Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
wykłady z finansów publicznych | merkantylizm | zadania z rozwiązaniami z inwestycji | wydatki budżetu państwa | podstawy statystyki | zarządzanie płynnością | funkcje organizacji | rodzaje spółek |

Strategie marki


  • Produkt - referat - Skład pracy: definicja produktu i jego poziomy, struktura (+ schemat), rdzeń korzyści, produkt rzeczywisty, poszerzony, potencjalny, wartość użytkowa, linia i...
    Ilość stron A4: 36 - ✅Bibliografia

  • Ściąga z marketingu - Ściąga z marketingu, przygotowana na podstawie wykładów oraz podręczników m.in. Kotlera. Zawartość ściągi to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego funkcje...
    Ilość stron A4: 2

  • Ściąga z marketingu 2 - Druga ściąga z marketingu przygotowana na podstawie notatek z wykładów oraz podręczników. Ściąga omawia takie zagadnienia jak m.in.: koncepcja marketingu otoczenie...
    Ilość stron A4: 2

  • Budowanie marki produktu - Skład opracowania: definicja marki, decyzja o jej nadaniu, korzyści ze stosowania marki (dla konsumenta, oraz producenta / sprzedawcy), nazwa marki...
    Ilość stron A4: 21

  • Strategia marki - Skład pracy: definicja marki, rodzaje stosowanych marek (znaki towarowe, nazwy handlowe, znaki certyfikatu, marki kolektywne, wzornictwo), cztery strategie marki (rozszerzenie...
    Ilość stron A4: 6

  • Marka jako narzędzie konkurencji na przykładzie firmy - praca magisterska - Praca składa się z czterech rozdziałów, w których poruszone zostały takie kwestie jak m.in. definicja i znaczenie marki, znak towarowy...
    Ilość stron A4: 82 - ✅Bibliografia 💎Premium

  • Istota marki - prezentacja - Prezentacja Power Point, która omawia na slajdach takie zagadnienia jak m.ni.: definicje marki, cztery poziomy marek wg de Chernatony’ego i...
    Ilość stron A4: 72

  • Zarządzanie konfliktem w przedsiębiorstwie - praca magisterska - W skład tej pracy magisterskiej wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: pojęcie konfliktu oraz jego istota cechy sytuacji konfliktowej stadia rozwoju...
    Ilość stron A4: 75 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

Krótkie informacje z Kompendium

  • Charakterystyka strategii biznesu - To: I. 1. strategie konkurencji ofensywne zróżnicowania koncentracji wyczekiwania zintegrowania kosztowe defensywne 2. strategie współpracy relacyjne 3. strategie przetrwania 4. strategie redukcji i wycofania się II strategie marketingowe... (0.2 stron A4)
  • Postawa wobec marki - brand attitude - To struktura informacji, opinii, myśli, wyobrażeń, odczuć... wyrażająca poznawczo-emocjonalno-wolicjonalny stosunek potencjalnego klienta do danej marki; jest względnie trwałą, skonkretyzowaną reakcją na wartość marki i, pośrednio,... (0.2 stron A4)
  • Proces tworzenia marki - W skrócie proces ten można ograniczyć do następujących etapów: 1. Potrzeba utworzenia nowej marki 2. Określenie oczekiwanego wizerunku marki 3. Określenie cech wywołujących pożądane skojarzenia 4. Projekcja części werbalnej... (0.2 stron A4)
  • Wizerunek marki - brand image - Inaczej marka psychologiczna, marka wewnętrzna. To konglomerat doświadczeń, informacji, opinii, przekonań, wyobrażeń, nadziei, złudzeń, emocji, skojarzeń... dotyczących produktu, usługi lub firmy danej marki, ukształtowany w... (0.3 stron A4)
  • Firmy rodzinne i tendencje ich strategii - Są one następujące: Cele strategiczne i wizja rozwoju family business splecione z celami rodzi Strategie firm rodzinnych mają z reguły charakter właścicielski Strategie... (0.3 stron A4)

2001-2025 © ABC Ekonomii