Zarządzanie marką - prezentacja
Prezentacja Power Point, na której slajdach poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marki, jej istota, tożsamość i funkcje, elementy składowe tożsamości marki według J. N. Kapferera, sześciokąt tożsamości, kryteria określające siłę oraz korzyści z posiadania silnej marki, nazwa i symbol marki, kategorie nazw, pozycjonowanie marki, udział w rynku wg J. Parfitta i B. Collinsa, wskaźnik penetracji, indeks intensywności zakupów, metody wyceny wartości, wycena na podstawie korzyści ekonomicznych, siła marki. (19 slajdów)

Podobne opracowania: #marka #prezentacje z marketingu
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu |
1-30 |
50 |
250 |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew |
Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod |
1-24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać | 1-30 |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | 1-12 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 1-12 miesięcy |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać | 50 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać | 250 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Zarządzanie marką - prezentacja należy do kategorii: Pomoce dla studentów » Marketing
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Zarządzanie marką pobrały na dysk również:
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM (Liczba stron: 5)
Podstawy logistyki (Liczba stron: 22)
Controlling bankowy (Liczba stron: 11)
Zarządzanie przez cele - referat (Liczba stron: 22)
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM w przedsiębiorstwie (Liczba stron: 8)
Istota zarządzania projektami (Liczba stron: 4)
Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Zarządzanie marką - Wycena i ocena marki dają informacje na temat wpływu marki na wartość i pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa. Dla uzyskania najlepszych rezultatów konieczne jest konsekwentne zarządzanie marką...
5 definicji zarządzania wg Petera Druckera - Peter Drucker to autor pięciu definicji zarządzania, które brzmią następująco:
1) Zarządzanie we współczesnym wydaniu polega na osiąganiu osiąganiu wspólnych, prostych, jasnych celów i poszukiwaniu misji...
Branding - Branding (markowanie; ang. brand - marka) to nadawanie, kształtowanie (kreowanie, budowanie) i wykorzystywanie marek w całokształcie przedsięwzięć i procesów marketingowych.
Marka jest najważniejszym (centralnym) instrumentem...
Struktura zarządzania przedsiębiorstwem - Wyróżniamy trzy zasadnicze wymiary zarządzania:
1. według przedmiotu zarządzania: dziedziny zarządzania: zarządzanie zaopatrzeniem, produkcją, marketingiem, działalności B+R, finansami, z personelem
2. według funkcji zarządzania: fazy procesu zarządzania:...
Zarządzanie przez cele - istota - Określenie zarządzanie przez cele zostało spopularyzowane jako jeden ze sposobów planowania przez Petera Druckera w 1954r. w jego książce 'The Practice of Management' (Praktyka zarządzania)....
|