Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
prywatyzacja bezpośrednia | krzywa popytu | zadanie transportowe | czynniki wpływające na kurs walutowy | metody portfelowe | IRR | bilans płatniczy | kompetencje |

Zarządzanie wiedzą


  • Zarządzanie wiedzą - referat - Skład referatu: geneza zarządzania wiedzą, definicje i podejścia, cechy wiedzy (dominacja, niewyczerpalność, symultaniczność, nieliniowość), podejście japońskie (wg Nonaki i Takeuchiego),...
    Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Organizacje uczące się - Skład opracowania: model uczenia się organizacji L. Faheya, informacje i rodzaje danych, uzyskiwanie wiedzy o konkurencie, przetwarzanie danych, wykorzystanie wiedzy...
    Liczba stron: 12

  • Organizacja wirtualna - praca - Skład pracy: przesłanki rozwoju sieci komputerowych, technik multimedialnych i rynku elektronicznego, globalizacja rynków elektronicznych jako czynnik rozwoju handlu, powiązania handlu...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia

  • Kompleksowe zarządzanie jakością TQM - Skład opracowania: definicja jakości, osiem wymiarów jakości, Kompleksowe Zarządzanie Jakością (TQM - Total Quality Management), fundamenty współczesnej koncepcji TQM, kompleksowość...
    Liczba stron: 5

  • Podstawy logistyki - Opracowanie omawia podstawowe zagadnienia z dziedziny logistyki: definicja logistyki, podstawowe zadania i cele, obszary zainteresowań, działalność logistyczna, nowoczesna logistyka, podejście...
    Liczba stron: 22

  • Zarządzanie procesowe - referat - Zarządzanie procesowe (ZP, znane też jako zarządzanie procesami) jako nowoczesna koncepcja zarządzania. W skład tego referatu wchodzą takie zagadnienia jak...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Controlling bankowy - Opracowanie obejmuje zagadnienia: istota controllingu bankowego, składniki systemu, zarządzanie ryzykiem bankowym, planowanie finansowe, ocena efektywności banku, metoda poolu, metoda rynkowej...
    Liczba stron: 11

  • Zarządzanie przez cele - referat - Skład pracy: definicja i ewolucja zarządzania zasobami ludzkimi, cele i zasady zzl, modelu cyklu ZZL opracowany przez Tichyego, Fombruna i...
    Liczba stron: 22 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Kompleksowe zarządzanie jakością TQM w przedsiębiorstwie - Skład pracy: geneza Total Quality Management, najważniejsze elementy TQM, sekwencje działań w procesie budowy kompleksowego zarządzania jakością, nakierowanie na klienta,...
    Liczba stron: 8 - ✅Bibliografia

  • Istota zarządzania projektami - Skład pracy: geneza pojęcia projektu i projektu organizacyjnego, rodzaje projektów (projekty inwestycyjne, organizacyjne, rozwojowe, biznesowe), zarządzanie projektami, cztery podstawowe składowe...
    Liczba stron: 4 - ✅Przypisy

  • Outsourcing - Skład opracowania: definicja outsourcingu, korzyści z wprowadzenia umowy outsourcingowej, jej powodzenie, etapy wdrożenia, główne elementy, wady umów, działalność przykładowej firmy....
    Liczba stron: 9

  • Zarządzanie zmianami organizacyjnymi - Skład pracy: definicja zmiany organizacyjnej, charakter zmian, siły działające na rzecz zmian, zmiana planowana i dostosowawcza, zarządzanie zmianami w organizacjach,...
    Liczba stron: 15 - ✅Bibliografia

  • Idea przedsiębiorczości - referat - Skład pracy: definicja przedsiębiorstwa i przedsiębiorcy, jego cechy i funkcje związane z własnością i gospodarowaniem kapitałem, cechy przedsiębiorcy osiągającego sukces,...
    Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia

  • Międzynarodowe zarządzanie zasobami ludzkimi - Skład pracy: definicja międzynarodowego zarządzania zasobami ludzkimi, cechy międzynarodowego ZZL, 7K (kosmopolityzm, kultura, kompensacja, komunikacja, konsultacja, kompetencja, koordynacja), zatrudnienie na...
    Liczba stron: 6 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • CRM - referat - Skład pracy: definicja CRM (zarządzanie kontaktami z klientem/klientami), koncepcja (schemat graficzny), moduły CRM w firmie, korzyści z wdrożenia, eCRM (Electronic...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia

  • Total Quality Management - prezentacja - Prezentacja Power Point na temat Total Quality Management czyli Kompleksowego zarządzania jakością, w skład której wchodzą takie elementy jak m.in.:...
    Liczba stron: 38 - ✅Bibliografia

  • TQM - praca - Skład pracy: kompleksowe zarządzanie jakością (Total Quality Management) - pojęcie jakości, Deming i jego wytyczne co do zarządzania przez jakość,...
    Liczba stron: 24 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • CRM - Customer Relationship Management - Skład opracowania: istota i geneza CRM, korzyści z wdrożenia systemu, funkcjonalność, rodzaje systemów CRM i ich charakterystyka (operacyjny, analityczny, kontaktowy)....
    Liczba stron: 4 - ✅Przypisy

  • Analiza FMEA - praca - Skład pracy: geneza i cel analizy FMEA (Failure Mode and Effect Analysis), podział ze względu na zakres stosowania (FMEA wyrobu/konstrukcji,...
    Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia

  • Controlling logistyczny - Skład pracy: cele i zadania controllingu w logistyce, controlling jako system wspomagający zarządzanie logistyczne (schemat), zadania strategiczne, procedura wprowadzania controllingu...
    Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia

  • Majątek obrotowy w przedsiębiorstwie - Skład opracowania: zasady skutecznego zarządzania majątkiem obrotowym, pojęcie i podział kapitału obrotowego, kapitał obrotowy brutto i netto (kapitał pracujący tzw....
    Liczba stron: 12

  • Six Sigma - referat - Skład pracy: definicja i omówienie metody Six Sigma, fazy procesu, zdefiniowanie elemntów DMAIC (Define, Measurement, Analyze, Improvement, Control), korzyści z...
    Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia ✅Przypisy

  • Rola i znaczenie ryzyka strategicznego - Skład opracowania: omówienie czym jest ryzyko, przesłanki zarządzania ryzykiem, identyfikacja i ocena ryzyka, kontrola i monitorowanie ryzyka, bezpieczeństwo informacji. (13...
    Liczba stron: 13

  • Public relations - opracowanie - Skład opracowania: definicja public relations (zewnętrzne i wewnętrzne), praktyka PR, grupy celi oraz cele strategiczne i operacyjne PR, wizerunek (image)...
    Liczba stron: 22

  • Analiza FMEA - Skład projektu: istota, zastosowanie i znaczenie analizy FMEA (Failure Mode and Effect Analysis), zastosowanie metody, analiza uszkodzeń, etapy przeprowadzania analizy,...
    Liczba stron: 17

  • Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa - Skład pracy: definicja zarządzania wartością firmy, zarządzanie marketingowe, innowacyjne, finansami, zasobami ludzkimi, narzędzia zarządzania (TQM, Lean management, Outsourcing, Benchmarking, Reenginering),...
    Liczba stron: 20 - ✅Bibliografia

  • Reengineering - referat - Skład pracy: geneza i definicja reengineeringu, metodologia, etapy wdrażania, wpływ na charakter pracy, porównanie z innymi programami usprawnień, praktyka reengineeringu...
    Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia

  • Diagram Ishikawy - Skład opracowania: Kaoru Ishikawa - informacje o współtwórcy kół jakości (grup roboczych), istota i zastosowanie Diagramu Ishikawy, podstawowe cechy i...
    Liczba stron: 4

  • CRM - Customer Relationship Management - Teoretyczne opracowanie omawiające Customer Relationship Management (CRM) i customer care, a w nim między innymi: definicja CRM, wymagania, historia, korzyści...
    Liczba stron: 13

  • Zarządzanie produkcją - zagadnienia - Skład opracowania: rodzaje przemysłowych procesów produkcyjnych, zarządzanie produkcją (operacjami) jako proces podejmowania decyzji, planowanie produktu – cykl życia produktu (wraz...
    Liczba stron: 19

Krótkie informacje z Kompendium

  • Definicja zarządzania wiedzą - Zarządzanie wiedzą jest określane najczęściej jako proces, system lub dyscyplina, która składa się z trzech elementów: tworzenia lub identyfikowania, upowszechniania i wykorzystywania wiedzy. Prawidłowo zintegrowane... (0.5 stron A4)
  • 7 definicji zarządzania wiedzą - Oto kilka popularnych definicji zarządzania wiedzą: 1. 'ogół procesów umożliwiających tworzenie, upowszechnianie i wykorzystanie wiedzy do realizacji celów organizacji.' [Cranfield School of Management] 2. 'inteligentne wykorzystanie nowej... (0.9 stron A4)
  • Podejście zasobowe do zarządzania wiedzą - Szczególne znaczenie ma tutaj model 'źródeł wiedz'. Model ten powstał jako rezultat badań nad innowacyjnością przedsiębiorstw przemysłowych, autorem jest Leonard-Barton z Harvard Business School. W... (0.3 stron A4)
  • Koncepcja zarządzania wiedzą - Koncepcja ta zaczęła się rozwijać w 1987r. związku z: a) odbyciem się I konferencji zarządzania wiedzą, która odbyła się dzięki firmie Dec b) firma Skania jako pierwsza... (3.2 stron A4)
  • Korzyści z zastosowania Kaizen - Z szeregu korzyści płynących z zastosowania metody wymienić możemy np.: dynamizacja wzrostu poziomu postępu techniczno-organizacyjnego, polepszenie wyników ekonomicznych, polepszenie poziomu zadowolenia klientów, polepszenie morale pracowników,... (0.5 stron A4)



2001-2024 © ABC Ekonomii