Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
fuzje i przejęcia | cash flow | DMAIC | cykl koniunkturalny | macierz McKinseya | struktura organizacyjna | oprocentowanie | statystyka |

Wprowadzenie nowego produktu na rynek


  • Produkt - referat - Skład pracy: definicja produktu i jego poziomy, struktura (+ schemat), rdzeń korzyści, produkt rzeczywisty, poszerzony, potencjalny, wartość użytkowa, linia i...
    Ilość stron A4: 36 - ✅Bibliografia

Krótkie informacje z Kompendium

  • Joseph Schumpeter o innowacjach - Joseph Schumpeter (twórca nowoczesnej ekonomii) mówiąc o innowacji myślał o: 1. wprowadzenie do produkcji nowych wyrobów lub doskonalenie już istniejących, 2. udoskonalenie lub wdrożenie nowego procesu produkcji... (0.2 stron A4)
  • Reklama produktu - Stosuje się ją podczas wprowadzania nowego produktu na istniejący już rynek, podczas wejścia z danym produktem na nowy rynek, aby konsument kupił nasz produkt a... (0.2 stron A4)
  • Etapy wprowadzania nowego produktu na rynek - Etapy wprowadzania nowego produktu na rynek to proces, który składa się z kilku kroków, które należy przejść, aby produkt mógł zostać wprowadzony na rynek. Wśród etapów... (1.2 stron A4)
  • Strategia imitacji - Strategia imitacji to podejście, w którym firma wprowadza na rynek produkt, który przypomina oryginalny produkt innej firmy lub własny produkt, ale w nowym opakowaniu. Celem... (0.6 stron A4)
  • Strategia rozwoju produktu - Sprowadza się do zmian w produkcie np.: opakowania, koloru, i tworzenia produktu nowego oraz sprzedawaniu go na dotychczasowym rynku. Może to być zarówno rynek... (0.1 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii