Strategia promocji
-
Biznes plan fitness clubu - Pomysł na biznes niewymagający wygórowanych nakładów finansowych. Projekt inwestycyjny (plan biznesowy) fitness clubu zawiera takie elementy jak: streszczenie projektu, historia...
Ilość stron A4: 19
-
Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego - Ten krótki plan marketingowy zawiera: analizę sytuacji w branży, konkurencji, konsumenta, Swot, otoczenia; cele marketingowe, strategię ceny, produktu, dystrybucji, reklamy...
Ilość stron A4: 9
-
Wykłady z marketingu - notatki - Notatki z wykładów z marketingu, w którym omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera)...
Ilość stron A4: 22
-
Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
Ilość stron A4: 24
-
Promocja - referat - Skład pracy: definicja promocji, komunikacja marketingowa, system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem (+ schemat), składniki promocji marketingowej (reklama i jej rodzaje,...
Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia
-
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości - Skład pracy: opis firmy, cel planu marketingowego, deklaracja misji, cele marketingowe i finansowe, charakterystyka produktów, zdefiniowanie rynków docelowych, wielkość i...
Ilość stron A4: 16
-
Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych - Skład planu marketingowego: streszczenie, opis firmy, koncepcja i plan strategiczny, misja firmy, główne cele, analiza Swot, analiza branży, konkurencji, firmy,...
Ilość stron A4: 16
-
Przykładowy plan marketingowy biura podróży - Skład planu: założenia wstępne i dane firmy, zakres działalności, założenia planu marketingowego z określeniem krajowego ruchu turystycznego, analiza rynku (w...
Ilość stron A4: 14
-
Promocja jako element marketingu - Skład pracy: definicja promocji, jej funkcje, instrumenty promotion-mix, promocja jako proces komunikowania się przedsiębiorców z rynkiem, kształtowanie programu promocyjnego, adresaci...
Ilość stron A4: 30 - ✅Przypisy
-
Marketing mix - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu mix koncepcja 4P koncepcja 4C produkt jako...
Ilość stron A4: 58
-
Marketing mix na przykładzie firmy Reckitt Benckiser - Za przykład posłużyła spółka działająca na rynku międzynarodowym, również w Polsce, gdzie przejęła zakłady Pollena. Funkcjonuje ona w 3 branżach:...
Ilość stron A4: 40 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Analiza sytuacji marketingowej - W skład tej obszernej pracy zaliczeniowej wchodzą takie elementy jak m.in.: analiza sytuacji marketingowej i jej definicja, prognoza dla jednostki...
Ilość stron A4: 63 - ✅Bibliografia 💎Premium
-
Marketing mix - praca zaliczeniowa - W skład tego referatu wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja marketingu mix porównanie koncepcji 4P i 4C element marketingu...
Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Marketing usług medycznych - opracowanie - W skład tego opracowania wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu i rynku system funkcjonowania struktury rynkowej system marketingu rozwój...
Ilość stron A4: 37
-
Zagadnienia na egzamin z zarządzania i organizacji - Omówienie kilkudziesięciu zagadnień na egzamin z dziedziny zarządzania i organizacji przedsiębiorstwa. W zagadnieniach tych poruszono takie elementy jak m.in.: definicje...
Ilość stron A4: 145
-
Plan marketingowy - szablon (schemat, wzór) - Przykładowy schemat planu marketingowego. Szablon należy uzupełnić o własne dane.
Każdy z poniższych elementów składowych planu marketingowego zawiera wskazówki (podpowiedzi) na...
Ilość stron A4: 9
-
Strategia działań promocyjnych na przykładzie browaru - praca licencjacka - Praca licencjacka składająca się z 4 rozdziałów, w treści których poruszono takie zagadnienia jak m.in.: promocja jako element marketingu -...
Ilość stron A4: 69 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Jak napisać plan marketingowy - przykładowy schemat - Szablon planu marketingowego, który zawiera sugerowane wytyczne co powinny zawierać kolejne elementy planu. Większość z podpunktów została omówiona. Przy części...
Ilość stron A4: 13
-
Projekt promocji papieru toaletowego Fluffik - Przykładowy projekt promocji, której przedmiotem będzie papier toaletowy o nazwie Fluffik.
W skład projektu planu promocji wchodzą takie elementy jak m.in.:...
Ilość stron A4: 43 - ✅Bibliografia
-
Promocja jako instrument aktywizacji sprzedaży - referat - Referat z bibliografią i przypisami, napisany na przedmiot Marketing.
W skład pracy wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: istota promocji jako instrumentu...
Ilość stron A4: 23 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Promocja w marketingu usług finansowych - W opracowaniu tym znaleźć można takie zagadnienia jak m.in.: istota marketingu usług finansowych, w tym definicje marketingu specyfika usług finansowych...
Ilość stron A4: 0 - ✅Przypisy
-
Promocja jako instrument aktywizacji sprzedaży - praca zaliczeniowa - Praca zaliczeniowa (referat) z przedmiotu Marketing. W referacie omówiono takie zagadnienia jak m.in.: zadanie aktywizacji sprzedaży strategia PULL i jej...
Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia
-
Zagadnienia na egzamin z przedsiębiorczości - opracowanie - Opracowanie zagadnień na egzamin z przedmiotu Przedsiębiorczość. Pytania dotyczą takich tematów jak m.in.: zarządzanie, marketing, ekonomia (mikroekonomia i makroekonomia).
W opracowaniu...
Ilość stron A4: 58
Krótkie informacje z Kompendium
- Strategia pull i push - W swej działalności promocyjnej firma może uznać za głównych adresatów przedsiębiorstwa handlowe, będące pośrednimi ogniwami zbytu (strategia push) lub końcowych nabywców, będących konsumentami lub użytkownikami... (0.5 stron A4)
- Strategia SWAB - sell what people actually buy - Strategia typu 'Sprzedawaj to, co ludzie teraz kupują' lub inaczej SWAB (sell what people actually buy) – polega na przystosowaniu produktu i promocji do nowego... (0.2 stron A4)
- Co to jest strategia push - pull - W strategii push przedsiębiorstwo (producent) wykorzystuje personel sprzedaży i politykę promocji do oddziaływania na poszczególne ogniwa dystrybucji: hurt i detal. Głównym zadaniem promocji jest „pchanie"... (0.8 stron A4)
- Stratega push i strategia pull - Podział budżetu przedsiębiorstwa między wszystkie narzędzia promocji zależeć będzie od takich elementów jak stosowanie strategii push bądź pull, pozycji rynkowej organizacji oraz fazy cyklu... (0.7 stron A4)
- Public relations jako narzędzie promocji - Opiera się na kilku wyróżniających go cechach: wysoka wiarygodność (informacje o charakterze ogólnym często lepiej trafiają do odbiorców w porównaniu np. z reklamą, gdyż wydają... (1 stron A4)
|