Top strony
Wyszukiwarka serwisu
rodzaje strategii | konflikt w organizacji | TQM | cykl koniunkturalny | psychologia zarządzania | funkcje pieniądza | zarządzanie zapasami | zarządzanie wiedzą | łączenie przedsiębiorstw | badania ankietowe | plan finansowy | stopień dźwigni finansowej |

Test z marketingu

Przykładowe pytania testowe z marketingu, a w nich m.in.: wartość rynkowa, produkt, znak towarowy, cena produktu w gospodarce rynkowej, kanały dystrybucji, promocja i jej instrumenty, orientacja marketingowa firmy, kompozycja marketingowa (marketing mix), hierarchia potrzeb, użyteczność oferty rynkowe, sprzedaż dóbr luksusowych, rdzeń produktu, misja firmy, wizerunek (image), strategia marketingowa, model zachowań strategicznych Ansoffa, badanie rynku, segmentacja, analiza Swot, pozycjonowanie produktu, krzywe Tornquista, system informacji marketingowej, projekt badań marketingowych, cykl życia produktu, użyteczność, potrzeby wg Maslowa, promocja sprzedaży, cele akwizycji, krzywą popytu na produkt. (8 stron)

Liczba stron: 8




Podobne opracowania: #podstawy marketingu


Usługa płatności jest nieaktywna. Prosimy nie klikać w linki do formularza zamawienia.

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.

Na stronie znajduje się 541 plików do pobrania. Wyślij link na e-mail

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp PREMIUM
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie jest 541 plików)
1-30 50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie nie nie TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kod do 24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
JUŻ WKRÓTCE

Wymiana

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 541 plików)
1-30
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na koddo 24 godzin
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 541 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 541 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Dostęp PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 541 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 6 plików)
TAK
(do 2 wybranych plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kody Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają Ci dostęp do wybranych plików z bazy liczącej 541 plików zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie. Do 6 dodatkowych plików oznaczonych jako 💎Premium daje tylko Dostęp PREMIUM - umożliwia on dostęp do bazy głównej i Premium.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one również dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Test z marketingu należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Test z marketingu pobrały na dysk również:
Test z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 12)
Przykładowy test ze statystyki matematycznej (Liczba stron: 3)
Test z mikroekonomii (Liczba stron: 12)
Przykładowy test z analizy ekonomicznej (Liczba stron: 6)
Test z zarządzania strategicznego (Liczba stron: 5)
Model ekonometryczny - stopa bezrobocia (Liczba stron: 20)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Jak wygląda Test Marketing czyli test marketingowy nowego produktu? - Polega on na sprawdzeniu reakcji rynku (nabywców, pośredników, konkurentów) na nowy produkt. Testowi podlegają wszystkie elementy marketingu:  - parametry produktu - cena i warunki płatności - dystrybucja (np....
Test różnicowania semantycznego (profili semantycznych) - Test różnicowania semantycznego, znany również jako test profili semantycznych to narzędzie badawcze opracowane przez Charlesa E. Osgooda, George'a J. Suci i Percy'ego H. Tannenbauma na...
Sposoby rekrutacji - Menedżer personalny odpowiedzialny za dobór pracowników ma do wyboru kilka sposobów: 1. Samodzielne poszukiwanie kandydatów, z wykorzystaniem marketingu wewnętrznego (np. planu następstw) lub też kontaktów nieformalnych...
Test in the basket - Jest to jedna z symulacyjnych metod doboru pracowników. Każdy kandydat jest proszony o uporządkowanie zestawu (koszyka, ang. basket) korespondencji, raportów, dokumentów do podpisania lub...
Test preferencji - Wykorzystywane do uzyskania informacji potrzebnych do badań zachowania konsumentów Testy te zalicza się do grupy technik wartościujących (porządkujących). Stosuje się je do oceny poszczególnych wzorów...