Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
psychologia zarządzania | model ekonomiczny | metoda abc | marketing w Internecie | wykłady z geografii ekonomicznej | optimum Pareto | rachunek wyników | ryzyko kredytowe |

Zachowania konsumenta


  • Cele i przekonania konsumenta - Praca zaliczeniowa na temat celów i przekonań konsumenta, w tym m.in. model racjonalności wzajemnego oddziaływani Laudana, przyczyny dokonywania zakupów, typy...
    Ilość stron A4: 5 - ✅Bibliografia

  • Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie - Praca omawiająca wpływ reklamy na zachowanie konsumenta. Zawarto w niej m.in. hierarchię potrzeb wedłum Maslova, model DIPADA (definition, identyfication, proof,...
    Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Proces tworzenia reklamy - Skład pracy: formuła 4P, tworzenie reklamy, elementy komunikatu reklamowego, slogan, treść reklamy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie,...
    Ilość stron A4: 21 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Ściąga z marketingu - Ściąga z marketingu, przygotowana na podstawie wykładów oraz podręczników m.in. Kotlera. Zawartość ściągi to m.in.: definicja marketingu współczesnego i tradycyjnego funkcje...
    Ilość stron A4: 2

  • Ściąga z mikroekonomii - definicje wykresy i wzory - Obszerne opracowanie z podstaw mikroekonomii w formie ściągi, wraz z definicjami, wykresami, wzorami a nim m.in: definicja ekonomii, mikroekonomii i...
    Ilość stron A4: 4

  • Modele zachowań konsumenta - Skład pracy: istota i podstawowe założenia modeli zachowań konsumenta, charakterystyka wybranych modeli wraz z graficznymi schematami modeli (model Nicosii, Howarda...
    Ilość stron A4: 9

  • Podstawy ekonomii matematycznej - opracowanie - Zawartość opracowania: definicja przedmiotu ekonomii matematycznej, modele zachowania konsumenta, przestrzeń dóbr (+przykład), ograniczenie budżetowe, linia budżetowa, zmiany linii budżetu, właściwości...
    Ilość stron A4: 8

  • Ekonomia matematyczna cz. 2 - Zawartość opracowania: model zachowania konsumenta, funkcja popytu konsumpcyjnego, zamienialność dóbr, budżet dostosowany (+przykład), dobra luksusowe, dobra Giffena, paradoks Giffena i...
    Ilość stron A4: 7

  • Psychologia reklamy - referat - Skład pracy: siła emocji w reklamie, znaczenie emocji pozytywnych, reklama ukryta, rola emocji negatywnych, metoda 'przed i po', dziecko, zwierzęta,...
    Ilość stron A4: 30 - ✅Bibliografia

  • Psychologia reklamy - opracowanie - Skład opracowania: czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy, rodzaje psychologii w odniesieniu do człowieka, koncepcja psychologiczna, psychoanalityczna,...
    Ilość stron A4: 14

  • Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta - Skład opracowania: polityka promocji jako element marketingu-mix, promotion-mix, wybór rynku docelowego, cele reklamy, wybór mediów (w tym schemat mediów głównych...
    Ilość stron A4: 16

  • Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
    Ilość stron A4: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Lojalność wobec marki - Skład opracowania: pojęcie marki, pojęcie (przywiązania) lojalności wobec marki, pozorna i prawdziwa lojalność, sytuacje wysokiego i niskiego zaangażowania, redukcja ryzyka...
    Ilość stron A4: 7

Krótkie informacje z Kompendium

  • Czynniki wpływające na wybór konsumenta - Podstawowymi elementami wpływającymi na dokonywane przez konsumenta wybory są: 1. Dochód konsumenta, 2. Ceny, po których można nabyć poszczególne dobra i usługi, 3. Gusty i preferencje... (0.2 stron A4)
  • Model zachowań konsumenta - Poprawnie zbudowany model zachowań konsumenta powinien uwzględniać: 1. cele (maksymalizacja użyteczności), 2. ograniczenia (budżet konsumenta), 3. bodźce (marketing mix), 4. organizm (cechy i dyspozycje konsumenta), 5.... (0.2 stron A4)
  • Teoria decyzji konsumenta - Zachowania konsumenta można opisać przy pomocy pierwszego i drugiego prawa Gossena. Pierwsze prawo Gossena to prawo malejącej użyteczności krańcowej. Zgodnie z nim użyteczność każdego kolejnego konsumowanego... (0.6 stron A4)
  • Racjonalny wybór konsumenta - Model decyzji konsumenta zakłada, że konsument, przy istniejącym ograniczeniu budżetowym, dąży do maksymalizacji swojej użyteczności. Decyzje są podejmowane w oparciu o preferencje i możliwości finansowe,... (0.8 stron A4)
  • Popyt rynkowy - Popy rynkowy jest sumą zapotrzebowania wszystkich pojedynczych konsumentów, inaczej mówiąc są to zsumowane ilości danego towaru, jakie (ceteris paribus) wszyscy pojedynczy konsumenci pragną nabyć przy... (1.1 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii