Zarządzanie logistyką
-
Zarządzanie logistyką - wykłady - Skład opracowania: rozbieżności pomiędzy sferą produkcji a sferą konsumpcji, przyczyny utrzymywania zapasów, problemy decyzyjne, procesy jakimi zajmuje się logistyka, działania...
Liczba stron: 22
-
Podstawy logistyki - Opracowanie omawia podstawowe zagadnienia z dziedziny logistyki: definicja logistyki, podstawowe zadania i cele, obszary zainteresowań, działalność logistyczna, nowoczesna logistyka, podejście...
Liczba stron: 22
-
Łańcuch dostaw oraz wartość dodana w logistyce - Skład opracowania: zarządzanie łańcuchem dostaw jako element strategii firmy, strategia zintegrowanego łańcucha dostaw, logistyka a...
Liczba stron: 22
-
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM - Skład opracowania: definicja jakości, osiem wymiarów jakości, Kompleksowe Zarządzanie Jakością (TQM - Total Quality Management), fundamenty współczesnej koncepcji TQM, kompleksowość...
Liczba stron: 5
-
Zarządzanie procesowe - referat - Zarządzanie procesowe (ZP, znane też jako zarządzanie procesami) jako nowoczesna koncepcja zarządzania. W skład tego referatu wchodzą takie zagadnienia jak...
Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Controlling bankowy - Opracowanie obejmuje zagadnienia: istota controllingu bankowego, składniki systemu, zarządzanie ryzykiem bankowym, planowanie finansowe, ocena efektywności banku, metoda poolu, metoda rynkowej...
Liczba stron: 11
-
Zarządzanie przez cele - referat - Skład pracy: definicja i ewolucja zarządzania zasobami ludzkimi, cele i zasady zzl, modelu cyklu ZZL opracowany przez Tichyego, Fombruna i...
Liczba stron: 22 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM w przedsiębiorstwie - Skład pracy: geneza Total Quality Management, najważniejsze elementy TQM, sekwencje działań w procesie budowy kompleksowego zarządzania jakością, nakierowanie na klienta,...
Liczba stron: 8 - ✅Bibliografia
-
Istota zarządzania projektami - Skład pracy: geneza pojęcia projektu i projektu organizacyjnego, rodzaje projektów (projekty inwestycyjne, organizacyjne, rozwojowe, biznesowe), zarządzanie projektami, cztery podstawowe składowe...
Liczba stron: 4 - ✅Przypisy
-
Outsourcing - Skład opracowania: definicja outsourcingu, korzyści z wprowadzenia umowy outsourcingowej, jej powodzenie, etapy wdrożenia, główne elementy, wady umów, działalność przykładowej firmy....
Liczba stron: 9
-
Zarządzanie zmianami organizacyjnymi - Skład pracy: definicja zmiany organizacyjnej, charakter zmian, siły działające na rzecz zmian, zmiana planowana i dostosowawcza, zarządzanie zmianami w organizacjach,...
Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia
-
Idea przedsiębiorczości - referat - Skład pracy: definicja przedsiębiorstwa i przedsiębiorcy, jego cechy i funkcje związane z własnością i gospodarowaniem kapitałem, cechy przedsiębiorcy osiągającego sukces,...
Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia
-
Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi - Skład pracy: definicja międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, cechy międzynarodowego ZZL, 7K (kosmopolityzm, kultura, kompensacja, komunikacja, konsultacja, kompetencja, koordynacja), zatrudnienie na...
Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
CRM - referat - Skład pracy: definicja CRM (zarządzanie kontaktami z klientem/klientami), koncepcja (schemat graficzny), moduły CRM w firmie, korzyści z wdrożenia, eCRM (Electronic...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Organizacja wirtualna - praca - Skład pracy: przesłanki rozwoju sieci komputerowych, technik multimedialnych i rynku elektronicznego, globalizacja rynków elektronicznych jako czynnik rozwoju handlu, powiązania handlu...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
Total Quality Management - prezentacja - Prezentacja Power Point na temat Total Quality Management czyli Kompleksowego zarządzania jakością, w skład której wchodzą takie elementy jak m.in.:...
Liczba stron: 38 - ✅Bibliografia
-
TQM - praca - Skład pracy: kompleksowe zarządzanie jakością (Total Quality Management) - pojęcie jakości, Deming i jego wytyczne co do zarządzania przez jakość,...
Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Analiza FMEA - praca - Skład pracy: geneza i cel analizy FMEA (Failure Mode and Effect Analysis), podział ze względu na zakres stosowania (FMEA wyrobu/konstrukcji,...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Controlling logistyczny - Skład pracy: cele i zadania controllingu w logistyce, controlling jako system wspomagający zarządzanie logistyczne (schemat), zadania strategiczne, procedura wprowadzania controllingu...
Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia
-
Majątek obrotowy w przedsiębiorstwie - Skład opracowania: zasady skutecznego zarządzania majątkiem obrotowym, pojęcie i podział kapitału obrotowego, kapitał obrotowy brutto i netto (kapitał pracujący tzw....
Liczba stron: 12
-
Six Sigma - referat - Skład pracy: definicja i omówienie metody Six Sigma, fazy procesu, zdefiniowanie elemntów DMAIC (Define, Measurement, Analyze, Improvement, Control), korzyści z...
Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Rola i znaczenie ryzyka strategicznego - Skład opracowania: omówienie czym jest ryzyko, przesłanki zarządzania ryzykiem, identyfikacja i ocena ryzyka, kontrola i monitorowanie ryzyka, bezpieczeństwo informacji. (13...
Liczba stron: 13
-
Public relations - opracowanie - Skład opracowania: definicja public relations (zewnętrzne i wewnętrzne), praktyka PR, grupy celi oraz cele strategiczne i operacyjne PR, wizerunek (image)...
Liczba stron: 22
-
Analiza FMEA - Skład projektu: istota, zastosowanie i znaczenie analizy FMEA (Failure Mode and Effect Analysis), zastosowanie metody, analiza uszkodzeń, etapy przeprowadzania analizy,...
Liczba stron: 17
-
Zarządzanie wiedzą - referat - Skład referatu: geneza zarządzania wiedzą, definicje i podejścia, cechy wiedzy (dominacja, niewyczerpalność, symultaniczność, nieliniowość), podejście japońskie (wg Nonaki i Takeuchiego),...
Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa - Skład pracy: definicja zarządzania wartością firmy, zarządzanie marketingowe, innowacyjne, finansami, zasobami ludzkimi, narzędzia zarządzania (TQM, Lean management, Outsourcing, Benchmarking, Reenginering),...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
Reengineering - referat - Skład pracy: geneza i definicja reengineeringu, metodologia, etapy wdrażania, wpływ na charakter pracy, porównanie z innymi programami usprawnień, praktyka reengineeringu...
Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia
-
Diagram Ishikawy - Skład opracowania: Kaoru Ishikawa - informacje o współtwórcy kół jakości (grup roboczych), istota i zastosowanie Diagramu Ishikawy, podstawowe cechy i...
Liczba stron: 4
-
Zarządzanie kryzysem w organizacji - prezentacje - W skład tej prezentacji wykonanej w programie Power Point wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: pojęcie kryzysu symptomy kryzysu zewnętrzne i...
Liczba stron: 32 - ✅Bibliografia
-
CRM - Customer Relationship Management - Teoretyczne opracowanie omawiające Customer Relationship Management (CRM) i customer care, a w nim między innymi: definicja CRM, wymagania, historia, korzyści...
Liczba stron: 13
Krótkie informacje z Kompendium
- Efekt zarządzania logistycznego - Efekt zarządzania logistycznego obejmuje szereg korzyści, które wynikają z efektywnego zarządzania procesami logistycznymi w przedsiębiorstwie. Oto niektóre z nich:
Orientacja na marketing (przewaga konkurencyjna): Skuteczne... (0.8 stron A4)
- Logistyka zaopatrzenia - Logistyka zaopatrzenia jest kluczowym obszarem zarządzania łańcuchem dostaw, który obejmuje planowanie, organizację i kontrolę przepływu dóbr fizycznych oraz informacji z rynku zaopatrzenia do magazynu zaopatrzeniowego... (1.4 stron A4)
- Logistyka utylizacji - Logistyka utylizacji znana również jako odwrotna logistyka zajmuje się przepływem dóbr fizycznych w kierunku przeciwnym do tradycyjnej logistyki, czyli z rynku zbytu z powrotem do... (1.5 stron A4)
- Działania QCD - Działania QCD to:
Quality (jakość) Cost (koszt) Delivery (dostawa)
Działania QCD często określane jako "Trzy filary zarządzania" lub "Trzy filary produkcji". Są to kluczowe kategorie, które... (0.9 stron A4)
- 5 definicji zarządzania wg Petera Druckera - Peter Drucker to autor pięciu definicji zarządzania, które brzmią następująco:
1) Zarządzanie we współczesnym wydaniu polega na osiąganiu osiąganiu wspólnych, prostych, jasnych celów i poszukiwaniu misji... (0.4 stron A4)
|