Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
rozliczenia gotówkowe | źródła finansowania przedsiębiorstwa | zarządzanie płynnością | optymalizacja produkcji | mapa grup strategicznych | strategia promocji | kultura organizacji | konflikt |

Zarządzanie marketingowe


  • Badania marketingowe - pytania egzaminacyjne (test) - Zbiór ponad 140 pytań testowo-uzupełnieniowych na egzamin z badań marketingowych, a w nich m.in.: badania eksploracyjne, dane wtórne zewnętrzne, metody...
    Ilość stron A4: 11

  • Wykłady z marketingu - opracowanie - Opracowanie w formie wykładów z marketingu, w którym omówiono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa...
    Ilość stron A4: 22

  • Działalność marketingowa w przedsiębiorstwie - Skład pracy: funkcje marketingu oraz podstawowe zasady organizacji w przedsiębiorstwie, otoczenia marketingowe (+ schemat) - ekonomiczne, technologiczne, społeczne, demograficzne, międzynarodowe,...
    Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia

  • Istota badań rynkowych i marketingowych - praca - Skład pracy: proces podejmowania decyzji marketingowych, definicja badań marketingowych, cechy i rodzaje informacji, zarządzanie marketingowe i proces podejmowania decyzj. (12...
    Ilość stron A4: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Marketing w działalności przedsiębiorstwa handlowego i usługowego - Skład pracy: pojęcia marketingu, zarządzanie i planowanie marketingowe, planowanie strategiczne, marketing w handlu i marketing usług, definicja usługi i jeje...
    Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia

  • Strategiczne zarządzanie marketingowe - referat - Skład pracy: koncepcje i definicja marketingu (dóbr konsumpcyjnych, przemysłowy, zagraniczny - międzynarodowy), zasady rządzące marketingiem, proces zarządzania marketingiem (+ schemat),...
    Ilość stron A4: 30 - ✅Bibliografia

  • Strategia marketingowa firmy ubezpieczeniowej PZU - Skład pracy: orientacje marketingowe w działalności przedsiębiorstwa, popyt na usługi, specyfikacja produktu i cena usługi, promocja, otoczenie marketingowe i jego...
    Ilość stron A4: 10 - ✅Bibliografia

  • Ściąga z marketingu 2 - Druga ściąga z marketingu przygotowana na podstawie notatek z wykładów oraz podręczników. Ściąga omawia takie zagadnienia jak m.in.: koncepcja marketingu otoczenie...
    Ilość stron A4: 2

  • Ściąga z podstaw marketingu - Obszerna ściąga z zagadnień marketingowych, a w niej m.in.: definicje marketingu 10 podstawowych aspektów nowoczesnego marketingu, aspekt: • filozoficzny • poznawczy • informacyjny •...
    Ilość stron A4: 7

  • Marketing przemysłowy - opracowanie - Skład opracowania: klasyfikacja dóbr dla celów rynków towarów przemysłowych (dobra wychodzące, podstawowe, ułatwiające), porównanie strategii marketingu dóbr i usług przemysłowych...
    Ilość stron A4: 26

  • Zarządzanie marketingowe - opracowanie - Skład opracowania - podstawowe definicje, podziały, schematy, a w nich m.in: przedsiębiorstwo, geneza koncepcji marketingowej w zarządzaniu przedsiębiorstwem, reguły marketingowe,...
    Ilość stron A4: 20

  • Strategia i zarządzanie strategiczne (opracowanie - wykłady) - Bardzo ciekawe opracowanie dotyczące strategii i zarządzania strategicznego. Można w nim znaleźć omówienie najważniejszych zagadnień tej tematy. Świetne kompendium...
    Ilość stron A4: 24

  • Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa - referat - Referat (praca zaliczeniowa) z bibliografią napisany na przedmiot Finanse przedsiębiorstwa. W skład pracy wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja zarządzania...
    Ilość stron A4: 20 - ✅Bibliografia

  • Funkcjonowanie przedsiębiorstwa sprywatyzowanego - Skład pracy: istota i cel prywatyzacji, metody (rodzaje) prywatyzacji, prywatyzacja kapitałowa, likwidacyjna, informacje dotyczące przedsiębiorstwa na przykładnie którego napisana została...
    Ilość stron A4: 41 - ✅Bibliografia

  • Zarządzanie marketingowe - zagadnienia - Skład opracowania: struktura zarządzania przedsiębiorstwem (3 wymiary), fazy ewolucji orientacji przedsiębiorstwa, marketing a zarządzanie marketingiem (ZM), funkcje i proces ZM...
    Ilość stron A4: 19

  • Analiza sytuacji marketingowej - W skład tej obszernej pracy zaliczeniowej wchodzą takie elementy jak m.in.: analiza sytuacji marketingowej i jej definicja, prognoza dla jednostki...
    Ilość stron A4: 63 - ✅Bibliografia 💎Premium

  • Kontrola w zarządzaniu marketingowym - praca magisterska - Praca magisterska o tytule Zarządzanie marketingowe przedsiębiorstwem, napisana na przedmiot Marketing. Praca magisterska składa się z 3 rozdziałów, w których poruszono...
    Ilość stron A4: 108 - ✅Przypisy 💎Premium

  • Nowoczesne podejście do zarządzania logistyką - referat - W tym obszernym referacie z przedmiotu Logistyka omówiono takie zagadnienia jak m.in.: tradycyjne metody zarządzania strategicznego przedmiot analizy ekonomicznej procesów...
    Ilość stron A4: 44 - ✅Bibliografia

  • Projekt strategii marketingowej firmy - Projekt strategii marketingowej firmy zajmującej się produkcją i dystrybucją soków, a w niej m.in.: misja firmy, przedmiot działania, kapitał, wartość...
    Ilość stron A4: 13

Krótkie informacje z Kompendium

  • Zarządzanie marketingiem - Sposób zarządzania oparty na ogólnej filozofii marketingu jako działalności zmierzającej do osiągnięcia własnych celów przez aktywne kształtowanie rynku jak najlepsze zaspakajanie potrzeb klientów. Zarządzanie marketingowe... (0.4 stron A4)
  • Rodzaje zarządzania - Zarządzanie to proces koordynacji działań ludzi i zasobów w celu osiągnięcia określonych celów. Istnieje wiele różnych rodzajów zarządzania, które mogą być stosowane w różnych kontekstach i... (1.3 stron A4)
  • 5 definicji zarządzania wg Petera Druckera - Peter Drucker to autor pięciu definicji zarządzania, które brzmią następująco: 1) Zarządzanie we współczesnym wydaniu polega na osiąganiu osiąganiu wspólnych, prostych, jasnych celów i poszukiwaniu misji... (0.4 stron A4)
  • Struktura zarządzania przedsiębiorstwem - Wyróżniamy trzy zasadnicze wymiary zarządzania: 1. według przedmiotu zarządzania: dziedziny zarządzania: zarządzanie zaopatrzeniem, produkcją, marketingiem, działalności B+R, finansami, z personelem 2. według funkcji zarządzania: fazy procesu zarządzania:... (0.3 stron A4)
  • Planowanie marketingowe - Stanowi logiczny ciąg działań prowadzących do ustalenia celów rynkowych i określenia sposobów ich realizacji. Planowanie jest także narzędziem kontroli przebiegu realizacji celów i strategii marketingowych... (0.4 stron A4)

2001-2024 © ABC Ekonomii