Strategie marketingowe
-
Strategie marketingowe - referat - Skład pracy: definicja strategii marketingowej, wybór odpowiedniej strategii marketingowej, schemat procedury budowy, strategia liderów rynkowych, pretendentów rynkowych, naśladowców, specjalistów, strategia...
Ilość stron A4: 25 - ✅Bibliografia
-
Plan marketingowy producenta ekologicznych środków czystości - Skład pracy: opis firmy, cel planu marketingowego, deklaracja misji, cele marketingowe i finansowe, charakterystyka produktów, zdefiniowanie rynków docelowych, wielkość i...
Ilość stron A4: 16
-
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat - Skład pracy: koncepcje i definicja marketingu (dóbr konsumpcyjnych, przemysłowy, zagraniczny - międzynarodowy), zasady rządzące marketingiem, proces zarządzania marketingiem (+ schemat),...
Ilość stron A4: 30 - ✅Bibliografia
-
Plan marketingowy restauracji - Skład planu marketingowego to: krótki wstęp z informacją czym jest plan marketingowy, misja firmy, analiza zewnętrzna - rynek lokalny, konkurencja,...
Ilość stron A4: 10
-
Istota segmentacji rynku - referat - Skład pracy: koncepcja działania nie zróżnicowanego (marketing masowy), koncepcji działania zróżnicowanego(marketing różnicowania produktu) i działania skoncentrowanego (marketing docelowy), pozycjonowanie produktu...
Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia
-
Cykl życia produktu a strategie marketingowe - referat - Referat z przedmiotu Marketing. Porusza on temat cyklu życia produktu w korelacji do strategii marketingowych. Za przykłady posłużyły takie firmy...
Ilość stron A4: 25 - ✅Bibliografia
-
Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
Ilość stron A4: 21
-
Plan marketingowy firmy produkcyjno-dekoratorskiej - Zawartość planu: podstawowe wiadomości o firmie, ankieta, koncepcja i plan strategiczny, analiza otoczenia, Swot, macierz BCG (Boston Consulting Group), cele...
Ilość stron A4: 17
-
Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU - Skład pracy: orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa, popyt na usługi, specyfikacja produktu i cena usługi, promocja, otoczenie marketingowe i jego...
Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia
-
Budowa strategii marketingowej - Skład opracowania: teoretyczne opracowanie omawiające etapy procesu strategicznego planowania marketingowego (+ schemat) oraz podstawowe rodzaje strategii. (8 stron)
Ilość stron A4: 8
-
Podstawy marketingu - wykłady - Opracowanie teoretyczne z wykładów z marketingu. Zawiera ono definicje, podziały, schematy itp., a w nich wyjaśnienie takich zagadnień jak m.in.:...
Ilość stron A4: 22
-
Plan marketingowy - szablon (schemat, wzór) - Przykładowy schemat planu marketingowego. Szablon należy uzupełnić o własne dane.
Każdy z poniższych elementów składowych planu marketingowego zawiera wskazówki (podpowiedzi) na...
Ilość stron A4: 9
-
Ściąga z marketingu 2 - Druga ściąga z marketingu przygotowana na podstawie notatek z wykładów oraz podręczników.
Ściąga omawia takie zagadnienia jak m.in.: koncepcja marketingu otoczenie...
Ilość stron A4: 2
-
Kontrola w zarządzaniu marketingowym - praca magisterska - Praca magisterska o tytule Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem, napisana na przedmiot Marketing.
Praca magisterska składa się z 3 rozdziałów, w których poruszono...
Ilość stron A4: 108 - ✅Przypisy 💎Premium
-
Badania marketingowe - Lotto (projekt) - Badanie marketingowe, które ma na celu odpowiedzieć 'Dlaczego ludzie grają w Lotto'. Praca ta zawiera cel badania, hipotezy, metody badania,...
Ilość stron A4: 18
-
Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych - Badanie marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych. Na badanie składa się: opis metody badań, respondenci, analiza i interpretacja danych oraz wzór ankiety....
Ilość stron A4: 28
-
Plan marketingowy firmy budowlanej - Elementy tego planu marketingowego to: ogólna charakterystyka i opis firmy, która działa m.in. w sferze budownictwa użyteczności publicznej, budownictwa...
Ilość stron A4: 35
-
Zarządzanie marketingowe - opracowanie - Skład opracowania - podstawowe definicje, podziały, schematy, a w nich m.in: przedsiębiorstwo, geneza koncepcji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, reguły marketingowe,...
Ilość stron A4: 20
-
Strategie logistyczne i ich wpływ na sukces rynkowy przedsiębiorstw - Referat (praca zaliczeniowa) z przedmiotu Logistyka, na temat strategii logistycznych oraz tego, jaki mają one wpływ na sukces firmy na...
Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Badania marketingowe w Internecie - Skład pracy: wykorzystanie Internetu do badań marketingowych, badania ankietowe (zalety i wady ankiet elektronicznych, metody dystrybucji ankiet w Internecie), listy...
Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Analiza marketingowa producenta kostki brukowej - Skład analizy: analiza makroekonomiczna, popytu, konkurencji, analiza przedsiębiorstwa, struktura zatrudnienia, schemat organizacyjny, Swot, segmentacja, macierz Boston Consulting Group (BCG), prognoza...
Ilość stron A4: 37 - ✅Bibliografia
-
Jak napisać plan marketingowy - przykładowy schemat - Szablon planu marketingowego, który zawiera sugerowane wytyczne co powinny zawierać kolejne elementy planu. Większość z podpunktów została omówiona. Przy części...
Ilość stron A4: 13
-
Istota planu marketingowego - referat - W skład tego referatu (pracy zaliczeniowej) wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: pytania, na które starają się odpowiedzieć wszystkie metody planowania...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia
-
Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in.: definicje marketingu 10 podstawowych aspektów nowoczesnego marketingu, aspekt:
• filozoficzny
• poznawczy
• informacyjny
•...
Ilość stron A4: 7
-
Strategia marki - Skład pracy: definicja marki, rodzaje stosowanych marek (znaki towarowe, nazwy handlowe, znaki certyfikatu, marki kolektywne, wzornictwo), cztery strategie marki (rozszerzenie...
Ilość stron A4: 6
-
Test z marketingu międzynarodowego - Przykładowy test na egzamin z marketingu międzynarodowego, składający się z 80 pytań. Do każdego z pytań dołączono 4 odpowiedzi, z...
Ilość stron A4: 19
-
Marketing i jego elementy - Opracowanie z teorii podstaw marketingu. Porusza zagadnienia: istota koncepcji marketingowej, ewolucja zarządzania marketingowego, definicje marketingu, etapy strategicznego planowania marketingowego, wybór...
Ilość stron A4: 14
-
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw - korporacje transnarodowe - Skład pracy: przyczyny powstania i rozwoju korporacji transnarodowych, czynniki wpływające na decyzje o internacjonalizacji produkcji przedsiębiorstwa, najbardziej wartościowe firmy świata,...
Ilość stron A4: 25 - ✅Bibliografia
-
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) - Zbiór ponad 140 pytań testowo-uzupełnieniowych na egzamin z badań marketingowych, a w nich m.in.: badania eksploracyjne, dane wtórne zewnętrzne, metody...
Ilość stron A4: 11
-
Produkt - referat - Skład pracy: definicja produktu i jego poziomy, struktura (+ schemat), rdzeń korzyści, produkt rzeczywisty, poszerzony, potencjalny, wartość użytkowa, linia i...
Ilość stron A4: 36 - ✅Bibliografia
-
Marketing przemysłowy - opracowanie - Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych...
Ilość stron A4: 26
-
Badanie preferencji konsumentów piwa - Celem badania jest odpowiedź na pytanie 'Czy możliwe jest wprowadzenie na rynek nowej marki'. W pracy zawarta jest ankieta, wraz...
Ilość stron A4: 14
-
Badania marketingowe jako system informacji o rynku - Skład pracy: obszary badań marketingowych, podstawowe źródła, procedura, proces badania (+ schemat), instrumenty (kwestionariusz, pytania zamknięte i otwarte, urządzenia mechaniczne),...
Ilość stron A4: 28 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Badania ankietowe - referat - Praca 'Badania ankietowe' składa się z następujących części: charakterystyka badań ankietowych, typy ankiet stosowanych w badaniach społecznych, zasady opracowania ankiety,...
Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia
-
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca - Skład pracy: proces podejmowania decyzji marketingowych, definicja badań marketingowych, cechy i rodzaje informacji, zarządzanie marketingowe i proces podejmowania decyzj. (12...
Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Stres w pracy - referat - Praca zaliczeniowa na temat stresu w pracy. W jej skład wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja stresu typy i przyczyny...
Ilość stron A4: 18 - ✅Bibliografia
-
Zarządzanie marketingowe - zagadnienia - Skład opracowania: struktura zarządzania przedsiębiorstwem (3 wymiary), fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa, marketing a zarządzanie marketingiem (ZM), funkcje i proces ZM...
Ilość stron A4: 19
-
Plan marketingowy spółki handlowej branży paliwowej - Elementy planu są następujące: streszczenie menedżerskie, marketing mix, charakterystyka produktu, cena, dystrybucja, polityka promocji, promocja osobista, rynek, sytuacja finansowa firmy,...
Ilość stron A4: 20
Krótkie informacje z Kompendium
- Charakterystyka strategii biznesu - To:
I. 1. strategie konkurencji ofensywne zróżnicowania koncentracji wyczekiwania zintegrowania kosztowe defensywne
2. strategie współpracy relacyjne
3. strategie przetrwania
4. strategie redukcji i wycofania się
II strategie marketingowe... (0.2 stron A4)
- Firmy rodzinne i tendencje ich strategii - Są one następujące:
Cele strategiczne i wizja rozwoju family business splecione z celami rodzi Strategie firm rodzinnych mają z reguły charakter właścicielski Strategie... (0.3 stron A4)
- Strategie content marketingowe i etapy procesu ich tworzenia - Strategie content marketingowe to według definicji plany działania, które koncentrują się na tworzeniu i dystrybucji wartościowego, przydatnego i interesującego dla klientów i potencjalnych klientów treści,... (1.1 stron A4)
- Strategie marketingowe banku - Strategia:
agregacyjna - opiera się na jednym programie działalności bankowej, na oferowaniu zunifikowanych, ze standaryzowanych produktów oraz na stosowaniu jednolitych kanałów dystrybucji i środków... (0.4 stron A4)
- Strategie marketingowe wg zachowań i preferencji nabywców - Strategia masowego produktu (commodity) - prowadzi do osiągnięcia wyznaczonych przez przedsiębiorstwo celów strategicznych wykorzystując nie wyróżniony produkt, jaki oferowany jest na cały rynek. Dzięki standaryzacji... (1 stron A4)
|