Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta
Skład opracowania: polityka promocji jako element marketingu-mix, promotion-mix, wybór rynku docelowego, cele reklamy, wybór mediów (w tym schemat mediów głównych i wspomagających), proces podejmowania decyzji, cele reklamy, podejmowanie decyzji, fazy postępowania klienta na rynku, podstawowe profile konsumentów, obszary potencjalnych korzyści oferowanych przez produkty, reklama a postępowanie konsumentów na rynku, fazy procesu zakupu, warunki skuteczności reklamy, zaangażowanie klienta, typy produktów, decyzje rozważane, nierutynowe, nawykowe, impulsywne. (16 stron)
Liczba stron: 16
Podobne opracowania: #wpływ reklamy #marketing mix #modele zachowań konsumenta #psychologia reklamy
Na stronie znajdziesz 576 plików (10559 stron A4) w 39 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.
Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Dostęp 💎PREMIUM |
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu (W bazie jest 563 plików, 9631 stron A4) |
1-30 |
50 |
250 |
250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 13 takich plików, 928 stron A4) |
nie |
nie |
nie |
TAK (do 2 3 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod |
do 24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 563 plików, 9631 stron A4) | 1-30 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 13 plików, 928 stron A4) | nie |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | do 24 godzin |
Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 563 plików) | 50 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 13 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 563 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 13 plików) | nie |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo aktywny jest dostęp | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików które można pobrać (W bazie jest 563 plików) | 250 |
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium? (W bazie jest 13 plików) | TAK (do 2 3 wybranych przez Ciebie plików) |
Jak zamówić → | Szybki przelew / BLIK |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 563 plików, zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (563 plików) i dodatkowo z bazy Premium (13 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Psychologia
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Wpływ reklamy na postępowanie konsumenta pobrały na dysk również:
Cele i przekonania konsumenta (Liczba stron: 5)
Mechanizm wpływu reklamy na zachowania konsumenckie (Liczba stron: 12)
Modele zachowań konsumenta (Liczba stron: 9)
Marka - jej wpływ na zachowanie konsumenta (Liczba stron: 6)
Proces tworzenia reklamy (Liczba stron: 21)
Psychologia reklamy - referat (Liczba stron: 30)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Postępowanie klienta na rynku - Postępowanie konsumenta na rynku składa się z pięciu faz:
1. Uświadomienie potrzeby
2. Określenie sposobów zaspokojenia potrzeby
3. Ocena możliwości a alternatywy wyboru produktów i usług
4. Zakup
5. Ocena...
Czynniki wpływające na wybór konsumenta - Podstawowymi elementami wpływającymi na dokonywane przez konsumenta wybory są:
1. Dochód konsumenta,
2. Ceny, po których można nabyć poszczególne dobra i usługi,
3. Gusty i preferencje...
Model zachowań konsumenta - Poprawnie zbudowany model zachowań konsumenta powinien uwzględniać:
1. cele (maksymalizacja użyteczności),
2. ograniczenia (budżet konsumenta),
3. bodźce (marketing mix),
4. organizm (cechy i dyspozycje konsumenta),
5....
Postępowanie strategiczne - To:
• Watek celów – strategicznym jest każde postępowanie które opiera się na formułowaniu celów długookresowych
• Watek planu – strategicznym jest każde postępowanie oparte na planowaniu...
Czynniki wpływające na zachowanie się konsumenta jako odbiorcy reklamy - To:
• indywidualne – motywy, osobowość, doświadczenie, styl życia
• wypływające z otoczenia – od rodziny do społeczeństwa
|