Wykłady z marketingu międzynarodowego
-
Wykłady z marketingu międzynarodowego - Opracowanie teoretyczne z marketingu międzynarodowego: definicja i wymiary marketingu międzynarodowego, marketing zagraniczny, sublokalny (regionalny), globalny, internacjonalizacja firm, czynnikami decydującymi o...
Ilość stron A4: 29
Krótkie informacje z Kompendium
- Otoczenie marketingu międzynarodowego - Kształtują następujące elementy:
warunki społeczne i kulturowe, system polityczny, konkurencja na rynku, wpływ gospodarki innych krajów na dany rynek, prawo gospodarcze, finansowe, system walutowy.
Jedna z... (0.3 stron A4)
- Standaryzacja postępowania na rynkach zagranicznych - Marketing standaryzowany tj. ujednolicony, zwany też monomarketingiem polega na stosowaniu takiej samej koncepcji marketingu mix na wszystkich rynkach, na których działa przedsiębiorstwo. Nie należy go... (0.9 stron A4)
- Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi - To działalność o charakterze regulacyjnym, ukierunkowana na efektywne pozyskiwanie i wykorzystanie kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym.
Analiza istoty, znaczenia, kontekstu i strategicznych... (0.5 stron A4)
- Formy szkolenia dla kierowników i pracowników - To:
1. Trening poprzez pracę: zleca się wykonanie pracownikowi trudnych i odpowiedzialnych zadań. Uczenie się działania grupowego i grupowego rozwiązywania problemów; oparta na wymianie osób
2. Gry... (0.4 stron A4)
- Marketing międzynarodowy - Obejmuje znacznie więcej problemów, niż tylko eksport. Prowadząc eksport firma sprzedaje swoje towary poza granicami kraju. Marketing międzynarodowy może agregować firmę w następujące... (0.5 stron A4)
|