Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
komunikacja w organizacji | hierarchia potrzeb Maslova | podstawy psychologii | wykłady z marketingu | potrzeby człowieka | operacje otwartego rynku | przyczyny bezrobocia | rachunkowość zarządcza |

Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta

Skład opracowania: polityka promocji jako element marketingu-mix, promotion-mix, wybór rynku docelowego, cele reklamy, wybór mediów (w tym schemat mediów głównych i wspomagających), proces podejmowania decyzji, cele reklamy, podejmowanie decyzji, fazy postępowania klienta na rynku, podstawowe profile konsumentów, obszary potencjalnych korzyści oferowanych przez produkty, reklama a postępowanie konsumentów na rynku, fazy procesu zakupu, warunki skuteczności reklamy, zaangażowanie klienta, typy produktów, decyzje rozważane, nierutynowe, nawykowe, impulsywne. (16 stron)

Liczba stron: 16

Podobne opracowania: #wpływ reklamy #marketing mix #modele zachowań konsumenta #psychologia reklamy

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.

Zgadzam się na natychmiastowe wykonanie umowy i udostępnienie mi treści cyfrowych przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy. Potwierdzam, że zostałam(-em) poinformowana(-y) o utracie przysługującego mi prawa do odstąpienia od umowy w chwili udzielania owej zgody.

Na stronie znajdziesz 576 plików (10559 stron A4) w 39 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.

Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie jest 563 plików, 9631 stron A4)
1-30 50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 13 takich plików, 928 stron A4)
nie nie nie TAK
(do 2 3 wybranych przez Ciebie plików)
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kod do 24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp 7 dni 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
24.99 zł

Zamów
39.99 zł

Zamów
119 zł

Zamów

Wymiana

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 563 plików, 9631 stron A4)
1-30
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 13 plików, 928 stron A4)
nie
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na koddo 24 godzin
Jak długo aktywny jest dostęp7 dni
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 563 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 13 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp7 dni
Koszt
24.99 zł

Zamów

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 563 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 13 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp6 miesiecy
Koszt
39.99 zł

Zamów

Dostęp 💎PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 563 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 13 plików)
TAK
(do 2 3 wybranych przez Ciebie plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt
119 zł

Zamów

Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 563 plików, zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (563 plików) i dodatkowo z bazy Premium (13 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Psychologia

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta pobrały na dysk również:
Cele i przekonania konsumenta (Liczba stron: 5)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (Liczba stron: 12)
Modele zachowań konsumenta (Liczba stron: 9)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (Liczba stron: 6)
Proces tworzenia reklamy (Liczba stron: 21)
Psychologia reklamy - referat (Liczba stron: 30)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Postępowanie klienta na rynku - Postępowanie konsumenta na rynku składa się z pięciu faz: 1. Uświadomienie potrzeby 2. Określenie sposobów zaspokojenia potrzeby 3. Ocena możliwości a alternatywy wyboru produktów i usług 4. Zakup 5. Ocena...
Czynniki wpływające na wybór konsumenta - Podstawowymi elementami wpływającymi na dokonywane przez konsumenta wybory są: 1. Dochód konsumenta, 2. Ceny, po których można nabyć poszczególne dobra i usługi, 3. Gusty i preferencje...
Model zachowań konsumenta - Poprawnie zbudowany model zachowań konsumenta powinien uwzględniać: 1. cele (maksymalizacja użyteczności), 2. ograniczenia (budżet konsumenta), 3. bodźce (marketing mix), 4. organizm (cechy i dyspozycje konsumenta), 5....
Postępowanie strategiczne - To: • Watek celów – strategicznym jest każde postępowanie które opiera się na formułowaniu celów długookresowych • Watek planu – strategicznym jest każde postępowanie oparte na planowaniu...
Czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy - To: • indywidualne – motywy, osobowość, doświadczenie, styl życia • wypływające z otoczenia – od rodziny do społeczeństwa


2001-2024 © ABC Ekonomii