Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy)
Praca z marketingu omawiająca etapy wprowadzania na rynek nowego produktu - pomysł na produkt, selekcja pomsłów, rozwój i testowanie koncepcji, opracowanie planu strategii marketingowej, analiza ekonomiczna, testowanie rynku, komercjalizacja. (7 stron)
W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura).
Podobne opracowania: #wprowadzenie nowego produktu na rynek #cykl życia produktu #marketing
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu |
1-30 |
50 |
250 |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew |
Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod |
1-24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać | 1-30 |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | 1-12 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 1-12 miesięcy |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać | 50 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać | 250 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) należy do kategorii: Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) pobrały na dysk również:
Produkt - referat (Liczba stron: 36)
Innowacje w produkcji (Liczba stron: 16)
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (Liczba stron: 14)
Plan marketingowy producenta napojów chłodzących (Liczba stron: 55)
Podstawy marketingu (Liczba stron: 22)
Atrybuty produktu (Liczba stron: 9)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Etapy wprowadzania nowego produktu na rynek - Etapy wprowadzania nowego produktu na rynek to proces, który składa się z kilku kroków, które należy przejść, aby produkt mógł zostać wprowadzony na rynek.
Wśród etapów...
Wprowadzenie nowego produktu na rynek - Pojęcie nowy produkt nie jest jednoznaczne. Może ono oznaczać absolutnie nowy produkt lub też produkt zmodyfikowany.
Absolutnie nowy produkt to taki, który zaspokaja potrzeby dotychczas...
Reklama produktu - Stosuje się ją podczas wprowadzania nowego produktu na istniejący już rynek, podczas wejścia z danym produktem na nowy rynek, aby konsument kupił nasz produkt a...
Product Management - Product Management czyli zarządzanie produktem to dostosowywanie produktów i usług do aktualnych i przyszłych potrzeb i wymagań określonego segmentu rynku.
Podstawowe decyzje to:
- co produkujemy -...
Rozwój produktu - Polega na poszukiwaniu możliwości wzrostu sprzedaży przez wprowadzenie na dotychczasowy rynek nowego produktu.
Jest on ściśle powiązany z analizą cyklu życia produktu, polityką innowacyjną oraz...
|