Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
czynniki wpływające na kurs walutowy | marketing medyczny | wykłady z makroekonomii | metody zarządzania | etyka | łańcuch dostaw | rynek kapitałowy | macierz BCG |

Zarządzanie przez jakość


  • Total Quality Management - prezentacja - Prezentacja Power Point na temat Total Quality Management czyli Kompleksowego zarządzania jakością, w skład której wchodzą takie elementy jak m.in.:...
    Liczba stron: 38 - ✅Bibliografia

  • Analiza FMEA i diagram Ishikawy - Wynikowa tabela z analizy możliwych błędów i ich skutków metodą FMEA (Failure Mode and Effect Analysis). Wybrano 7 potencjalnych niezgodności,...
    Liczba stron: 2

  • TQM - praca - Skład pracy: kompleksowe zarządzanie jakością (Total Quality Management) - pojęcie jakości, Deming i jego wytyczne co do zarządzania przez jakość,...
    Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Analiza FMEA - praca - Skład pracy: geneza i cel analizy FMEA (Failure Mode and Effect Analysis), podział ze względu na zakres stosowania (FMEA wyrobu/konstrukcji,...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia

  • Analiza FMEA - Skład projektu: istota, zastosowanie i znaczenie analizy FMEA (Failure Mode and Effect Analysis), zastosowanie metody, analiza uszkodzeń, etapy przeprowadzania analizy,...
    Liczba stron: 17

  • Kompleksowe zarządzanie jakością TQM - Skład opracowania: definicja jakości, osiem wymiarów jakości, Kompleksowe Zarządzanie Jakością (TQM - Total Quality Management), fundamenty współczesnej koncepcji TQM, kompleksowość...
    Liczba stron: 5

  • Kompleksowe zarządzanie jakością TQM w przedsiębiorstwie - Skład pracy: geneza Total Quality Management, najważniejsze elementy TQM, sekwencje działań w procesie budowy kompleksowego zarządzania jakością, nakierowanie na klienta,...
    Liczba stron: 8 - ✅Bibliografia

  • Diagram Ishikawy - Skład opracowania: Kaoru Ishikawa - informacje o współtwórcy kół jakości (grup roboczych), istota i zastosowanie Diagramu Ishikawy, podstawowe cechy i...
    Liczba stron: 4

  • Zarządzanie przez cele - referat - Skład pracy: definicja i ewolucja zarządzania zasobami ludzkimi, cele i zasady zzl, modelu cyklu ZZL opracowany przez Tichyego, Fombruna i...
    Liczba stron: 22 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Charakterystyka zarządzania przez wyjątki - referat - Referat napisany jest na przykładzie istniejącego przedsiębiorstwa. Skład pracy to: charakterystyka teoretyczna metody zarządzania przez wyjątki (ZPW) - istota metody...
    Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Strategie marketingowe - referat - Skład pracy: definicja strategii marketingowej, wybór odpowiedniej strategii marketingowej, schemat procedury budowy, strategia liderów rynkowych, pretendentów rynkowych, naśladowców, specjalistów, strategia...
    Liczba stron: 25 - ✅Bibliografia

  • Six Sigma - referat - Skład pracy: definicja i omówienie metody Six Sigma, fazy procesu, zdefiniowanie elemntów DMAIC (Define, Measurement, Analyze, Improvement, Control), korzyści z...
    Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw - referat - Skład pracy: formy i klasyfikacja łączenia przedsiębiorstw, definicja fuzjii i przejęcia, przejęcie firmy poprzez nabycie akcji (na wniosek i za...
    Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia

  • Zarządzanie procesowe - referat - Zarządzanie procesowe (ZP, znane też jako zarządzanie procesami) jako nowoczesna koncepcja zarządzania. W skład tego referatu wchodzą takie zagadnienia jak...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Zarządzanie kryzysem w organizacji - prezentacje - W skład tej prezentacji wykonanej w programie Power Point wchodzą takie zagadnienia jak m.in.: pojęcie kryzysu symptomy kryzysu zewnętrzne i...
    Liczba stron: 32 - ✅Bibliografia

  • Organizacja i zarządzanie - zagadnienia - Zbiór omówionych zagadnień z podstaw organizacji i zarządzania, a w nim definicje, cechy, podziały. Skład opracowania: kierowanie, planowanie, organizowanie, przewodzenie,...
    Liczba stron: 9

  • Public relations - opracowanie - Skład opracowania: definicja public relations (zewnętrzne i wewnętrzne), praktyka PR, grupy celi oraz cele strategiczne i operacyjne PR, wizerunek (image)...
    Liczba stron: 22

  • Zarządzanie wiedzą - referat - Skład referatu: geneza zarządzania wiedzą, definicje i podejścia, cechy wiedzy (dominacja, niewyczerpalność, symultaniczność, nieliniowość), podejście japońskie (wg Nonaki i Takeuchiego),...
    Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Model 7S - opracowanie - Czym tak właściwie jest model 7S? Opracowanie stara się przyjrzeć temu tematowi, a elementy, które porusza to m.in.: powód stworzenia...
    Liczba stron: 9

  • Segmentacja rynku - referat - Skład pracy: pojęcie, rola, kryteria (geograficzne, demograficzne, ekonomiczne, społeczne) segmentacji rynku, kryterium odnoszące się do produktu (kryterium związane z wzorcami...
    Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta - Skład pracy: definicja marki i jej funkcje (funkcja identyfikacyjna marki, promocyjna, gwarancyjna, ochronna), znaczenie marki dla konsumenta, przykłady obrazujące jak...
    Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Bankowość elektroniczna - Praca składa się z następujących elementów: definicja bankowości elektronicznej oraz jej podział i cechy, model funkcjonalny BE, fundamenty rozwoju, cele...
    Liczba stron: 12 - ✅Przypisy

  • Japońskie systemy sterowania - Just in time i Kanban - W pracy (referacie) poruszono takie zagadnienia jak: historia just in time, cechy charakterystyczne systemów produkcyjnych i systemów just in time...
    Liczba stron: 18 - ✅Bibliografia

  • Zarządzanie salonem SPA jako firmą usługową - praca licencjacka - W skład tej 3 rozdziałowej pracy licencjackiej wchodzą takie elementy jak m.in.: znaczenie urody w kulturze europejskiej i jej historia...
    Liczba stron: 54 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium

  • Strategia marki - Skład pracy: definicja marki, rodzaje stosowanych marek (znaki towarowe, nazwy handlowe, znaki certyfikatu, marki kolektywne, wzornictwo), cztery strategie marki (rozszerzenie...
    Liczba stron: 6

  • Etyka w biznesie - opracowanie - Na opracowanie składają się podstawowe wiadomości dotyczące etyki w biznesie: kodeks etyki zawodowej, kodeks etyczny firmy, obowiązki pracowników, ubieganie się...
    Liczba stron: 10

  • Zarządzanie kadrami - ściąga - Opracowane zagadnienia z zarządzania zasobami ludzkimi a w nich m.in.: kultura organizacyjna, proefektywnościowa, antyefektywnościowa, funkcja personalna, polityka personalna, model sita,...
    Liczba stron: 1

  • Ocena pracowników - Skład pracy: definicja systemu oceny pracowników, funkcje, wykorzystanie, etapy procesu oceniania, słabości systemu, metody oceny (absolutne, relatywne), ilościowe standardy pracy...
    Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Nowoczesne metody rachunku kosztów - Praca zawiera: podział kosztów - koszty stałe i zmienne, bezpośrednie, koszty bezpośrednie i pośrednie, poziom wykorzystania zdolności, sprawozdania, rachunek kosztów...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Cena w ujęciu marketingowym - referat - W skład tego referatu, omawiającego problematykę ceny z punktu widzenia marketingu, wchodzą takie elementy jak m.in.: definicja ceny i jej...
    Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia

Krótkie informacje z Kompendium

  • Zarządzanie jakością i przez jakość - TQM - Współcześnie najdoskonalszą formą zarządzania jakością w przedsiębiorstwie jest zarządzanie przez jakość (TQM). Idea zarządzania przez jakość sprowadza się do uznania, że wszystkie materialne oraz niematerialne składniki... (0.4 stron A4)
  • Techniki zarządzania przez jakość - Zarządzanie przez jakość stanowi pewien rodzaj kultury organizacji uświadamiając jej członkom proces ciągłego doskonalenia i dążenia do ideału co jak wiemy jest procesem dążącym do... (0.5 stron A4)
  • Działania QCD - Działania QCD to: Quality (jakość) Cost (koszt) Delivery (dostawa) Działania QCD często określane jako "Trzy filary zarządzania" lub "Trzy filary produkcji". Są to kluczowe kategorie, które... (0.9 stron A4)
  • Definicja jakości - Jakość to zespół właściwości i charakterystyk liczbowych wyrobu lub usługi, które wpływają na zdolność do zaspokojenia potrzeb. Jakość w zarządzaniu jest pojęciem szeroko rozumianym i jest... (1.2 stron A4)
  • Zarządzanie przez cele - istota - Określenie zarządzanie przez cele zostało spopularyzowane jako jeden ze sposobów planowania przez Petera Druckera w 1954r. w jego książce 'The Practice of Management' (Praktyka zarządzania).... (0.5 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii