Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
metody projekcyjne | rentowność przedsiębiorstwa | strategia dystrybucji | prezentacje z makroekonomii | teoria potrzeb | rozliczenia bezgotówkowe | system informacji marketingowej | paradoks Giffena |

Wykłady z badań marketingowych


  • Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) - Zbiór ponad 140 pytań testowo-uzupełnieniowych na egzamin z badań marketingowych, a w nich m.in.: badania eksploracyjne, dane wtórne zewnętrzne, metody...
    Liczba stron: 11

  • Istota badań rynkowych i marketingowych - praca - Skład pracy: proces podejmowania decyzji marketingowych, definicja badań marketingowych, cechy i rodzaje informacji, zarządzanie marketingowe i proces podejmowania decyzj. (12...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Metody prezentacji i oceny badania marketingowego - Skład pracy: pisemne metody prezentacji, raport, rodzaje metod graficznych, czym jest prezentacja ustna, konspetk, jakie są metody kontroli i oceny...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Marketingowy system informacji - referat - Skład pracu: cechy informacji marketingowych będących podstawą procesów decyzyjnych w przedsiębiorstwie, definicja marketingowego systemu informacji, związek typów decyzji z potrzebami...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia

  • Badania marketingowe jako system informacji o rynku - Skład pracy: obszary badań marketingowych, podstawowe źródła, procedura, proces badania (+ schemat), instrumenty (kwestionariusz, pytania zamknięte i otwarte, urządzenia mechaniczne),...
    Liczba stron: 28 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Ankieta - Przykładowa ankieta, a w niej: identyfikacja problemu, analiza sytuacji, cel badań, zmienne istotne dla realizacji celu badań, sformułowanie hipotez, projekt...
    Liczba stron: 11

  • Badania marketingowe w Internecie - Skład pracy: wykorzystanie Internetu do badań marketingowych, badania ankietowe (zalety i wady ankiet elektronicznych, metody dystrybucji ankiet w Internecie), listy...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Badania ankietowe - referat - Praca 'Badania ankietowe' składa się z następujących części: charakterystyka badań ankietowych, typy ankiet stosowanych w badaniach społecznych, zasady opracowania ankiety,...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Analiza koniunktury i badanie rynku - Skład opracowania: definicja badań marketingowych, podział na dane pierwotne (field research) i wtórne (desk research), wewnętrzne i zewnętrzne, zalety badań...
    Liczba stron: 10

  • Badania marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych - Badanie marketingowe dotyczące zainteresowań muzycznych. Na badanie składa się: opis metody badań, respondenci, analiza i interpretacja danych oraz wzór ankiety....
    Liczba stron: 28

  • Badania marketingowe - teoria - Skład opracowania: definicja badania marketingowego, funkcje badań marketingowych, główne cele i rodzaje badań, kryterium potrzeb informacyjnych i wielkości badanej populacji,...
    Liczba stron: 21

  • Badania rynkowe i marketingowe - opracowanie - Opracowanie teoretyczne, a w nim definicje, podziały, teorie: definicja rynku, badania rynku i mechanizmy rynkowego, zestawienie cech badań rynkowych i...
    Liczba stron: 34

  • Podstawy marketingu - Opracowanie teoretyczne, zawierające definicje, podziały, schematy: ewolucja koncepcji marketingu, marketing strategiczny, społeczny, partnerski, zasady i reguły marketingowe, instrumenty marketingowe, elementy...
    Liczba stron: 22

  • Test z marketingu - Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały...
    Liczba stron: 8

  • Socjologia pracy - opracowanie - Skład opracowania: definicja socjologii, zakres przedmiotowy socjologii pracy, socjologia ogólna i szczegółowa, podstawowe funkcje, techniki i metody badań socjologicznych, typy...
    Liczba stron: 10

  • Metody badań w psychologii - Skład pracy: geneza badań, obserwacja, eksperyment psychologiczny, testy psychologiczne, metody projekcyjne, analiza wytworów działania, ankieta i kwestionariusz, wywiad psychologiczny, socjometria,...
    Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia

  • Zagadnienia na egzamin z marketingu - Ponad 60 omówionych zagadnień egzaminacyjnych z marketingu, a w nich m.in.: istota marketingu, definicje, orientacja marketingowa i orientacja produkcyjna oraz...
    Liczba stron: 24

  • Badania marketingowe - Lotto (projekt) - Badanie marketingowe, które ma na celu odpowiedzieć 'Dlaczego ludzie grają w Lotto'. Praca ta zawiera cel badania, hipotezy, metody badania,...
    Liczba stron: 18

  • Wykłady z geografii ekonomicznej - Zawartość opracowania: geografia jako nauka, funkcje geografii ekonomicznej, kierunki badań, system informacji geograficznej, kartografia, środowisko i jego składniki oraz typy,...
    Liczba stron: 11

  • Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in. definicje marketingu, 10 podstawowych aspetków nowoczesnego marketingu (aspekt filozoficzny, poznawczy, informacyjny,...
    Liczba stron: 7

  • Ściąga z marketingu - Zawartość to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego, funkcje marketingu, konsumeryzm, zagrożenia interesów konsumenta, demarketing i remarketing, strategia marketingowa, jej...
    Liczba stron: 2

  • Sprawozdanie z badania ankietowego - projekt - Przykładowy projekt badania ankietowego a w nim: określenie celu, zakresu i charakteru badań, ustalenie liczby i kryteriów doboru respondentów, opracowanie...
    Liczba stron: 16

  • Wykłady z marketingu - opracowanie - Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P...
    Liczba stron: 22

  • Metody analizy marketingowej - Praca omawia analizę Swot - mocne i słabe strony, szanse i zagrożenia, metody portfelowe (wraz ze schematem porównawczym), macierz wzrostu...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia

  • Test z geografii ekonomicznej - Przykładowy test z geografii ekonomicznej. 40 pytań, a w nich m.in.: główne kierunki badań geografii ekonomicznej, determinizm geograficzny, klasyfikacja technologiczna...
    Liczba stron: 4

  • Wykłady z logistyki - opracowanie - Zbiór podstawowych definicji, zagadnień i podziałów w logistyce: geneza i znaczenia logistyki, logistyka tradycyjna a logistyka nowoczesna, podstawowe obszary działań...
    Liczba stron: 16

  • Test z zarządzania strategicznego - Zestaw ponad 40 pytań testowych z zarządzania strategicznego. (5 stron)
    Liczba stron: 5

  • Ściąga ze statystyki - Opracowanie w formie ściągi, a w nim zagadnienia z podstaw statystyki, definicje, pojęcia, wzory, m.in.: badania statystyczne (etapy badania i...
    Liczba stron: 2

  • Analiza czynnikowa - z przykładem zastosowania - Skład pracy: informacje wstępne o analizie czynnikowej, jej zastosowanie w badaniach marketingowych, cele i definicja analizy czynnikowej, procedura analizy (założenia,...
    Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia

  • Marketing w Internecie - Skład pracy: przesłanki prowadzące do modyfikacji działań marketingowych, sprzedaż on-line, przykład sprzedaży przez Internet i prognoza rozwoju, promocja z public...
    Liczba stron: 17 - ✅Przypisy

Krótkie informacje z Kompendium

  • Formy badań marketingowych - Możemy wyróżnić następujące formy badań marketingowych: 1. obserwacja - metoda zbierania danych, polega na dokonywaniu spostrzeżeń w sposób planowy; osoba dokonująca obserwacji to obserwator. 2. wywiad -... (0.3 stron A4)
  • System informacji marketingowych - sformalizowany i powiązany wewnętrznie zespół osób, urządzeń i oraz procedur stworzony w celu zapewnienia uporządkowanego dopływu trafnych informacji ze źródeł zarówno wewnętrznych, jak i zewnętrznych... (0.4 stron A4)
  • Badania marketingowe - To systematyczne projektowanie, zbieranie, analizowanie i prezentowanie danych i wyników badań związanych z sytuacją marketingową przedsiębiorstwa w celu podjęcia decyzji marketingowych lub oszacowania ryzyka ich... (0.1 stron A4)
  • Klasyfikacja badań marketingowych 2 - ze względu na rodzaj poszukiwanych informacji Badania ilościowe służą do tworzenia statystyk, polegają na używaniu technik statystycznych - dlatego też istnieje tu konieczność statystycznego doboru próbek.... (0.6 stron A4)
  • Dane pierwotne - (primary data) - Są zbierane bezpośrednio ze źródeł przez prowadzącego badanie, w przypadku badań marketingowych może to być na przykład przeprowadzana ankieta na określony temat. Dane pierwotne mogą... (0.1 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii