Sponsoring
-
Wykłady z marketingu - opracowanie - Opracowanie w formie wykładów z marketingu, w którym omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa...
Ilość stron A4: 22
-
Reklama w Internecie - Skład pracy: środki reklamy internetowej (bannery, linki, strony www, mailingi, serwisy internetowe), sponsoring, dostępność internetowego rynku reklamowego, koszty (m.in. flat...
Ilość stron A4: 13 - ✅Bibliografia
-
Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
Ilość stron A4: 24
-
Promocja - referat - Skład pracy: definicja promocji, komunikacja marketingowa, system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem (+ schemat), składniki promocji marketingowej (reklama i jej rodzaje,...
Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia
-
Sponsoring sportowy - Skład pracy: definicja, cele i rodzaje sponsoringu oraz ich charakterystyka (finansowy, rzeczowy, usługowy, osobowy, instytucjonalny, projektowy, wyłączny, ko-sponsoring, imienny, emblematowy,...
Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Sponsoring - referat - Skład pracy: definicja, funkcje i narzędzia public relations, instrumenty długookresowego oddziaływania i istota PR, zalety sponsoringu w porównaniu z tradycyjnymi...
Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Promocja jako element marketingu - Skład pracy: definicja promocji, jej funkcje, instrumenty promotion-mix, promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorców z rynkiem, kształtowanie programu promocyjnego, adresaci...
Ilość stron A4: 30 - ✅Przypisy
-
Praca menedżera w public relations - W pracy (referacie) znajdziesz omówienie takich zagadnień jak: definicja public relations (PR), wymagania kwalifikacyjne wobec menedżerów public relations, umiejętności przydatne...
Ilość stron A4: 13 - ✅Bibliografia
-
Rola Public Relations w kreowaniu wizerunku firmy usługowej - Praca składa się z omówienia m.in. takich zagadnień jak: pojęcie, istota public relations (PR) oraz 3 jego aspekty, działania PR,...
Ilość stron A4: 26 - ✅Przypisy
-
Marketing usług medycznych - opracowanie - W skład tego opracowania wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu i rynku system funkcjonowania struktury rynkowej system marketingu rozwój...
Ilość stron A4: 37
-
Komunikacja marketingowa firmy w Coca Cola - praca magisterska - Ta obszerna, przykładowa praca magisterska z marketingu składa się ze wstępu, 4 rozdziałów oraz zakończenia.
Zagadnienia poruszone w pracy magisterskiej to...
Ilość stron A4: 100 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Strategia działań promocyjnych na przykładzie browaru - praca licencjacka - Praca licencjacka składająca się z 4 rozdziałów, w treści których poruszono takie zagadnienia jak m.in.: promocja jako element marketingu -...
Ilość stron A4: 69 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Projekt promocji papieru toaletowego Fluffik - Przykładowy projekt promocji, której przedmiotem będzie papier toaletowy o nazwie Fluffik.
W skład projektu planu promocji wchodzą takie elementy jak m.in.:...
Ilość stron A4: 43 - ✅Bibliografia
-
Promocja jako instrument aktywizacji sprzedaży - referat - Referat z bibliografią i przypisami, napisany na przedmiot Marketing.
W skład pracy wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: istota promocji jako instrumentu...
Ilość stron A4: 23 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Doskonalenie kadr - referat - Skład pracy: metody doskonalenia potencjalnych menedżerów (definicja treningu potencjału kierowniczego, definicja coachingu, monitoringu, sponsoringu), korzyści płynące z doskonalenia zasobów ludzkich,...
Ilość stron A4: 8 - ✅Bibliografia
Krótkie informacje z Kompendium
- Definicja sponsoringu - Sponsoring jest narzędziem promującym dany produkt lub daną firmę w związku ze sponsorowanym przedsięwzięciem.
Naturalnie wielką rolę odgrywa tu prestiż przedsięwzięcia - generalnie można stwierdzić,... (0.3 stron A4)
- Sponsoring dobrej sprawy - prospołeczny - Koncertuje się na osiąganiu komercyjnych korzyści z finansowania celów społecznych.
Organizacje wspierają fundacje charytatywne, przekazując środki pieniężne czy produkty np. McDonald’s zapewnia posiłki wolontariuszom zbierającym datki... (0.4 stron A4)
- Sponsoring mediów - Stanowi najpopularniejsze narzędzie komunikacji marketingowej. Przedmiotem sponsoringu staja się programy telewizyjne i audycje radiowe, a także artykuły prasowe.
Przedsiębiorstwa ponoszą część kosztów produkcji lub transmisji... (0.4 stron A4)
- Przedmiot sponsoringu - Przedmiotem sponsoringu są rozgrywki sportowe, a także rożnego rodzaju wystawy i targi przemysłowe czy też sponsoring prospołeczny.
Wśród sponsorów najczęściej pojawia się prasa i telewizja obejmując... (0.4 stron A4)
- Sponsoring w sporcie - Wymieniany jako podstawowe narzędzie marketingowe w sporcie, daje łatwo przekuć na pieniądze potrzebne do osiągnięcia sukcesów, jednocześnie zapewniający wysoką widoczność sponsorowi kiedy owe sukcesy się... (0.9 stron A4)
|