Six sigma
-
Six Sigma - referat - Skład pracy: definicja i omówienie metody Six Sigma, fazy procesu, zdefiniowanie elemntów DMAIC (Define, Measurement, Analyze, Improvement, Control), korzyści z...
Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
Krótkie informacje z Kompendium
- Swarovski - a dokładniej D. Swarovski KG to marka założona w 1895 roku przez Daniela Swarovskiego, a wywodząca się z Austrii. Firma znana jest przede wszystkim z... (1.2 stron A4)
- Konflikty w kanale marketingowym - W kanale marketingowym powinna zachodzić bardzo ścisła współpraca, lecz w jej trakcie mogą powstawać konflikty, zwłaszcza w kanałach marketingowych konwencjonalnych. Ich źródłem mogą być między... (0.5 stron A4)
- Strategia rozwoju produktu - Sprowadza się do zmian w produkcie np.: opakowania, koloru, i tworzenia produktu nowego oraz sprzedawaniu go na dotychczasowym rynku.
Może to być zarówno rynek... (0.1 stron A4)
- Marketing społeczny - Marketing społeczny to specyficzna dziedzina marketingu, która skupia się na wykorzystaniu narzędzi i strategii marketingowych w celu promowania społecznych zmian, korzyści społecznych lub rozwiązania konkretnych... (1.2 stron A4)
- Stopa lombardowa - Określa najwyższy poziom oprocentowania na rynku, według niej bank centralny udziela bankom komercyjnym pożyczek pod zastaw papierów wartościowych.
(0.1 stron A4)
|