Teoria zachowań konsumenta
-
Optimum producenta i konsumenta - referat - Skład pracy: podmioty gospodarujące i ich funkcjonowanie (przedsiębiorstwa i gospodarstwa domowe), przepływy, teoria zachowań konsumenta, użyteczność całkowita, użyteczność krańcowa, I...
Ilość stron A4: 25 - ✅Bibliografia
-
Analiza sytuacji marketingowej - W skład tej obszernej pracy zaliczeniowej wchodzą takie elementy jak m.in.: analiza sytuacji marketingowej i jej definicja, prognoza dla jednostki...
Ilość stron A4: 63 - ✅Bibliografia 💎Premium
Krótkie informacje z Kompendium
- Model zachowań konsumenta - Poprawnie zbudowany model zachowań konsumenta powinien uwzględniać:
1. cele (maksymalizacja użyteczności),
2. ograniczenia (budżet konsumenta),
3. bodźce (marketing mix),
4. organizm (cechy i dyspozycje konsumenta),
5.... (0.2 stron A4)
- Podejście do motywowania oparte na koncepcji wzmocnienia - Odnosi się ono do problemu trwałości niektórych zachowań w czasie i zmienności innych. Wyjaśnia ono rolę nagród w wywoływaniu zmiany zachowań lub w utrzymywaniu przez... (0.2 stron A4)
- Teoria równowagi konsumenta - Równowaga konsumenta reprezentowana jest przez punkt styczności krzywej obojętności ze ścieżką cen. Punkt ten przedstawia optymalną tzn. najlepszą kombinację dóbr osiągalną dla konsumenta. Oznacza to,... (0.3 stron A4)
- Popyt rynkowy - Popy rynkowy jest sumą zapotrzebowania wszystkich pojedynczych konsumentów, inaczej mówiąc są to zsumowane ilości danego towaru, jakie (ceteris paribus) wszyscy pojedynczy konsumenci pragną nabyć przy... (1.1 stron A4)
- Teoria wzmocnienia Skinnera - Spojrzenie oparte na koncepcji wzmocnienia wyjaśnia rolę nagród w wywoływaniu zmiany zachowań lub w utrzymywaniu przez pewien czas zachowań nie zmienionych. Konkretnie, teoria wzmocnienia głosi,... (0.5 stron A4)
|