Wykłady z badań marketingowych
-
Badania marketingowe - teoria - Skład opracowania: definicja badania marketingowego, funkcje badań marketingowych, główne cele i rodzaje badań, kryterium potrzeb informacyjnych i wielkości badanej populacji,...
Ilość stron A4: 21
-
Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) - Zbiór ponad 140 pytań testowo-uzupełnieniowych na egzamin z badań marketingowych, a w nich m.in.: badania eksploracyjne, dane wtórne zewnętrzne, metody...
Ilość stron A4: 11
-
Podstawy marketingu - wykłady - Opracowanie teoretyczne z wykładów z marketingu. Zawiera ono definicje, podziały, schematy itp., a w nich wyjaśnienie takich zagadnień jak m.in.:...
Ilość stron A4: 22
-
Wykłady z marketingu - opracowanie - Opracowanie w formie wykładów z marketingu, w którym omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa...
Ilość stron A4: 22
-
Ściąga z marketingu - Ściąga z marketingu, przygotowana na podstawie wykładów oraz podręczników m.in. Kotlera.
Zawartość ściągi to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego funkcje...
Ilość stron A4: 2
-
Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in.: definicje marketingu 10 podstawowych aspektów nowoczesnego marketingu, aspekt:
• filozoficzny
• poznawczy
• informacyjny
•...
Ilość stron A4: 7
-
Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały...
Ilość stron A4: 8
-
Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
Ilość stron A4: 24
-
Marketing usług medycznych - opracowanie - W skład tego opracowania wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu i rynku system funkcjonowania struktury rynkowej system marketingu rozwój...
Ilość stron A4: 37
Krótkie informacje z Kompendium
- Formy badań marketingowych - Możemy wyróżnić następujące formy badań marketingowych:
1. obserwacja - metoda zbierania danych, polega na dokonywaniu spostrzeżeń w sposób planowy; osoba dokonująca obserwacji to obserwator.
2. wywiad -... (0.3 stron A4)
- Funkcje badań marketingowych - Funkcje badań marketingowych są zróżnicowane i obejmują cały proces planowania, projektowania, przeprowadzania i analizowania badań.
Najważniejsze funkcje badań marketingowych: Poznanie potrzeb i preferencji klientów - badania... (1.4 stron A4)
- System informacji marketingowych - sformalizowany i powiązany wewnętrznie zespół osób, urządzeń i oraz procedur stworzony w celu zapewnienia uporządkowanego dopływu trafnych informacji ze źródeł zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych... (0.4 stron A4)
- Istota marketingu - Marketing jest zjawiskiem społeczno-ekonomicznym. Zjawiskiem złożonym i wielowymiarowym. Marketing, jako dyscyplina naukowa i jako dziedzina wiedzy ma charakter interdyscyplinarny. Oznacza to, że korzysta on z... (1 stron A4)
- Klasyfikacja badań marketingowych 2 - ze względu na rodzaj poszukiwanych informacji
Badania ilościowe służą do tworzenia statystyk, polegają na używaniu technik statystycznych - dlatego też istnieje tu konieczność statystycznego doboru próbek.... (0.6 stron A4)
|