Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
FCF | MRP | dochody budżetu państwa | 4C | wykłady z geografii ekonomicznej | rodzaje strategii | ROS | test istotności parametrów strukturalnych |

Wykłady z marketingu międzynarodowego


  • Wykłady z marketingu międzynarodowego - Opracowanie teoretyczne z marketingu międzynarodowego: definicja i wymiary marketingu międzynarodowego, marketing zagraniczny, sublokalny (regionalny), globalny, internacjonalizacja firm, czynnikami decydującymi o...
    Ilość stron A4: 29

Krótkie informacje z Kompendium

  • Otoczenie marketingu międzynarodowego - Kształtują następujące elementy: warunki społeczne i kulturowe, system polityczny, konkurencja na rynku, wpływ gospodarki innych krajów na dany rynek, prawo gospodarcze, finansowe, system walutowy. Jedna z... (0.3 stron A4)
  • Standaryzacja postępowania na rynkach zagranicznych - Marketing standaryzowany tj. ujednolicony, zwany też monomarketingiem polega na stosowaniu takiej samej koncepcji marketingu mix na wszystkich rynkach, na których działa przedsiębiorstwo. Nie należy go... (0.9 stron A4)
  • Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi - To działalność o charakterze regulacyjnym, ukierunkowana na efektywne pozyskiwanie i wykorzystanie kapitału ludzkiego w przedsiębiorstwie działającym na rynku międzynarodowym. Analiza istoty, znaczenia, kontekstu i strategicznych... (0.5 stron A4)
  • Formy szkolenia dla kierowników i pracowników - To: 1. Trening poprzez pracę: zleca się wykonanie pracownikowi trudnych i odpowiedzialnych zadań. Uczenie się działania grupowego i grupowego rozwiązywania problemów; oparta na wymianie osób 2. Gry... (0.4 stron A4)
  • Marketing międzynarodowy - Obejmuje znacznie więcej problemów, niż tylko eksport. Prowadząc eksport firma sprzedaje swoje towary poza granicami kraju. Marketing międzynarodowy może agregować firmę w następujące... (0.5 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii