Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
łączenie przedsiębiorstw | bezrobocie | krzywa Philipsa | bezrobocie naturalne | prognoza sprzedaży | podaż | mierniki wzrostu gospodarczego | kultura organizacji |

Strategia produktu


  • Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego - Ten krótki plan marketingowy zawiera: analizę sytuacji w branży, konkurencji, konsumenta, Swot, otoczenia; cele marketingowe, strategię ceny, produktu, dystrybucji, reklamy...
    Ilość stron A4: 9

  • Analiza marketingowa producenta kostki brukowej - Skład analizy: analiza makroekonomiczna, popytu, konkurencji, analiza przedsiębiorstwa, struktura zatrudnienia, schemat organizacyjny, Swot, segmentacja, macierz Boston Consulting Group (BCG), prognoza...
    Ilość stron A4: 37 - ✅Bibliografia

  • Wykłady z marketingu - opracowanie - Opracowanie w formie wykładów z marketingu, w którym omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa...
    Ilość stron A4: 22

  • Analiza sektora producentów soków owocowych - W analizie ujęto: wyznaczniki sektora, bariery wejścia, konkurenci, analiza sił Portera, siła oddziaływania dostawców i nabywców, groźba pojawienia się nowych...
    Ilość stron A4: 18

  • Marketing globalny - referat - Skład pracy: istota marketingu globalnego, definicja i jego ogólne założenia, czynniki stymulujące globalizację (rynkowe, kosztowe, rządowe), pogląd Teda Levitta, globalizacja...
    Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Polityka asortymentowa - Skład pracy: czynniki wpływające na politykę asortymentową przedsiębiorstwa, kryteria kształtowania asortymentu, strategie i opcje strategiczne, macierz BCG, etapy procesu zarządzania...
    Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia

  • Polityka ceny w strategii marketingowej firmy - referat - Skład tej pracy zaliczeniowej (referatu) z marketingu to m.in.: definicja i funkcje ceny znaczenie ceny w strategii marketingowej przedsiębiorstwa ustalanie...
    Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia

  • Produkt - referat - Skład pracy: definicja produktu i jego poziomy, struktura (+ schemat), rdzeń korzyści, produkt rzeczywisty, poszerzony, potencjalny, wartość użytkowa, linia i...
    Ilość stron A4: 36 - ✅Bibliografia

  • Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat - Skład pracy: koncepcje i definicja marketingu (dóbr konsumpcyjnych, przemysłowy, zagraniczny - międzynarodowy), zasady rządzące marketingiem, proces zarządzania marketingiem (+ schemat),...
    Ilość stron A4: 30 - ✅Bibliografia

  • Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU - Skład pracy: orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa, popyt na usługi, specyfikacja produktu i cena usługi, promocja, otoczenie marketingowe i jego...
    Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia

  • Projekt strategii marketingowej firmy - Projekt strategii marketingowej firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją soków, a w niej m.in.: misja firmy, przedmiot działania, kapitał, wartość...
    Ilość stron A4: 13

  • Ściąga z marketingu - Ściąga z marketingu, przygotowana na podstawie wykładów oraz podręczników m.in. Kotlera. Zawartość ściągi to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego funkcje...
    Ilość stron A4: 2

  • Ściąga z marketingu 2 - Druga ściąga z marketingu przygotowana na podstawie notatek z wykładów oraz podręczników. Ściąga omawia takie zagadnienia jak m.in.: koncepcja marketingu otoczenie...
    Ilość stron A4: 2

  • Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały...
    Ilość stron A4: 8

  • Studium przypadku IBM - Studium przypadku strategii wykorzystanej przez IBM - strategia rozwoju rynku, stymulacji rynku, penetracja, zwiększenie zakupów, analiza swot (silne i słabe...
    Ilość stron A4: 5

  • Studium przypadku sieci fast food - case study - Studium przypadku na przykładzie sieci fast food, a w nim m.in.: historia sieci, składniki menu, cykl życia produktu (+ schemat),...
    Ilość stron A4: 7

  • Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
    Ilość stron A4: 24

  • Marketing międzynarodowy - praca - Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział...
    Ilość stron A4: 29 - ✅Bibliografia

  • Marketing przemysłowy - opracowanie - Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych...
    Ilość stron A4: 26

  • Zarządzanie marketingowe - opracowanie - Skład opracowania - podstawowe definicje, podziały, schematy, a w nich m.in: przedsiębiorstwo, geneza koncepcji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, reguły marketingowe,...
    Ilość stron A4: 20

  • Plan marketingowy producenta napojów chłodzących - Skład planu marketingowego: streszczenie - główne cele i zamierzenia, istota przedsięwzięcia, korzyści, koszty, nakłady oraz zyski, źródła, wysokość i warunki...
    Ilość stron A4: 55

  • Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości - Skład pracy: opis firmy, cel planu marketingowego, deklaracja misji, cele marketingowe i finansowe, charakterystyka produktów, zdefiniowanie rynków docelowych, wielkość i...
    Ilość stron A4: 16

  • Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych - Skład planu marketingowego: streszczenie, opis firmy, koncepcja i plan strategiczny, misja firmy, główne cele, analiza Swot, analiza branży, konkurencji, firmy,...
    Ilość stron A4: 16

  • Innowacje w produkcji - Skład opracowania: definicja innowacyjności, Joseph Schumpeter o innowacjach, proces innowacyjny i jego cechy, transfer technologii - obszar, instrumenty, uwarunkowania; model...
    Ilość stron A4: 16

  • Atrybuty produktu - W tym opracowaniu znajdziesz omówienie takich zagadnień jak m.in.: struktura produktu, jego atrybuty, marka, czynniki i wybór marki, jej cykl...
    Ilość stron A4: 9

  • Gotowy plan marketingowy - produkcja kartek okolicznościowych i kalendarzy - Skład tego planu marketingowego to m.in.: wstępne streszczenia analiza nabywców segmentacja analiza popytu na produkty z oferty przedsiębiorstwa - kalendarze...
    Ilość stron A4: 46

  • Zarządzanie produkcją - zagadnienia - Skład opracowania: rodzaje przemysłowych procesów produkcyjnych, zarządzanie produkcją (operacjami) jako proces podejmowania decyzji, planowanie produktu – cykl życia produktu (wraz...
    Ilość stron A4: 19

  • Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
    Ilość stron A4: 21

  • Strategia marki - Skład pracy: definicja marki, rodzaje stosowanych marek (znaki towarowe, nazwy handlowe, znaki certyfikatu, marki kolektywne, wzornictwo), cztery strategie marki (rozszerzenie...
    Ilość stron A4: 6

  • Zarządzanie logistyką - wykłady - Skład opracowania: rozbieżności pomiędzy sferą produkcji a sferą konsumpcji, przyczyny utrzymywania zapasów, problemy decyzyjne, procesy jakimi zajmuje się logistyka, działania...
    Ilość stron A4: 22

  • Istota segmentacji rynku - referat - Skład pracy: koncepcja działania nie zróżnicowanego (marketing masowy), koncepcji działania zróżnicowanego(marketing różnicowania produktu) i działania skoncentrowanego (marketing docelowy), pozycjonowanie produktu...
    Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia

  • Promocja jako element marketingu - Skład pracy: definicja promocji, jej funkcje, instrumenty promotion-mix, promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorców z rynkiem, kształtowanie programu promocyjnego, adresaci...
    Ilość stron A4: 30 - ✅Przypisy

  • Istota marki - prezentacja - Prezentacja Power Point, która omawia na slajdach takie zagadnienia jak m.ni.: definicje marki, cztery poziomy marek wg de Chernatony’ego i...
    Ilość stron A4: 72

  • Marketing mix - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu mix koncepcja 4P koncepcja 4C produkt jako...
    Ilość stron A4: 58

  • Marka produktu turystycznego - prezentacja - Prezentacja przygotowana w programie Power Point. Elementy prezentacji to m.in.: marka i jej definicja, markowy produkt turystyczny, podstawowe elementy identyfikacji...
    Ilość stron A4: 17

  • Analiza konkurencyjna firmy Hoop S.A. - Analiza konkurencyjna przedsiębiorstwa z branży spożywczej zajmującego się m.in. produkcją napojów gazowanych. Pracę podzielono na 3 rozdziały. Zawiera ona m.in. takie...
    Ilość stron A4: 21 - ✅Bibliografia

  • Marketing mix na przykładzie firmy Reckitt Benckiser - Za przykład posłużyła spółka działająca na rynku międzynarodowym, również w Polsce, gdzie przejęła zakłady Pollena. Funkcjonuje ona w 3 branżach:...
    Ilość stron A4: 40 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

  • Analiza sytuacji marketingowej - W skład tej obszernej pracy zaliczeniowej wchodzą takie elementy jak m.in.: analiza sytuacji marketingowej i jej definicja, prognoza dla jednostki...
    Ilość stron A4: 63 - ✅Bibliografia 💎Premium

  • Cena w ujęciu marketingowym - referat - W skład tego referatu (pracy zaliczeniowej), omawiającego problematykę ceny z punktu widzenia marketingu, wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja ceny...
    Ilość stron A4: 24 - ✅Bibliografia

  • Marketing mix - praca zaliczeniowa - W skład tego referatu wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja marketingu mix porównanie koncepcji 4P i 4C element marketingu...
    Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Marketing usług medycznych - opracowanie - W skład tego opracowania wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu i rynku system funkcjonowania struktury rynkowej system marketingu rozwój...
    Ilość stron A4: 37

  • Zagadnienia na egzamin z zarządzania i organizacji - Omówienie kilkudziesięciu zagadnień na egzamin z dziedziny zarządzania i organizacji przedsiębiorstwa. W zagadnieniach tych poruszono takie elementy jak m.in.: definicje...
    Ilość stron A4: 145

  • Plan marketingowy - szablon (schemat, wzór) - Przykładowy schemat planu marketingowego. Szablon należy uzupełnić o własne dane. Każdy z poniższych elementów składowych planu marketingowego zawiera wskazówki (podpowiedzi) na...
    Ilość stron A4: 9

  • Strategia działań promocyjnych na przykładzie browaru - praca licencjacka - Praca licencjacka składająca się z 4 rozdziałów, w treści których poruszono takie zagadnienia jak m.in.: promocja jako element marketingu -...
    Ilość stron A4: 69 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

  • Jak napisać plan marketingowy - przykładowy schemat - Szablon planu marketingowego, który zawiera sugerowane wytyczne co powinny zawierać kolejne elementy planu. Większość z podpunktów została omówiona. Przy części...
    Ilość stron A4: 13

  • Projekt promocji papieru toaletowego Fluffik - Przykładowy projekt promocji, której przedmiotem będzie papier toaletowy o nazwie Fluffik. W skład projektu planu promocji wchodzą takie elementy jak m.in.:...
    Ilość stron A4: 43 - ✅Bibliografia

  • Zagadnienia na egzamin z zarządzania - Omówienie 30 zagadnień na egzamin z podstaw zarządzania, zarządzania strategicznego oraz zarządzania zasobami ludzkimi (kadrami, ludźmi, pracownikami, personelem). Wśród omówionych zagadnień...
    Ilość stron A4: 34

  • Kontrola w zarządzaniu marketingowym - praca magisterska - Praca magisterska o tytule Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem, napisana na przedmiot Marketing. Praca magisterska składa się z 3 rozdziałów, w których poruszono...
    Ilość stron A4: 108 - ✅Przypisy 💎Premium

  • Promocja jako instrument aktywizacji sprzedaży - referat - Referat z bibliografią i przypisami, napisany na przedmiot Marketing. W skład pracy wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: istota promocji jako instrumentu...
    Ilość stron A4: 23 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Promocja w marketingu usług finansowych - W opracowaniu tym znaleźć można takie zagadnienia jak m.in.: istota marketingu usług finansowych, w tym definicje marketingu specyfika usług finansowych...
    Ilość stron A4: 0 - ✅Przypisy

Krótkie informacje z Kompendium

  • Strategia SWAB - sell what people actually buy - Strategia typu 'Sprzedawaj to, co ludzie teraz kupują' lub inaczej SWAB (sell what people actually buy) – polega na przystosowaniu produktu i promocji do nowego... (0.2 stron A4)
  • Marka indywidualna - To wariant strategii marki polegający na oznaczeniu produktu (usługi) pochodzącego z danej firmy samodzielną, odrębnie kształtowaną i promowaną marką. Inne określenie: strategia marki produktu. Jeśli... (0.2 stron A4)
  • Strategia imitacji - Strategia imitacji to podejście, w którym firma wprowadza na rynek produkt, który przypomina oryginalny produkt innej firmy lub własny produkt, ale w nowym opakowaniu. Celem... (0.6 stron A4)
  • Marketingowa strategia pull i push - Strategia zbytu produkowanych wyrobów jest ważnym elementem całościowej strategii przedsiębiorstwa i może występować jako: Strategia push – polega na "pchaniu" oferty producenta w stronę konsumenta przez... (0.7 stron A4)
  • Strategia rozwoju produktu - Sprowadza się do zmian w produkcie np.: opakowania, koloru, i tworzenia produktu nowego oraz sprzedawaniu go na dotychczasowym rynku. Może to być zarówno rynek... (0.1 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii