Strategia cenowa
-
Przykładowy plan marketingowy biura podróży - Skład planu: założenia wstępne i dane firmy, zakres działalności, założenia planu marketingowego z określeniem krajowego ruchu turystycznego, analiza rynku (w...
Liczba stron: 14
-
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy - Skład pracy: definicja i funkcje ceny, znaczenie ceny w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, ustalanie jej wysokości (metoda koszty plus zysk, analiza...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Cena a cykl życia produktu i cenowa elastyczność popytu - Skład opracowania to: cena i podstawy jej kształtowania (koszty produkcji i sprzedaży wraz z różnego rodzaju narzutami, formuła popytowa, poziom...
Liczba stron: 7
-
Cena w ujęciu marketingowym - referat - W skład tego referatu, omawiającego problematykę ceny z punktu widzenia marketingu, wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja ceny i jej...
Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia
-
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego - Ten krótki plan marketingowy zawiera: analizę sytuacji w branży, konkurencji, konsumenta, Swot, otoczenia; cele marketingowe, strategię ceny, produktu, dystrybucji, reklamy...
Liczba stron: 9
-
Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
Zestaw zagadnień na egzamin z mikroekonomii - Opracowanie omawia zagadnienia na zasadzie definicji, krótko i zwięźle. Znajdują się tam m.in. takie zagadnienia jak: rzadkość, podział dóbr, rynek...
Liczba stron: 10
-
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej - Skład analizy: analiza makroekonomiczna, popytu, konkurencji, analiza przedsiębiorstwa, struktura zatrudnienia, schemat organizacyjny, Swot, segmentacja, macierz Boston Consulting Group (BCG), prognoza...
Liczba stron: 37 - ✅Bibliografia
-
Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
Liczba stron: 24
-
Wykłady z mikroekonomii - W wykładach z mikroekonomii omówione zostały takie zagadnienia jak m.in.: podstawowe definicje jako wstęp do ekonomii zasoby i potrzeby...
Liczba stron: 25
-
Biznes plan salonu fryzjerskiego i kosmetycznego - Skład biznes planu: profil i zakres działania firmy, zakres oferowanych usług i produktów, ogólne informacje o klientach (w tym portret...
Liczba stron: 33 - ✅Bibliografia
-
Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu - Analiza składa się z krótkiego, jednostronicowego wstępu, po którym dokonana zostaje analiza SWOT imperium Walta Disneya. Znajdziemy w niej: mocne...
Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia
-
Projekt strategii marketingowej firmy - Projekt strategii marketingowej firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją soków, a w niej m.in.: misja firmy, przedmiot działania, kapitał, wartość...
Liczba stron: 13
-
Model 7S - opracowanie - Czym tak właściwie jest model 7S? Opracowanie stara się przyjrzeć temu tematowi, a elementy, które porusza to m.in.: powód stworzenia...
Liczba stron: 9
-
Definicje z mikroekonomii - Zbiór ponad 120 definicji i pojęć z podstaw ekonomii i mikroekonomii, a w nim takie pojęcia jak m.in.: rzadkość, koszt,...
Liczba stron: 12
-
Studium przypadku IBM - Studium przypadku strategii wykorzystanej przez IBM - strategia rozwoju rynku, stymulacji rynku, penetracja, zwiększenie zakupów, analiza swot (silne i słabe...
Liczba stron: 5
-
Wykłady z marketingu międzynarodowego - Opracowanie teoretyczne z marketingu międzynarodowego: definicja i wymiary marketingu międzynarodowego, marketing zagraniczny, sublokalny (regionalny), globalny, internacjonalizacja firm, czynnikami decydującymi o...
Liczba stron: 29
-
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych - Skład planu marketingowego: streszczenie, opis firmy, koncepcja i plan strategiczny, misja firmy, główne cele, analiza Swot, analiza branży, konkurencji, firmy,...
Liczba stron: 16
-
Biznes plan fitness clubu - Pomysł na biznes niewymagający wygórowanych nakładów finansowych. Projekt inwestycyjny (plan biznesowy) fitness clubu zawiera takie elementy jak: streszczenie projektu, historia...
Liczba stron: 19
-
Strategia i polityka marketingowa firmy - Projekt napisany na przykładzie konkretnej firmy. Skład projektu to: metoda portfelowa BCG (Boston Consulting Group), wskaźniki - udział w sprzedaży,...
Liczba stron: 14
-
Strategie marketingowe - referat - Skład pracy: definicja strategii marketingowej, wybór odpowiedniej strategii marketingowej, schemat procedury budowy, strategia liderów rynkowych, pretendentów rynkowych, naśladowców, specjalistów, strategia...
Liczba stron: 25 - ✅Bibliografia
-
Uwarunkowania marketingu przemysłowego - Skład pracy: istota marketingu przemysłowego, charakterystyka rynku dóbr i usług przemysłowych, uczestnicy rynku, strategia marketingu, skuteczność źródeł informacji w marketingu...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Test na egzamin z zarządzania strategicznego - Przykładowy test na egzamin z zarządzania strategicznego. 68 pytań testowych, do każdego z nich 3 lub 4 możliwe odpowiedzi.
Pytania dotyczą...
Liczba stron: 5
-
Omówienie podstawowych zagadnień z mikroekonomii - Skład opracowania: potrzeby źródłem gospodarowania - definicja potrzeby, rodzaje potrzeb, cechy potrzeb, podział dóbr, usług oraz zasobów i środków pracy,...
Liczba stron: 20
-
Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
Liczba stron: 21
-
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU - Skład pracy: orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa, popyt na usługi, specyfikacja produktu i cena usługi, promocja, otoczenie marketingowe i jego...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego - Elementy pracy: otoczenie konkurencyjne, analiza otoczenia przedsiębiorstwa, analiza konkurentów i konsumentów, idea strategii konkurencyjnej wg Portera, czynniki określające pozycję firmy...
Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Analiza SWOT - TOWS - referat - Skład pracy: definicja analizy SWOT/TOWS, strategia agresywna (maxi-maxi), konserwatywna (maxi-mini), konkurencyjnej (mini-maxi), defensywna (mini-mini), etapy analizy SWOT/TOWS. (6 stron)
Liczba stron: 6
-
Strategie rozwoju firmy - Skład pracy: istota innowacji, jej efekty i źródła, pobudzanie i rozwój innowacyjności firm, bariery wprowadzania, zjawiska niekorzystne w sterowaniu procesami...
Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
Liczba stron: 2
Krótkie informacje z Kompendium
- Potrzeba opracowania strategii - Strategia potrzebna jest w celu:
Ustalenia kierunku rozwoju organizacji, Określenia sposobu uzyskania konkurencyjności na rynku, Określenia sposobu wykorzystania średnio- i długoterminowych trendów np. w branży... (0.4 stron A4)
- Cenowa struktura rynku - Typowa cenowa struktura rynku składa się z 3 segmentów:
1) rynku górnego (cen wysokich), który tworzy stosunkowo wąska grupa nabywców, kupująca artykuły markowe najwyższej klasy;
2) rynku... (0.3 stron A4)
- Strategia marketingowa jakość-cena - Marketing rozwinął tradycyjne sposoby konkurowania na rynku, do których można zaliczyć:
konkurowanie ceną (niska, wysoka), konkurowanie jakością (niska, wysoka)
Struktura rynku i zachowania konkurencyjne przedsiębiorstw pokazują,... (0.3 stron A4)
- Strategia unikania konkurencji - Strategia unikania konkurencji jest to najbardziej wyrafinowana i wszechstronna strategia, której celem jest uniknięcie każdej konkurencji: bezpośredniej, substytucyjnej, potencjalnej. Oznacza ona wyraźne zorientowanie strategii na... (0.3 stron A4)
- Cenowa elastyczność popytu - Określa reakcję na zmiany cen i dochodów. Reakcja popytu na zmiany cen jest różna dla różnych towarów. Do mierzenia tej reakcji popytu na zmianę ceny... (0.1 stron A4)
|