyt na pieniądz, bank i jego rola,...
    Ilość stron A4: 33

  • Promocja jako element marketingu - Skład pracy: definicja promocji, jej funkcje, instrumenty promotion-mix, promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorców z rynkiem, kształtowanie programu promocyjnego, adresaci...
    Ilość stron A4: 30 - ✅Przypisy

  • Wykłady z bankowości - opracowanie - Kolejna porcja definicja i zagadnień, w formie wykładów z bankowości, a w nich m.in.: pieniądz i jego funkcje wraz z...
    Ilość stron A4: 30

  • Czynne operacje banku komercyjnego - Skład opracowania: rodzaje operacji bankowych, operacje bierne i pośredniczące - definicje, kredyty i ich rodzaje (kredyt obrotowy, inwestycyjny, w rachunku...
    Ilość stron A4: 17

  • Komunikacja marketingowa firmy w Coca Cola - praca magisterska - Ta obszerna, przykładowa praca magisterska z marketingu składa się ze wstępu, 4 rozdziałów oraz zakończenia. Zagadnienia poruszone w pracy magisterskiej to...
    Ilość stron A4: 100 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

  • Psychologia reklamy - opracowanie - Skład opracowania: czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy, rodzaje psychologii w odniesieniu do człowieka, koncepcja psychologiczna, psychoanalityczna,...
    Ilość stron A4: 14

  • Wykłady z marketingu - notatki - Notatki z wykładów z marketingu, w którym omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera)...
    Ilość stron A4: 22

  • Promocja jako instrument aktywizacji sprzedaży - praca zaliczeniowa - Praca zaliczeniowa (referat) z przedmiotu Marketing. W referacie omówiono takie zagadnienia jak m.in.: zadanie aktywizacji sprzedaży strategia PULL i jej...
    Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia

  • Metody badania skuteczności promocji - opracowanie - Opracowanie omawia tematykę wybranych metod badania skuteczności promocji. Poruszono w nim takie zagadnienia jak m.in.: Reklama i jej definicja Public...
    Ilość stron A4: 23 - ✅Przypisy

Krótkie informacje z Kompendium

  • Typy reklamy - Ze względu na specyficzne cechy reklamy i konieczność stosowania w różnych etapach cyklu życia produktu wyróżniamy następujące typy reklamy: 1. reklama informacyjna (pionierska, pierwsza) 2. reklama konkurencyjna 3.... (0.2 stron A4)
  • Środki reklamy - W chwili obecnej przedsiębiorstwa mają szeroki wachlarz możliwości jeśli chodzi o miejsca, gdzie mogą zamieścić swoje reklamy. Do tych najbardziej podstawowych, a zarazem najmniej wymyślnych... (0.4 stron A4)
  • Formy reklamy (rodzaje reklamy) - Wyróżnić możemy takie typy reklam jak: REKLAMA INFORMACYJNA - zwracająca uwagę nabywców na korzyści, jakie osiągną kupując reklamowany produkt. REKLAMA PRZYPOMINAJĄCA - mającą na celu... (0.6 stron A4)
  • Reklama w marketingu - Reklama jest uważana za najbardziej popularną formę promocji, jedno z głównych narzędzi wykorzystywanych przez przedsiębiorstwa w celu dotarcia z informacją do rynku docelowego oraz ogółu... (0.5 stron A4)
  • Pojęcie reklamy - Istnieje wiele definicji reklamy. Według Słownika języka polskiego, reklama to rozpowszechnianie informacji o towarach, ich zaletach, wartościach i możliwościach nabycia, chwalenie kogoś, zalecanie czegoś przez... (0.7 stron A4)

ABC Ekonomii © 2001-2025