Strategie Portera
-
Elementy analizy otoczenia konkurencyjnego - Elementy pracy: otoczenie konkurencyjne, analiza otoczenia przedsiębiorstwa, analiza konkurentów i konsumentów, idea strategii konkurencyjnej wg Portera, czynniki określające pozycję firmy...
Ilość stron A4: 17 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Metody analizy marketingowej - Praca omawia analizę Swot - mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia, metody portfelowe (wraz ze schematem porównawczym), macierz wzrostu...
Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia
-
Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat - Skład pracy: koncepcje i definicja marketingu (dóbr konsumpcyjnych, przemysłowy, zagraniczny - międzynarodowy), zasady rządzące marketingiem, proces zarządzania marketingiem (+ schemat),...
Ilość stron A4: 30 - ✅Bibliografia
-
Ściąga z marketingu 2 - Druga ściąga z marketingu przygotowana na podstawie notatek z wykładów oraz podręczników.
Ściąga omawia takie zagadnienia jak m.in.: koncepcja marketingu otoczenie...
Ilość stron A4: 2
-
Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in.: definicje marketingu 10 podstawowych aspektów nowoczesnego marketingu, aspekt:
• filozoficzny
• poznawczy
• informacyjny
•...
Ilość stron A4: 7
-
Zarządzanie marketingowe - opracowanie - Skład opracowania - podstawowe definicje, podziały, schematy, a w nich m.in: przedsiębiorstwo, geneza koncepcji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, reguły marketingowe,...
Ilość stron A4: 20
-
Reklama jako istotne narzędzie promocji w przedsiębiorstwie - Elementy składowe tej ciekawej pracy to m.in.: komunikowanie się firmy z konsumentem, definicja komunikowania i jego 7 wymiarów, definicja promocji,...
Ilość stron A4: 28 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Analiza sytuacji marketingowej - W skład tej obszernej pracy zaliczeniowej wchodzą takie elementy jak m.in.: analiza sytuacji marketingowej i jej definicja, prognoza dla jednostki...
Ilość stron A4: 63 - ✅Bibliografia 💎Premium
-
Zagadnienia na egzamin z zarządzania i organizacji - Omówienie kilkudziesięciu zagadnień na egzamin z dziedziny zarządzania i organizacji przedsiębiorstwa. W zagadnieniach tych poruszono takie elementy jak m.in.: definicje...
Ilość stron A4: 145
-
Test na egzamin z zarządzania strategicznego - Przykładowy test na egzamin z zarządzania strategicznego. 68 pytań testowych, do każdego z nich 3 lub 4 możliwe odpowiedzi.
Pytania dotyczą...
Ilość stron A4: 5
-
Strategie logistyczne i ich wpływ na sukces rynkowy przedsiębiorstw - Referat (praca zaliczeniowa) z przedmiotu Logistyka, na temat strategii logistycznych oraz tego, jaki mają one wpływ na sukces firmy na...
Ilość stron A4: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Zagadnienia na egzamin z zarządzania - Omówienie 30 zagadnień na egzamin z podstaw zarządzania, zarządzania strategicznego oraz zarządzania zasobami ludzkimi (kadrami, ludźmi, pracownikami, personelem).
Wśród omówionych zagadnień...
Ilość stron A4: 34
-
Kontrola w zarządzaniu marketingowym - praca magisterska - Praca magisterska o tytule Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem, napisana na przedmiot Marketing.
Praca magisterska składa się z 3 rozdziałów, w których poruszono...
Ilość stron A4: 108 - ✅Przypisy 💎Premium
Krótkie informacje z Kompendium
- Strategia konkurencji Portera - Idea strategii konkurencyjnej M. Portera polega na wypracowaniu takiej pozycji firmy, aby w możliwie najpełniej wykorzystać przewagę, jaką posiada do innych uczestników rynku (konkurentów). Opiera... (0.2 stron A4)
- Charakterystyka strategii biznesu - To:
I. 1. strategie konkurencji ofensywne zróżnicowania koncentracji wyczekiwania zintegrowania kosztowe defensywne
2. strategie współpracy relacyjne
3. strategie przetrwania
4. strategie redukcji i wycofania się
II strategie marketingowe... (0.2 stron A4)
- Analiza konkurencyjności Portera - Analiza konkurencyjności jest alternatywą dla wyżej wymienionych metod. Została ona rozwinięta przez M.E. Portera. Prowadzona jest przy założeniu, że pozycja przedsiębiorstwa jest pochodną jego miejsca... (0.4 stron A4)
- Model Portera - Model M.E. Portera jest klasyczną analizą sektora i konkurencji w przemyśle.
Możliwości rozwojowe i atrakcyjność sektora są tym mniejsze, im silniejsza jest presja na sektor... (0.4 stron A4)
- Strategia niszy rynkowej zróżnicowanej koncentrycznie - (ang. differentiation focus) - Firma zajmuje miejsce „na uboczu”, sferze „poza konkurencją”. Realizując strategię można skupić się na przykład na obsłudze ekskluzywnych segmentów rynku.
Przykładowo... (0.6 stron A4)
|