Top strony
Wyszukiwarka serwisu
kredyt | łączenie przedsiębiorstw | metoda abc | zachowanie konsumenta | analiza kosztów | krzywa Philipsa | wykłady z zarządzania zasobami ludzkimi | analiza podaży | 4P | mikroekonomia | monetaryzm | branding |

Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy)

Praca z marketingu omawiająca etapy wprowadzania na rynek nowego produktu - pomysł na produkt, selekcja pomsłów, rozwój i testowanie koncepcji, opracowanie planu strategii marketingowej, analiza ekonomiczna, testowanie rynku, komercjalizacja. (7 stron)

W pracy zawarta jest ✅bibliografia (literatura).

Podobne opracowania: #wprowadzenie nowego produktu na rynek #cykl życia produktu #marketing


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Wprowadzanie na rynek nowego produktu (etapy) pobrały na dysk również:
Produkt - referat (Liczba stron: 36)
Innowacje w produkcji (Liczba stron: 16)
Cykl życia produktu oraz bariery wejścia i wyjścia z sektora (Liczba stron: 14)
Plan marketingowy producenta napojów chłodzących (Liczba stron: 55)
Podstawy marketingu (Liczba stron: 22)
Atrybuty produktu (Liczba stron: 9)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Etapy wprowadzania nowego produktu na rynek - Etapy wprowadzania nowego produktu na rynek to proces, który składa się z kilku kroków, które należy przejść, aby produkt mógł zostać wprowadzony na rynek. Wśród etapów...
Wprowadzenie nowego produktu na rynek - Pojęcie nowy produkt nie jest jednoznaczne. Może ono oznaczać absolutnie nowy produkt lub też produkt zmodyfikowany. Absolutnie nowy produkt to taki, który zaspokaja potrzeby dotychczas...
Reklama produktu - Stosuje się ją podczas wprowadzania nowego produktu na istniejący już rynek, podczas wejścia z danym produktem na nowy rynek, aby konsument kupił nasz produkt a...
Product Management - Product Management czyli zarządzanie produktem to dostosowywanie produktów i usług do aktualnych i przyszłych potrzeb i wymagań określonego segmentu rynku. Podstawowe decyzje to: - co produkujemy -...
Rozwój produktu - Polega na poszukiwaniu możliwości wzrostu sprzedaży przez wprowadzenie na dotychczasowy rynek nowego produktu. Jest on ściśle powiązany z analizą cyklu życia produktu, polityką innowacyjną oraz...


Nowe artykuły: Artykuł 39 dla studentów | Zobacz też: Artykuł 72 przeczytany 688 razy