Wyszukiwarka serwisu
Warto zobaczyć

Wykłady z marketingu - opracowanie

Skład opracowania: definicja marketingu (tradycyjna, współczesna, ujęcie klasyczne, Philipa Kotlera), zarządzanie marketingowe, orientacja produkcyjna, sprzedażowa, marketingowa, marketing-mix McCarthyego (koncepcja 4P - wraz ze schematem), dóbr konsumpcyjnych, dóbr produkcyjnych, usług, analiza otoczenia marketingowego przedsiębiorstwa (bliższe, dalsze - globalne, niezależne, zależne, stałe, zmienne - burzliwe), badania marketingowe, badanie cen, dystrybucji, promocji, rezultatów działania firmy, ciągłe, okresowe, ad hoc, ilosciowe, jakościowe, dane pierwotne, wtórne, etapy badań marketingowych, badania ankietowe, zasady ustalania próby badawczej, sposoby doboru próby, dobór losowy i nielosowy, schemat marketingowego systemu informacyjnego, informacja marketingowa, badania rozpoznawcze, opisowe, przyczynowe, danych, segmentacja rynku i jej cele, rynek docelowy, nisza rynkowa, strategie marketingu wobec segmentacji rynku (masowy, selektywny, niche marketing), promocja i jej funkcje, promotion mix, reklama, sprzedaż osobista, strategia push i pull, adresaci, środki i rodzaje (podział) reklamy, reklama telewizyjna, radiowa, prasowa, kinowa, pocztowa, plakaty reklamowe, zalety i wady środków reklamy, model DAGMAR (Determining Advertising Goals, Measuring Advertising Effectiveness) i jego etapy, model AIDA (Attention - uwaga, Interest - zainteresowanie, Desire - pragnienie, Action - działanie), promocja sprzedaży (sales promotion), konsumencka, handlowa, public relations i jego funkcje, sponsoring, publicity, sprzedaż osobista - jej techniki i funkcje, opakowania i jego funkcje, promocja dodatkowa, marka, strategia kształtowania pola rynkowej aktywności, macierz Ansoffa, opcje strategiczne związane z kształtowaniem pola rynkowej aktywności przedsiębiorstwa, penetracja rynku, rozwój rynku i produktu, dywersyfikacja pozioma i pionowa oraz równoległa, wejścia na rynek, preferencji jakościowych, cena - ilość, marketingu masowego, zróżnicowanego, strategie przestrzennej ekspansji rynku, strategia koncentryczna, selektywna, wyspowa, operacyjny plan marketingowy - jego funkcje i zadania, orientacje marketingu, struktura zorientowana funkcjonalnie, według produktów, według rynków, kontrola i jej fazy. (22 strony)

Podobne opracowania: #wykłady z marketingu #podstawy marketingu #marketing mix #AIDA #DAGMAR


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Wykłady z marketingu - opracowanie należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Wykłady z marketingu pobrały na dysk również:
Test z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 12)
Test z marketingu (Liczba stron: 6)
Podstawy marketingu (Liczba stron: 22)
Marketing i jego elementy (Liczba stron: 14)
Test z marketingu (Liczba stron: 8)
Wykłady z marketingu międzynarodowego (Liczba stron: 29)


Krótko, ale na temat:
Formy szkolenia dla kierowników i pracowników - To: 1. Trening poprzez pracę: zleca się wykonanie pracownikowi trudnych i odpowiedzialnych zadań. Uczenie się działania grupowego i grupowego rozwiązywania problemów; oparta na wymianie osób 2. Gry kierownicze: uczą podejmowania racjonalnych decyzji w sytuacjach zbliżonych do tych, w których funkcjonuje przedsiębiorstwo 3. Konferencje:...
Marketing w handlu i usługach - Pierwszy rodzaj marketingu jest powiązany z działalnością przedsiębiorstw handlowych, czyli takich, które trudnią się ściśle rozumianą sprzedażą produktów fizycznych. Analitycznie, marketing w usługach wiąże się z firmami usługowymi, których działalność ogranicza się do udzielania klientom określonych usług. W przypadku marketingu...
Promocja w marketingu - Promocja jest elementem komunikacji marketingowej. Instrumentami promocji w marketingu mix dla koncepcji 4P są: promocja sprzedaży, reklama, personel odpowiedzialny za sprzedaż, marketing bezpośredni, public relations.
Proces zarządzania marketingowego - 1. Identyfikacja misji przedsiębiorstwa. 2. Analiza marketingowej sytuacji przedsiębiorstwa: - pozycja rynkowa; - silne i słabe strony; - szanse i zagrożenia. 3. Planowanie marketingu: - cele kierunkowe; - ogólne cele; - strategia marketingowa; - plany operacyjne dla produktów, segmentów rynku i przedsięwzięć rozwojowych. 4. Organizacja marketingu: - struktury organizacyjne; - instrukcje i...
Definicja marketingu według Amerykańskiego Stowarzyszenia Marketingu - Zakłada, że marketing to proces planowania i realizacji koncepcji, ceny, promocji i dystrybucji dóbr, usług i idei w celu doprowadzenia do wymiany, która daje satysfakcję jednostce i realizuje cele organizacji.


Nowe artykuły: Artykuł 18 nagrodzony | Artykuł 65 przeczytany 688 razy | żyrandole kryształowe