Top strony
Wyszukiwarka serwisu
wykłady z zarządzania | cykl życia produktu | teoria zachowań producenta | majątek przedsiębiorstwa | komunikacja społeczna | bankowość elektroniczna | plan strategiczny | proces rekturacyjny | podstawy rachunkowości | ROA | prywatyzacja kapitałowa | restrukturyzacja przedsiębiorstw |

Zarządzanie marką - prezentacja

Prezentacja Power Point, na której slajdach poruszono takie zagadnienia jak m.in.: definicja marki, jej istota, tożsamość i funkcje, elementy składowe tożsamości marki według J. N. Kapferera, sześciokąt tożsamości, kryteria określające siłę oraz korzyści z posiadania silnej marki, nazwa i symbol marki, kategorie nazw, pozycjonowanie marki, udział w rynku wg J. Parfitta i B. Collinsa, wskaźnik penetracji, indeks intensywności zakupów, metody wyceny wartości, wycena na podstawie korzyści ekonomicznych, siła marki. (19 slajdów)




Podobne opracowania: #marka #prezentacje z marketingu


Twój kod dostępu:
Twój adres e-mail:*
Akceptuję regulamin strony

Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)


W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.

  Wymiana Dostęp 7 dni Dostęp 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu 1-30 50 250
Jak zamówić → E-mail (wymiana) Szybki przelew Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kod 1-24 godzin W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod 7 dni 7 dni 6 miesięcy
Koszt 0 zł
(Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Wymiana

Ilość plików które można pobrać1-30
Jak zamówić →E-mail (wymiana)
Jak długo poczekasz na kod1-12 godzin
Jak długo ważny jest kod1-12 miesięcy
Koszt0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu).

Dostęp na 7 dni

Ilość plików które można pobrać50
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod7 dni
Koszt

Dostęp na 6 miesięcy

Ilość plików które można pobrać250
Jak zamówić →Szybki przelew
Jak długo poczekasz na kodW przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut.
Jak długo ważny jest kod6 miesiecy
Koszt

Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.

Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.

Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy


Plik pt. Zarządzanie marką - prezentacja należy do kategorii:
Pomoce dla studentów » Marketing

Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.

Osoby, które ściągnęły plik Zarządzanie marką pobrały na dysk również:
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM (Liczba stron: 5)
Podstawy logistyki (Liczba stron: 22)
Controlling bankowy (Liczba stron: 11)
Zarządzanie przez cele - referat (Liczba stron: 22)
Kompleksowe zarządzanie jakością TQM w przedsiębiorstwie (Liczba stron: 8)
Istota zarządzania projektami (Liczba stron: 4)



Krótko, ale na temat - czyli tematy z naszego Kompendium Ekonomii i Biznesu:
Zarządzanie marką - Wycena i ocena marki dają informacje na temat wpływu marki na wartość i pozycję konkurencyjną przedsiębiorstwa. Dla uzyskania najlepszych rezultatów konieczne jest konsekwentne zarządzanie marką...
5 definicji zarządzania wg Petera Druckera - Peter Drucker to autor pięciu definicji zarządzania, które brzmią następująco: 1) Zarządzanie we współczesnym wydaniu polega na osiąganiu osiąganiu wspólnych, prostych, jasnych celów i poszukiwaniu misji...
Branding - Branding (markowanie; ang. brand - marka) to nadawanie, kształtowanie (kreowanie, budowanie) i wykorzystywanie marek w całokształcie przedsięwzięć i procesów marketingowych. Marka jest najważniejszym (centralnym) instrumentem...
Struktura zarządzania przedsiębiorstwem - Wyróżniamy trzy zasadnicze wymiary zarządzania: 1. według przedmiotu zarządzania: dziedziny zarządzania: zarządzanie zaopatrzeniem, produkcją, marketingiem, działalności B+R, finansami, z personelem 2. według funkcji zarządzania: fazy procesu zarządzania:...
Zarządzanie przez cele - istota - Określenie zarządzanie przez cele zostało spopularyzowane jako jeden ze sposobów planowania przez Petera Druckera w 1954r. w jego książce 'The Practice of Management' (Praktyka zarządzania)....