Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
kontrakty terminowe | koszty zmienne | analiza konkurencyjności | diagram ishikawy | innowacje | marketing wyborczy | logistyka | CEFTA |

Strategia cenowa


  • Biznes plan fitness clubu - Pomysł na biznes niewymagający wygórowanych nakładów finansowych. Projekt inwestycyjny (plan biznesowy) fitness clubu zawiera takie elementy jak: streszczenie projektu, historia...
    Ilość stron A4: 19

  • Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego - Ten krótki plan marketingowy zawiera: analizę sytuacji w branży, konkurencji, konsumenta, Swot, otoczenia; cele marketingowe, strategię ceny, produktu, dystrybucji, reklamy...
    Ilość stron A4: 9

  • Analiza marketingowa producenta kostki brukowej - Skład analizy: analiza makroekonomiczna, popytu, konkurencji, analiza przedsiębiorstwa, struktura zatrudnienia, schemat organizacyjny, Swot, segmentacja, macierz Boston Consulting Group (BCG), prognoza...
    Ilość stron A4: 37 - ✅Bibliografia

  • Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
    Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia

  • Polityka ceny w strategii marketingowej firmy - referat - Skład tej pracy zaliczeniowej (referatu) z marketingu to m.in.: definicja i funkcje ceny znaczenie ceny w strategii marketingowej przedsiębiorstwa ustalanie...
    Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia

  • Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
    Ilość stron A4: 24

  • Analiza ekonomiczna salonu samochodowego (autosalonu) dealera Toyota - W skład analizy ekonomicznej autosalonu dealera marki Toyota wchodzą takie elementy jak m.in: streszczenie wykonawcze charakterystyka firmy misja cele...
    Ilość stron A4: 34

  • Przykładowy plan marketingowy biura podróży - Skład planu: założenia wstępne i dane firmy, zakres działalności, założenia planu marketingowego z określeniem krajowego ruchu turystycznego, analiza rynku (w...
    Ilość stron A4: 14

  • Biznes plan salonu fryzjerskiego i kosmetycznego - Skład biznes planu: profil i zakres działania firmy, zakres oferowanych usług i produktów, ogólne informacje o klientach (w tym portret...
    Ilość stron A4: 33 - ✅Bibliografia

  • Cena w ujęciu marketingowym - referat - W skład tego referatu (pracy zaliczeniowej), omawiającego problematykę ceny z punktu widzenia marketingu, wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja ceny...
    Ilość stron A4: 24 - ✅Bibliografia

  • Projekt promocji papieru toaletowego Fluffik - Przykładowy projekt promocji, której przedmiotem będzie papier toaletowy o nazwie Fluffik. W skład projektu planu promocji wchodzą takie elementy jak m.in.:...
    Ilość stron A4: 43 - ✅Bibliografia

Krótkie informacje z Kompendium

  • Potrzeba opracowania strategii - Strategia potrzebna jest w celu: Ustalenia kierunku rozwoju organizacji, Określenia sposobu uzyskania konkurencyjności na rynku, Określenia sposobu wykorzystania średnio- i długoterminowych trendów np. w branży... (0.4 stron A4)
  • Cenowa struktura rynku - Typowa cenowa struktura rynku składa się z 3 segmentów: 1) rynku górnego (cen wysokich), który tworzy stosunkowo wąska grupa nabywców, kupująca artykuły markowe najwyższej klasy; 2) rynku... (0.3 stron A4)
  • Strategia marketingowa jakość-cena - Marketing rozwinął tradycyjne sposoby konkurowania na rynku, do których można zaliczyć: konkurowanie ceną (niska, wysoka), konkurowanie jakością (niska, wysoka) Struktura rynku i zachowania konkurencyjne przedsiębiorstw pokazują,... (0.3 stron A4)
  • Cenowa elastyczność popytu - Określa reakcję na zmiany cen i dochodów. Reakcja popytu na zmiany cen jest różna dla różnych towarów. Do mierzenia tej reakcji popytu na zmianę ceny... (0.1 stron A4)
  • Zasady budowania strategii - To: strategia formułuje najważniejsze, długookresowe cele przedsiębiorstwa, w tym określa jego misję (określa powód istnienia przedsiębiorstwa, jego służebna rolę w stosunku do otoczenia i nadaje... (0.5 stron A4)

2001-2025 © ABC Ekonomii