Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstwa
Skład pracy: podstawowe informacje oraz metodologia nauki zarządzania, metody zarządzania płynnością finansową przedsiębiorstwa, poziom kapitału obrotowego i jego pomiar, kapitał obrotowy netto i brutto, zerowy i ujemny KO, poziom KO w relacji do obrotu, poziom KO do średniomiesięcznych obrotów, KO w dniach, cykl zapasów w dniach obrotu, indeksowania należności, zobowiązań krótkoterminowych, cykl konwersji gotówki, strategie w zakresie aktywów bieżących i zarządzania zobowiązaniami bieżącymi oraz w zakresie finansowania majątku obrotowego, istota i zakres analizy finansowej i jej rola w podejmowaniu decyzji ekonomicznych, kryteria oceny sytuacji finansowej firmy, kierunki wykorzystania AF, AF w ocenie płynności finansowej przedsiębiorstwa, statyczne metody pomiaru płynności finansowej przedsiębiorstwa, wskaźnik bieżącej płynności finansowej, płynności przyśpieszonej, środków pieniężnych, zobowiązań natychmiast wymagalnych (treasury ratio), dynamiczne metody pomiaru płynności finansowej przedsiębiorstwa, wskaźnik wydajności gotówkowej sprzedaży, zysku, majątku, majątku obrotowego, wsk. wystarczalności gotówki operacyjnej na spłatę długów ogółem i długów długoterminowych, ogólnej wystarczalności gotówki, spłaty zobowiązań długoterminowych, wypłaty dywidendy, reinwestycji gotówki operacyjnej, wsk. wystarczalności gotówki na zakup środków trwałych, wystarczalność cash flow, wskaźnik płynności Lambda i inne wskaźniki płynności. (30 stron)
W pracy zawarte są ✅przypisy.
Podobne opracowania: #zarządzanie płynnością #płynność finansowa #analiza finansowa
Zobacz jak aktywować dostęp do plików... (kliknij)
W ciągu kilku minut aktywujesz swój pełny dostęp do wszystkich plików z opracowaniami (referaty, wykłady, ściągi, prezentacje, biznes plany, analizy...), które dostępne są na stronie, a także do tych, które pojawią się w przyszłości. Swój kod możesz zdobyć w zamian za przesłanie własnych opracowań/referatów z ekonomii, możesz go też zamówić przelewem.
|
Wymiana |
Dostęp 7 dni |
Dostęp 6 miesięcy |
Ilość plików które można pobrać ze strony po wpisaniu kodu |
1-30 |
50 |
250 |
Jak zamówić → |
E-mail (wymiana) |
Szybki przelew |
Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod |
1-24 godzin |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod |
7 dni |
7 dni |
6 miesięcy |
Koszt |
0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
|
|
Wymiana
Ilość plików które można pobrać | 1-30 |
Jak zamówić → | E-mail (wymiana) |
Jak długo poczekasz na kod | 1-12 godzin |
Jak długo ważny jest kod | 1-12 miesięcy |
Koszt | 0 zł (Wysyłasz do nas swoje własne opracowania w zamian za kod dostępu). |
Dostęp na 7 dni
Ilość plików które można pobrać | 50 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 7 dni |
Koszt | |
Dostęp na 6 miesięcy
Ilość plików które można pobrać | 250 |
Jak zamówić → | Szybki przelew |
Jak długo poczekasz na kod | W przypadku szybkiego przelewu online oraz BLIK najczęściej jest to kilka minut. |
Jak długo ważny jest kod | 6 miesiecy |
Koszt | |
Kod daje dostęp do dowolnie wybranych przez Ciebie plików z działu Pomoce dla studentów - ze wszystkich dostępnych kategorii, których spis widać w menu po lewej stronie.
Nie musisz ściągać wszystkich plików tego samego dnia. Kod jest ważny od 7 dni do 6 miesięcy. Daje Ci on również dostęp do prac, które w przyszłości pojawią się na stronie.
Więcej informacji o ściąganiu plików znajdziesz w Pomocy
Plik pt. Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstwa należy do kategorii: Pomoce dla studentów » Finanse przedsiębiorstwa
Przejrzyj też pozostałe prace z tego działu tematycznego. Z pewnością znajdziesz tam więcej interesujących prac.
Osoby, które ściągnęły plik Zarządzanie płynnością finansową przedsiębiorstwa pobrały na dysk również:
Majątek obrotowy w przedsiębiorstwie (Liczba stron: 12)
Ocena zdolności kredytowej przedsiębiorstwa (Liczba stron: 20)
Analiza finansowa spółki branży edukacyjnej (Liczba stron: 18)
Idea przedsiębiorczości - referat (Liczba stron: 7)
Strategie zarządzania kapitałem obrotowym - praca (Liczba stron: 6)
Zarządzanie wartością przedsiębiorstwa (Liczba stron: 20)
Krótko, ale na temat:
Orientacja sprzedażowa - Jest to orientacja występująca w okresie przejściowym, czyli orientacja przejściowa. istnieje zazwyczaj w okresie transformacji ustrojowej, czyli w okresie przebudowy gospodarki centralnie planowanej na gospodarkę rynkową.
Właściciele przedsiębiorstw o orientacji sprzedażowej wychodzą z mniej więcej z następującego założenia: 'Oto...
Zarządzanie wg Druckera - Zarządzanie to przekształcanie zasobów firmy w produktywne przedsiębiorstwo tzn. takie którego efekty działania są większe od prostej sumy zasobów tego przedsiębiorstwa.
2+2=5 - efekt synergiczny lub e. organizacyjny
Zasobami przedsiębiorstwa są zasoby:
Zasoby finansowe - gotówka, papiery wartościowe
Zasoby rzeczowe - budynki, maszyny,...
Przyczyny wzrostu znaczenia zarządzania zasobami ludzkimi - To:
- w nowoczesnym przedsiębiorstwie koszty pracy są wysokie, stanowiące znaczny udział w łącznych kosztach działalności
- zarządzanie zasobami pracy ma wpływ na produktywność, co oddziałuje na konkurencyjność przedsiębiorstwa
- ludzie (zasoby pracy) zatrudnieni w przedsiębiorstwie generują innowacje, które mają podstawowe znaczenie dla...
Majątek obrotowy - Aktywa zaliczane do majątku obrotowego charakteryzują się okresem użycia do 1 roku, większą płynnością oraz szybszą rotacją niż składniki majątku trwałego.
a) zapasy,
b) należności – wykazuje się kwoty należne danemu podmiotowi gospodarczemu z różnych tytułów o terminie wymagalności krótszym niż 1...
Zarządzanie marketingowe na poziomie centrali - To:
- określenie misji przedsiębiorstwa
- identyfikacja SJB
- analiza marketingowej sytuacji przedsiębiorstwa
- formułowanie strategii rozwoju przedsiębiorstwa
- organizacja zarządzania marketingiem
- strategiczna kontrola marketingu
|