Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wskaźniki płynności finansowej | testy z zarządzania | prezentacje z makroekonomii | zadania ze statystyki | szkolenia | fazy cyklu koniunkturalnego | matematyka finansowa | misja |

Strategia sprzedaży


  • Sprzedaż osobista - Skład opracownia: istota i znaczenie sprzedaży osobistej, zmiany w zakresie zarządzania sprzedażą osobistą, proces sprzedaży i jego etapy, proces zarządzania...
    Liczba stron: 13

  • Strategia i polityka marketingowa firmy - Projekt napisany na przykładzie konkretnej firmy. Skład projektu to: metoda portfelowa BCG (Boston Consulting Group), wskaźniki - udział w sprzedaży,...
    Liczba stron: 14

  • Projekt strategii marketingowej firmy - Projekt strategii marketingowej firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją soków, a w niej m.in.: misja firmy, przedmiot działania, kapitał, wartość...
    Liczba stron: 13

  • Plan marketingowy dla przewozów pasażerskich i turystycznych - Skład planu marketingowego: streszczenie, opis firmy, koncepcja i plan strategiczny, misja firmy, główne cele, analiza Swot, analiza branży, konkurencji, firmy,...
    Liczba stron: 16

  • Analiza marketingowa producenta kostki brukowej - Skład analizy: analiza makroekonomiczna, popytu, konkurencji, analiza przedsiębiorstwa, struktura zatrudnienia, schemat organizacyjny, Swot, segmentacja, macierz Boston Consulting Group (BCG), prognoza...
    Liczba stron: 37 - ✅Bibliografia

  • Polityka ceny w strategii marketingowej firmy - Skład pracy: definicja i funkcje ceny, znaczenie ceny w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, ustalanie jej wysokości (metoda koszty plus zysk, analiza...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Promocja - referat - Skład pracy: definicja promocji, komunikacja marketingowa, system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem (+ schemat), składniki promocji marketingowej (reklama i jej rodzaje,...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia

  • Analiza SWOT fabryki snów Walta Disneya i Disneylandu - Analiza składa się z krótkiego, jednostronicowego wstępu, po którym dokonana zostaje analiza SWOT imperium Walta Disneya. Znajdziemy w niej: mocne...
    Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia

  • Analiza strategii firmy - Skład analizy: historia firmy, opis usług, strategia ich realizacji, majątek, poziom zapasów, dostawcy i odbiorcy, koszty stałe i zmienne działalności...
    Liczba stron: 51

  • Marketing międzynarodowy - praca - Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział...
    Liczba stron: 29 - ✅Bibliografia

  • Model 7S - opracowanie - Czym tak właściwie jest model 7S? Opracowanie stara się przyjrzeć temu tematowi, a elementy, które porusza to m.in.: powód stworzenia...
    Liczba stron: 9

  • Strategia zarządzania kapitałem obrotowym - Praca analityczna na przykładzie przedsiębiorstwa zajmującego się m.in.: działalnością deweloperską, najmem i dzierżawą. Skład opracowania: ogólna charakterystyka firmy, podstawowe dane...
    Liczba stron: 16

  • Studium przypadku IBM - Studium przypadku strategii wykorzystanej przez IBM - strategia rozwoju rynku, stymulacji rynku, penetracja, zwiększenie zakupów, analiza swot (silne i słabe...
    Liczba stron: 5

  • Strategia marki - Skład pracy: definicja marki, rodzaje stosowanych marek (znaki towarowe, nazwy handlowe, znaki certyfikatu, marki kolektywne, wzornictwo), cztery strategie marki (rozszerzenie...
    Liczba stron: 6

  • Plan marketingowy dla Zakładu Cukierniczego Wawel - Skład pracy: wstępne streszczenie dla kierownictwa, analiza sytuacji i charakterystyka firmy, asortyment, dynamika i struktura sprzedaży, produkt, cena, dystrybucja, promocja,...
    Liczba stron: 26

  • Strategie marketingowe - referat - Skład pracy: definicja strategii marketingowej, wybór odpowiedniej strategii marketingowej, schemat procedury budowy, strategia liderów rynkowych, pretendentów rynkowych, naśladowców, specjalistów, strategia...
    Liczba stron: 25 - ✅Bibliografia

  • Merchandising - referat - Skład pracy: pojęcie merchandisingu i jego instrumenty (strukturyzacji, działania, narzędzia komunikacji), instrumenty działania (asortyment, opakowania, marka, rabaty, warunki sprzedaży, marża),...
    Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia

  • Analiza marketingowa studia fotografii cyfrowej - Skład analizy: zdefiniowanie produktu, technologia powstawania odbitek, charakterystyka rynku, przykładowa ankieta, której celem jest zbadanie możliwości rozwoju usług fotografii cyfrowej,...
    Liczba stron: 17

  • Plan marketingowy biura podróży - Skład planu: założenia wstępne i dane firmy, zakres działalności, założenia planu marketingowego z określeniem krajowego ruchu turystycznego, analiza rynku (w...
    Liczba stron: 14

  • Uwarunkowania marketingu przemysłowego - Skład pracy: istota marketingu przemysłowego, charakterystyka rynku dóbr i usług przemysłowych, uczestnicy rynku, strategia marketingu, skuteczność źródeł informacji w marketingu...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały...
    Liczba stron: 8

  • Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU - Skład pracy: orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa, popyt na usługi, specyfikacja produktu i cena usługi, promocja, otoczenie marketingowe i jego...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
    Liczba stron: 21

  • Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego - Elementy pracy: otoczenie konkurencyjne, analiza otoczenia przedsiębiorstwa, analiza konkurentów i konsumentów, idea strategii konkurencyjnej wg Portera, czynniki określające pozycję firmy...
    Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Analiza SWOT - TOWS - referat - Skład pracy: definicja analizy SWOT/TOWS, strategia agresywna (maxi-maxi), konserwatywna (maxi-mini), konkurencyjnej (mini-maxi), defensywna (mini-mini), etapy analizy SWOT/TOWS. (6 stron)
    Liczba stron: 6

  • Strategie rozwoju firmy - Skład pracy: istota innowacji, jej efekty i źródła, pobudzanie i rozwój innowacyjności firm, bariery wprowadzania, zjawiska niekorzystne w sterowaniu procesami...
    Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Marketing mix - prezentacja - Prezentacja Power Point, na slajdach której poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu mix, koncepcja 4P i 4C, produkt jako...
    Liczba stron: 58

  • Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
    Liczba stron: 2

  • Plan marketingowy dystrybutora osprzętu elektrycznego - Ten krótki plan marketingowy zawiera: analizę sytuacji w branży, konkurencji, konsumenta, Swot, otoczenia; cele marketingowe, strategię ceny, produktu, dystrybucji, reklamy...
    Liczba stron: 9

  • Budowa strategii marketingowej - Skład opracowania: teoretyczne opracowanie omawiające etapy procesu strategicznego planowania marketingowego (+ schemat) oraz podstawowe rodzaje strategii. (8 stron)
    Liczba stron: 8

Krótkie informacje z Kompendium

  • Rodzaje (strategie) dystrybucji - Istnieją trzy strategie dystrybucji: strategia dystrybucji intensywnej, strategia dystrybucji selektywnej i strategia dystrybucji wyłącznej. Strategia dystrybucji intensywnej polega na oferowaniu produktu w jak największej liczbie... (0.7 stron A4)
  • Strategia popychania - Polega na przepychaniu produktów przez kanał dystrybucyjny - od producenta do końcowego odbiorcy. Działania promocyjne są wówczas kierowane do działających na rynku pośredników. Typowy przykład... (0.2 stron A4)
  • Strategia ofensywna H.I. Ansoffa - Strategia ofensywna H.I. Ansoffa zwana także strategią penetracji rynku polega na intensyfikacji sprzedaży istniejących produktów na już istniejącym rynku. Strategia ta ma na celu zwiększenie... (1.2 stron A4)
  • Marketingowa strategia pull i push - Strategia zbytu produkowanych wyrobów jest ważnym elementem całościowej strategii przedsiębiorstwa i może występować jako: Strategia push – polega na "pchaniu" oferty producenta w stronę konsumenta przez... (0.7 stron A4)
  • Strategia marketingowa jakość-cena - Marketing rozwinął tradycyjne sposoby konkurowania na rynku, do których można zaliczyć: konkurowanie ceną (niska, wysoka), konkurowanie jakością (niska, wysoka) Struktura rynku i zachowania konkurencyjne przedsiębiorstw pokazują,... (0.3 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii