Sprzedaż osobista
-
Sprzedaż osobista - Skład opracownia: istota i znaczenie sprzedaży osobistej, zmiany w zakresie zarządzania sprzedażą osobistą, proces sprzedaży i jego etapy, proces zarządzania...
Liczba stron: 13
-
Promocja jako narzędzie marketingu - Skład pracy to: funkcje promocji (funkcja informacyjna, pobudzająca, konkurencyjna), narzędzia polityki promocji (reklama, sprzedaż osobista, promocja dodatkowa, public relations), związek...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Promocja jako element marketingu - Skład pracy: definicja promocji, jej funkcje, instrumenty promotion-mix, promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorców z rynkiem, kształtowanie programu promocyjnego, adresaci...
Liczba stron: 30 - ✅Przypisy
-
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU - Skład pracy: orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa, popyt na usługi, specyfikacja produktu i cena usługi, promocja, otoczenie marketingowe i jego...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Marketing przemysłowy - opracowanie - Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych...
Liczba stron: 26
-
Marketing mix - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu mix, koncepcja 4P i 4C, produkt jako...
Liczba stron: 58
-
Wykłady z marketingu - opracowanie - Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P...
Liczba stron: 22
-
Analiza wskaźnikowa - wzory - Zestawienie obejmujące wskaźniki analizy ekonomicznej (analiza wskaźnikowa), a w nim: podstawowe wzory (koszty, sprzedaż, stopa marży brutto, strafa bazpieczeństwa), wskaźniki...
Liczba stron: 1
-
Ściąga z marketingu - Zawartość to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego, funkcje marketingu, konsumeryzm, zagrożenia interesów konsumenta, demarketing i remarketing, strategia marketingowa, jej...
Liczba stron: 2
-
Plan marketingowy dla Zakładu Cukierniczego Wawel - Skład pracy: wstępne streszczenie dla kierownictwa, analiza sytuacji i charakterystyka firmy, asortyment, dynamika i struktura sprzedaży, produkt, cena, dystrybucja, promocja,...
Liczba stron: 26
-
Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej - Elementy planu są następujące: streszczenie menedżerskie, marketing mix, charakterystyka produktu, cena, dystrybucja, polityka promocji, promocja osobista, rynek, sytuacja finansowa firmy,...
Liczba stron: 20
-
Restrukturyzacja operacyjna i organizacyjna przedsiębiorstwa - Skład pracy: definicja restrukturyzacji, restrukturyzacja operacyjne (nabycie firmy, sprzedaż wydzielonych części), organizacyjna, definicje - struktura, strategia, systemy, style działania, personel,...
Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia
-
Marketing w Internecie - Skład pracy: przesłanki prowadzące do modyfikacji działań marketingowych, sprzedaż on-line, przykład sprzedaży przez Internet i prognoza rozwoju, promocja z public...
Liczba stron: 17 - ✅Przypisy
-
Biznes plan księgarni - Prosty, krótki biznes plan, w skład którego wchodzi: plan organizacyjny, strategiczny (m.nin. konkurencja, analiza SWOT - mocne i słabe strony,...
Liczba stron: 11
-
Merchandising - referat - Skład pracy: pojęcie merchandisingu i jego instrumenty (strukturyzacji, działania, narzędzia komunikacji), instrumenty działania (asortyment, opakowania, marka, rabaty, warunki sprzedaży, marża),...
Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia
-
Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały...
Liczba stron: 8
-
Funkcjonowanie przedsiębiorstwa sprywatyzowanego - Skład pracy: istota i cel prywatyzacji, metody (rodzaje) prywatyzacji, prywatyzacja kapitałowa, likwidacyjna, informacje dotyczące przedsiębiorstwa na przykładnie którego napisana została...
Liczba stron: 41 - ✅Bibliografia
-
Biznes plan kawiarni - Skład pracy: forma organizacyjno – prawna przedsiębiorstwa, planowany skład majątku, struktura organizacyjna, zarząd spółki jawnej, przedmiot działalności, przedmiot inwestycji, nakłady...
Liczba stron: 14
-
Plan marketingowy firmy budowlanej - Elementy tego planu marketingowego to: ogólna charakterystyka i opis firmy, która działa m.in. w sferze budownictwa użyteczności publicznej, budownictwa...
Liczba stron: 35
-
Marketing międzynarodowy - praca - Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział...
Liczba stron: 29 - ✅Bibliografia
-
Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
Liczba stron: 24
|