Efektywność
-
Kultura organizacji w USA - Skład opracowania: definiowanie kultury organizacji, funkcje organizacji - funkcja kierownicza (aspekt władzy, myślenie elitarne, wynagradzanie, koncentracja, efektywność, ekonomia), społeczna (sprawiedliwość,...
Liczba stron: 8
-
Szkolenia pracowników - referat - Skład pracy: determinanty skutecznej edukacji pracowników, etapy planowania proces edukacji pracowniczej, cechy efektywnego kształcenia, identyfikacja potrzeb szkoleniowych, rodzaje i...
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Rachunek inwestycyjny - Skład opracowania: klasyfikacja inwestycji, kryterium rachunku opłacalności, inwestycyjne przepływy pieniężne, NCF (Net Cash Flow), proste metody oceny finansowej, okres zwrotu...
Liczba stron: 9
-
Eurosystem logistyczny - Skład opracowania: istota, geneza i cel eurosystemu logistycznego, funkcja operacyjna, finansowa i marketingowa w eurologistyce, formy organizacyjne i problemy eurologistyki,...
Liczba stron: 31
-
Istota segmentacji rynku - referat - Skład pracy: koncepcja działania nie zróżnicowanego (marketing masowy), koncepcji działania zróżnicowanego(marketing różnicowania produktu) i działania skoncentrowanego (marketing docelowy), pozycjonowanie produktu...
Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia
-
Metody oceny projektów inwestycyjnych - Skład pracy: istota i cele zarządzania finansami przedsiębiorstwa, decyzje inwestycyjne, struktura aktywów, strumienie pieniężne, decyzje finansowe, pojęcie inwestycji i ich...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Inwestycje - wzory i przykładowe zdania z rozwiązaniami - Jest to zbiór wzorów i przykładowych zadań, wraz z gotowymi rozwiązaniami, a w nich m.in.: wartość pieniądza w czasie, wartość...
Liczba stron: 24
-
Funkcjonowanie przedsiębiorstw w sieciach - prezentacja - Prezentacja przygotowana w programie Power Point. Jej skład to takie zagadnienia jak m.in.: problematyka więzi międzyorganizacyjnych, luka poznawcza, podejście sektorowe,...
Liczba stron: 48 - ✅Bibliografia
-
Marketing międzynarodowy - praca - Skład pracy: definicja marketingu globalnego, globalizacja, otoczenie i funkcje marketingu międzynarodowego, strategie, definicja strategii działalności gospodarczej, określenie misji przedsiębiorstwa, podział...
Liczba stron: 29 - ✅Bibliografia
|