Zarządzanie ryzykiem
-
Controlling bankowy - Opracowanie obejmuje zagadnienia: istota controllingu bankowego, składniki systemu, zarządzanie ryzykiem bankowym, planowanie finansowe, ocena efektywności banku, metoda poolu, metoda rynkowej...
Liczba stron: 11
-
Ryzyko kredytowe - zarządzanie ryzykiem kredytowym - Skład opracowania: niepewność - interpretacja i czynniki kształtujące, istota ryzyka jako kategoria ekonomiczna, podejście niemieckie i amerykańskie, podejście dynamiczne i...
Liczba stron: 14
-
Rola i znaczenie ryzyka strategicznego - Skład opracowania: omówienie czym jest ryzyko, przesłanki zarządzania ryzykiem, identyfikacja i ocena ryzyka, kontrola i monitorowanie ryzyka, bezpieczeństwo informacji. (13...
Liczba stron: 13
-
Ryzyko w zarządzaniu - referat - Skład pracy: przesłanki podejmowania decyzji, definicja ryzyka, jego źródła dla projektu, kwantyfikacja, metryka ryzyka jako pomoc w identyfikacji i analizie...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Analiza ryzyka - referat - Skład pracy: definicja ryzyka, kryteria podziału - podział ogólny (właściwe, subiektywne, obiektywne), związane z funkcjonowaniem przedsiębiorstwa (stałe i niestałe), związane...
Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia
-
Ryzyko kredytowe - Skład pracy: definicja ryzyka kredytowego, klasyfikacja, działania i mechanizmy służące jego redukcji, ocena zdolności kredytowej, monitoring kredytowy jako instrument redukowania...
Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia
-
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM - Skład opracowania: definicja jakości, osiem wymiarów jakości, Kompleksowe Zarządzanie Jakością (TQM - Total Quality Management), fundamenty współczesnej koncepcji TQM, kompleksowość...
Liczba stron: 5
-
Podstawy logistyki - Opracowanie omawia podstawowe zagadnienia z dziedziny logistyki: definicja logistyki, podstawowe zadania i cele, obszary zainteresowań, działalność logistyczna, nowoczesna logistyka, podejście...
Liczba stron: 22
-
Zarządzanie przez cele - referat - Skład pracy: definicja i ewolucja zarządzania zasobami ludzkimi, cele i zasady zzl, modelu cyklu ZZL opracowany przez Tichyego, Fombruna i...
Liczba stron: 22 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM w przedsiębiorstwie - Skład pracy: geneza Total Quality Management, najważniejsze elementy TQM, sekwencje działań w procesie budowy kompleksowego zarządzania jakością, nakierowanie na klienta,...
Liczba stron: 8 - ✅Bibliografia
-
Istota zarządzania projektami - Skład pracy: geneza pojęcia projektu i projektu organizacyjnego, rodzaje projektów (projekty inwestycyjne, organizacyjne, rozwojowe, biznesowe), zarządzanie projektami, cztery podstawowe składowe...
Liczba stron: 4 - ✅Przypisy
-
Outsourcing - Skład opracowania: definicja outsourcingu, korzyści z wprowadzenia umowy outsourcingowej, jej powodzenie, etapy wdrożenia, główne elementy, wady umów, działalność przykładowej firmy....
Liczba stron: 9
-
Zarządzanie zmianami organizacyjnymi - Skład pracy: definicja zmiany organizacyjnej, charakter zmian, siły działające na rzecz zmian, zmiana planowana i dostosowawcza, zarządzanie zmianami w organizacjach,...
Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia
-
Idea przedsiębiorczości - referat - Skład pracy: definicja przedsiębiorstwa i przedsiębiorcy, jego cechy i funkcje związane z własnością i gospodarowaniem kapitałem, cechy przedsiębiorcy osiągającego sukces,...
Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia
-
Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi - Skład pracy: definicja międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, cechy międzynarodowego ZZL, 7K (kosmopolityzm, kultura, kompensacja, komunikacja, konsultacja, kompetencja, koordynacja), zatrudnienie na...
Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
CRM - referat - Skład pracy: definicja CRM (zarządzanie kontaktami z klientem/klientami), koncepcja (schemat graficzny), moduły CRM w firmie, korzyści z wdrożenia, eCRM (Electronic...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Organizacja wirtualna - praca - Skład pracy: przesłanki rozwoju sieci komputerowych, technik multimedialnych i rynku elektronicznego, globalizacja rynków elektronicznych jako czynnik rozwoju handlu, powiązania handlu...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
TQM - praca - Skład pracy: kompleksowe zarządzanie jakością (Total Quality Management) - pojęcie jakości, Deming i jego wytyczne co do zarządzania przez jakość,...
Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
CRM - Customer Relationship Management - Skład opracowania: istota i geneza CRM, korzyści z wdrożenia systemu, funkcjonalność, rodzaje systemów CRM i ich charakterystyka (operacyjny, analityczny, kontaktowy)....
Liczba stron: 4 - ✅Przypisy
-
Analiza FMEA - praca - Skład pracy: geneza i cel analizy FMEA (Failure Mode and Effect Analysis), podział ze względu na zakres stosowania (FMEA wyrobu/konstrukcji,...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Controlling logistyczny - Skład pracy: cele i zadania controllingu w logistyce, controlling jako system wspomagający zarządzanie logistyczne (schemat), zadania strategiczne, procedura wprowadzania controllingu...
Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia
-
Majątek obrotowy w przedsiębiorstwie - Skład opracowania: zasady skutecznego zarządzania majątkiem obrotowym, pojęcie i podział kapitału obrotowego, kapitał obrotowy brutto i netto (kapitał pracujący tzw....
Liczba stron: 12
-
Six Sigma - referat - Skład pracy: definicja i omówienie metody Six Sigma, fazy procesu, zdefiniowanie elemntów DMAIC (Define, Measurement, Analyze, Improvement, Control), korzyści z...
Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Public relations - opracowanie - Skład opracowania: definicja public relations (zewnętrzne i wewnętrzne), praktyka PR, grupy celi oraz cele strategiczne i operacyjne PR, wizerunek (image)...
Liczba stron: 22
-
Analiza FMEA - Skład projektu: istota, zastosowanie i znaczenie analizy FMEA (Failure Mode and Effect Analysis), zastosowanie metody, analiza uszkodzeń, etapy przeprowadzania analizy,...
Liczba stron: 17
-
Zarządzanie wiedzą - referat - Skład referatu: geneza zarządzania wiedzą, definicje i podejścia, cechy wiedzy (dominacja, niewyczerpalność, symultaniczność, nieliniowość), podejście japońskie (wg Nonaki i Takeuchiego),...
Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa - Skład pracy: definicja zarządzania wartością firmy, zarządzanie marketingowe, innowacyjne, finansami, zasobami ludzkimi, narzędzia zarządzania (TQM, Lean management, Outsourcing, Benchmarking, Reenginering),...
Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia
-
Reengineering - referat - Skład pracy: geneza i definicja reengineeringu, metodologia, etapy wdrażania, wpływ na charakter pracy, porównanie z innymi programami usprawnień, praktyka reengineeringu...
Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia
-
Diagram Ishikawy - Skład opracowania: Kaoru Ishikawa - informacje o współtwórcy kół jakości (grup roboczych), istota i zastosowanie Diagramu Ishikawy, podstawowe cechy i...
Liczba stron: 4
-
CRM - Customer Relationship Management - Teoretyczne opracowanie omawiające Customer Relationship Management (CRM) i customer care, a w nim między innymi: definicja CRM, wymagania, historia, korzyści...
Liczba stron: 13
|