System informacji marketingowej
-
Marketingowy system informacji - referat - Skład pracu: cechy informacji marketingowych będących podstawą procesów decyzyjnych w przedsiębiorstwie, definicja marketingowego systemu informacji, związek typów decyzji z potrzebami...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia
-
Rola systemu informacji marketingowej w procesie podejmowania decyzji - Skład pracy: gromadzenie i wykorzystywanie informacji, zapotrzebowanie na informecje wg Philipa Kotlera, istota systemu informacji marketingowej wraz ze schematem graficznym,...
Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia
-
Badania marketingowe jako system informacji o rynku - Skład pracy: obszary badań marketingowych, podstawowe źródła, procedura, proces badania (+ schemat), instrumenty (kwestionariusz, pytania zamknięte i otwarte, urządzenia mechaniczne),...
Liczba stron: 28 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Uwarunkowania marketingu przemysłowego - Skład pracy: istota marketingu przemysłowego, charakterystyka rynku dóbr i usług przemysłowych, uczestnicy rynku, strategia marketingu, skuteczność źródeł informacji w marketingu...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Istota badań rynkowych i marketingowych - praca - Skład pracy: proces podejmowania decyzji marketingowych, definicja badań marketingowych, cechy i rodzaje informacji, zarządzanie marketingowe i proces podejmowania decyzj. (12...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Kierunki rozwoju systemów informacyjnych w marketingu - Skład opracowania: definicja systemu informacyjnego, podstawowe typy systemów, strategiczne aspekty rozwoju systemów i technologii informacyjnych w marketingu. (9 stron)
Liczba stron: 9
-
Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie - Opracowanie teoretyczne, a w nim definicje, podziały, teorie: definicja rynku, badania rynku i mechanizmy rynkowego, zestawienie cech badań rynkowych i...
Liczba stron: 34
-
Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in. definicje marketingu, 10 podstawowych aspetków nowoczesnego marketingu (aspekt filozoficzny, poznawczy, informacyjny,...
Liczba stron: 7
-
Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały...
Liczba stron: 8
-
Ściąga z marketingu 2 - Skład opracowania to m.in.: koncepcja marketingu, otoczenie przedsiębiorstwa, system informacji marketingowej, strategia produktu, strategie cenowe, dystrybucji, determinanty konkurencyjne, czynniki produkcji,...
Liczba stron: 2
-
Międzynarodowy system walutowy - referat - Skład pracy: definicja międzynarodowego systemu walutowego, historia systemu pieniężnego, Bank Światowy, system waluty złotej, Bretton Woods, system obecnie, europejski system...
Liczba stron: 8 - ✅Bibliografia
-
Budowa strategii marketingowej - Skład opracowania: teoretyczne opracowanie omawiające etapy procesu strategicznego planowania marketingowego (+ schemat) oraz podstawowe rodzaje strategii. (8 stron)
Liczba stron: 8
-
Polityka ceny w strategii marketingowej firmy - Skład pracy: definicja i funkcje ceny, znaczenie ceny w strategii marketingowej przedsiębiorstwa, ustalanie jej wysokości (metoda koszty plus zysk, analiza...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Projekt strategii marketingowej firmy - Projekt strategii marketingowej firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją soków, a w niej m.in.: misja firmy, przedmiot działania, kapitał, wartość...
Liczba stron: 13
-
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) - Zbiór ponad 140 pytań testowo-uzupełnieniowych na egzamin z badań marketingowych, a w nich m.in.: badania eksploracyjne, dane wtórne zewnętrzne, metody...
Liczba stron: 11
-
System motywacyjny w przedsiębiorstwie - Skład opracowania: pojęcie motywacji, motywacja zewnętrzna i wewnętrzna, pozytywna i negatywna, zasady i cechy skutecznego motywowania, system motywacyjny na przykładzie...
Liczba stron: 7
-
Wykłady z geografii ekonomicznej - Zawartość opracowania: geografia jako nauka, funkcje geografii ekonomicznej, kierunki badań, system informacji geograficznej, kartografia, środowisko i jego składniki oraz typy,...
Liczba stron: 11
-
Fazy procesu formułowania strategii marketingowej - Opracowanie składa się z następujących elementów: schemat 5 faz procesu formułowania strategii marketingowej oraz omówienie faz - analiza otoczenia i...
Liczba stron: 5 - ✅Przypisy
-
Promocja - referat - Skład pracy: definicja promocji, komunikacja marketingowa, system komunikacji przedsiębiorstwa z rynkiem (+ schemat), składniki promocji marketingowej (reklama i jej rodzaje,...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Ocena pracowników - jako podsystem zarządzania kadrami - Skład pracy: funkcje oceny pracowników, cele, zasady oceniania, techniki oceny (ocena opisowa, przypadki krytyczne, punktowa skala ocen, skala ocen zakotwiczonych...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia
-
Wykłady z logistyki - opracowanie - Zbiór podstawowych definicji, zagadnień i podziałów w logistyce: geneza i znaczenia logistyki, logistyka tradycyjna a logistyka nowoczesna, podstawowe obszary działań...
Liczba stron: 16
-
System nagród i kar w motywacji pracowników - Skład pracy: definicja nagrody i kary, ich podział, system kar i nagród oraz ich wpływ na pracowników, model motywacyjny łączący...
Liczba stron: 12 - ✅Przypisy
-
Strategie marketingowe - referat - Skład pracy: definicja strategii marketingowej, wybór odpowiedniej strategii marketingowej, schemat procedury budowy, strategia liderów rynkowych, pretendentów rynkowych, naśladowców, specjalistów, strategia...
Liczba stron: 25 - ✅Bibliografia
-
Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie - Skład pracy: funkcje marketingu oraz podstawowe zasady organizacji w przedsiębiorstwie, otoczenia marketingowe (+ schemat) - ekonomiczne, technologiczne, społeczne, demograficzne, międzynarodowe,...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Metody analizy marketingowej - Praca omawia analizę Swot - mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia, metody portfelowe (wraz ze schematem porównawczym), macierz wzrostu...
Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia
-
Europejski system walutowy - Skład pracy: geneza i struktura Europejskiego Systemu Walutowego, 'wąż w tunelu', Bretton Woods, Europejska Jednostka Walutowa - ECU, mechanizm kształtowania...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Wykłady z marketingu - opracowanie - Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P...
Liczba stron: 22
-
CRM - referat - Skład pracy: definicja CRM (zarządzanie kontaktami z klientem/klientami), koncepcja (schemat graficzny), moduły CRM w firmie, korzyści z wdrożenia, eCRM (Electronic...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Japońskie systemy sterowania - Just in time i Kanban - W pracy (referacie) poruszono takie zagadnienia jak: historia just in time, cechy charakterystyczne systemów produkcyjnych i systemów just in time...
Liczba stron: 18 - ✅Bibliografia
-
Łańcuchy logistyczne w przedsiębiorstwie - Skład pracy: logistyka zaopatrzenia - definicja łańcucha dostaw, zaopatrzenie, misja logistyki zaopatrzenia (schemat), trzy główne fazy przepływów materiałowych, główne problemy...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
|