Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
teorie motywacji | firma rodzinna | rachunek kosztów zmiennych | losowość składnika losowego | zarządzanie strategiczne | list zastawny | analiza portfelowa | zabezpieczenia kredytów |

Wykłady z marketingu - opracowanie

Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P - wraz ze schematem), dóbr konsumpcyjnych, dóbr produkcyjnych, usług, analiza otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa (bliższe, dalsze - globalne, niezależne, zależne, stałe, zmienne - burzliwe), badania marketingowe, badanie cen, dystrybucji, promocji, rezultatów działania firmy, ciągłe, okresowe, ad hoc, ilosciowe, jakościowe, dane pierwotne, wtórne, etapy badań marketingowych, badania ankietowe, zasady ustalania próby badawczej, sposoby doboru próby, dobór losowy i nielosowy, schemat marketingowego systemu informacyjnego, informacja marketingowa, badania rozpoznawcze, opisowe, przyczynowe, danych, segmentacja rynku i jej cele, rynek docelowy, nisza rynkowa, strategie marketingu wobec segmentacji rynku (masowy, selektywny, niche marketing), promocja i jej funkcje, promotion mix, reklama, sprzedaż osobista, strategia push i pull, adresaci, środki i rodzaje (podział) reklamy, reklama telewizyjna, radiowa, prasowa, kinowa, pocztowa, plakaty reklamowe, zalety i wady środków reklamy, model DAGMAR (Determining Advertising Goals, Measuring Advertising Effectiveness) i jego etapy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie, Desire - pragnienie, Action - działanie), promocja sprzedaży (sales promotion), konsumencka, handlowa, public relations i jego funkcje, sponsoring, publicity, sprzedaż osobista - jej techniki i funkcje, opakowania i jego funkcje, promocja dodatkowa, marka, strategia kształtowania pola rynkowej aktywności, macierz Ansoffa, opcje strategiczne związane z kształtowaniem pola rynkowej aktywności przedsiębiorstwa, penetracja rynku, rozwój rynku i produktu, dywersyfikacja pozioma i pionowa oraz równoległa, wejścia na rynek, preferencji jakościowych, cena - ilość, marketingu masowego, zróżnicowanego, strategie przestrzennej ekspansji rynku, strategia koncentryczna, selektywna, wyspowa, operacyjny plan marketingowy - jego funkcje i zadania, orientacje marketingu, struktura zorientowana funkcjonalnie, według produktów, według rynków, kontrola i jej fazy. (22 strony)

Liczba stron: 22

Podobne opracowania: #wykłady z marketingu #podstawy marketingu #marketing mix #AIDA #DAGMAR

Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:
Przeczytałam(-em) i akceptuję regulamin strony ABC Ekonomii.

Zgadzam się na natychmiastowe wykonanie umowy i udostępnienie mi treści cyfrowych przed upływem 14 dniowego terminu do odstąpienia od umowy. Potwierdzam, że zostałam(-em) poinformowana(-y) o utracie przysługującego mi prawa do odstąpienia od umowy w chwili udzielania owej zgody.

Na stronie znajdziesz 557 plików (9879 stron A4) w 39 kategoriach. Po ściągnięiu ich na dysk możesz je odczytać (Word, Power Point), edytować, drukować.

Korzystasz teraz z telefonu, a pliki wolisz pobierać na komputerze? Kliknij -> Wyślij link na e-mail, aby wysłać sobie link na e-mail i odwiedzić nas później.

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z tematów ekonomicznych, możesz go też opłacić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy Dostęp 💎PREMIUM
Ilość plików, które można ściągnąć ze strony po wpisaniu kodu
(W bazie jest 548 plików)
1-30 50 250 250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 takich plików)
nie nie nie TAK
(do 2 3 wybranych przez Ciebie plików)
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kod do 24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp 7 dni 7 dni 6 miesięcy 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).
24.99 zł

Zamów
39.99 zł

Zamów
119 zł

Zamów

Wymiana

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 548 plików)
1-30
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 plików)
nie
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na koddo 24 godzin
Jak długo aktywny jest dostęp7 dni
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 548 plików)
50
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp7 dni
Koszt
24.99 zł

Zamów

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 548 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 plików)
nie
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo aktywny jest dostęp6 miesiecy
Koszt
39.99 zł

Zamów

Dostęp 💎PREMIUM

Ilość plików które można pobrać
(W bazie jest 548 plików)
250
Dostęp do plików oznaczonych jako #premium?
(W bazie jest 9 plików)
TAK
(do 2 3 wybranych przez Ciebie plików)
Jak zamówić →Szybki przelew / BLIK
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt
119 zł

Zamów

Dostęp 7 dni oraz Dostęp 6 miesięcy dają możliwość pobrania wybranych przez Ciebie plików z bazy liczącej 548 plików, zamieszczonych w 39 kategoriach, których spis widać w menu po lewej stronie.
Dostęp 💎Premium - umożliwia pobranie wybranych przez Ciebie plików z bazy głównej (548 plików) i dodatkowo z bazy Premium (9 plików), w której znajdziesz m.in. prace magisterskie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kody są ważne od 7 dni do 6 miesięcy. Dają Ci one także dostęp do plików, które w przyszłości pojawią się na stronie, w czasie gdy Twój kod będzie aktywny.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Wykłady z marketingu - opracowanie należy do kategorii: ABC Ekonomii » Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Wykłady z marketingu pobrały na dysk również:
Test z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 12)
Test z marketingu (Liczba stron: 6)
Podstawy marketingu (Liczba stron: 22)
Marketing i jego elementy (Liczba stron: 14)
Wykłady z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 29)
Test z marketingu (Liczba stron: 8)


Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Formy szkolenia dla kierowników i pracowników - To: 1. Trening poprzez pracę: zleca się wykonanie pracownikowi trudnych i odpowiedzialnych zadań. Uczenie się działania grupowego i grupowego rozwiązywania problemów; oparta na wymianie osób 2. Gry...
Marketing w handlu i usługach - Pierwszy rodzaj marketingu jest powiązany z działalnością przedsiębiorstw handlowych, czyli takich, które trudnią się ściśle rozumianą sprzedażą produktów fizycznych. Analitycznie, marketing w usługach wiąże się...
Proces zarządzania marketingowego - 1. Identyfikacja misji przedsiębiorstwa. 2. Analiza marketingowej sytuacji przedsiębiorstwa: pozycja rynkowa; silne i słabe strony; szanse i zagrożenia. 3. Planowanie marketingu: cele kierunkowe; ogólne cele; strategia marketingowa;...
Ewolucja koncepcji marketingu - Koncepcja marketingu doskonaliła się w kolejnych fazach rozwoju gospodarki zanim wykształciła współczesną filozofię i strategię działania firm na rynku. Sama koncepcja marketingu narodziła się w...
Zasady Scheliego - To: 1. przedsiębiorstwo uznaje kluczową pozycję konsumenta za warunek swego przetrwania i rozwoju 2. działalność marketingu przedsiębiorstwa służąca konsumentom może być celowo zorganizowana a główne jego cele...


2001-2024 © ABC Ekonomii