Podstawy zarządzania
Wykłady, ściągi, referaty, testy na egzamin, opracowania, prezentacje z podstaw zarządzania...
Sprawdź też:
Zarządzanie strategiczne |
Zarządzanie zasobami ludzkimi
-
Podstawy zarządzania - ściąga - Opracowanie w formie ściągi z podstawowych zagadnień dotyczących zarządzania. Łącznie omówiono ponad 40 różnych zagadnień, m.in. takie pojęcia jak: pojęcie...
Liczba stron: 2
-
Wykłady z zarządzania i organizacji - Wykłady omawiają teoretyczne podstawy zarządzania i organizacji. Wśród poruszonych zagadnień znajdziemy m.in. takie tematy jak: organizowanie, organizacja - jej cechy...
Liczba stron: 31
-
Burza mózgów - Skład opracowania: definicja burzy mózgów (ang. brainstorming lub brainstorm session), fazy przebiegu burzy mózgów, rodzaje zespołów zadaniowych, techniki - Philips...
Liczba stron: 8
-
Charakterystyka zarządzania przez wyjątki - referat - Referat napisany jest na przykładzie istniejącego przedsiębiorstwa. Skład pracy to: charakterystyka teoretyczna metody zarządzania przez wyjątki (ZPW) - istota metody...
Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Człowiek przedsiębiorczy - Skład pracy: definicja potrzeby, schemat zachowania człowieka w ujęciu modelowym, podstawa procesu motywacyjnego (schemat), wartość potrzeb a motywacja, teoria potrzeb...
Liczba stron: 11 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Etyka biznesu - referat - Skład pracy: pochodzenie, historia i znaczenie terminu 'etyka', metody działania w przedmiocie etyki biznesu, działania moralne, Immanuel Kant o etyce,...
Liczba stron: 8 - ✅Bibliografia
-
Etyka prawnicza - referat - Skład pracy: definicja etyki i rys historyczny (od Sokratesa po współczesność), etyka zawodowa, fundamentalne zasady zawodowej etyki prawniczej, zasada kompetencji,...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia
-
Etyka w biznesie - opracowanie - Na opracowanie składają się podstawowe wiadomości dotyczące etyki w biznesie: kodeks etyki zawodowej, kodeks etyczny firmy, obowiązki pracowników, ubieganie się...
Liczba stron: 10
-
Etyka w biznesie - referat - Zawartość pracy: historia etyki i jej źródła w biznesie, problemy etyczne w dzisiejszej gospodarce, etyka marketingu, etyczny negocjator, doradca organizacyjny,...
Liczba stron: 16 - ✅Bibliografia
-
Etyka w relacji z konkurencją - Skład pracy: definicja konkurencji gospodarczej, jej wady i zalety oraz podział, przykłady odstępstw od reguł uczciwej konkurencji, reguły konkurencji pozytywnej...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Funkcje zarządzania - referat - Skład referatu: pojęcie zarządzania (kilka wybranych definicji, w tym zarządzanie w ujęciu instytucjonalnym i funkcjonalnym), podstawowe funkcje zarządzania wg H....
Liczba stron: 14 - ✅Bibliografia
-
Funkcjonowanie przedsiębiorstwa sprywatyzowanego - Skład pracy: istota i cel prywatyzacji, metody (rodzaje) prywatyzacji, prywatyzacja kapitałowa, likwidacyjna, informacje dotyczące przedsiębiorstwa na przykładnie którego napisana została...
Liczba stron: 41 - ✅Bibliografia
-
Globalizacja i wirtualne przedsiębiorstwo - prezentcja - Prezentacja przygotowana w programie Power Point na przedmiot Zarządzanie przedsiębiorstwem. W skład prezentacji wchodzą m.in. takie elementy jak: definicja globalizacji...
Liczba stron: 32 - ✅Bibliografia
-
Globalizacja przedsiębiorstw - referat - Skład pracy: przejaw i przyczyna globalizacji, wpływ organizacji międzynarodowych na procesy globalizacyjne, wpływ globalizacji na działalność przedsiębiorstw, procesy społeczno -...
Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia
-
Idea przedsiębiorczości - referat - Skład pracy: definicja przedsiębiorstwa i przedsiębiorcy, jego cechy i funkcje związane z własnością i gospodarowaniem kapitałem, cechy przedsiębiorcy osiągającego sukces,...
Liczba stron: 7 - ✅Bibliografia
-
Istota zarządzania projektami - Skład pracy: geneza pojęcia projektu i projektu organizacyjnego, rodzaje projektów (projekty inwestycyjne, organizacyjne, rozwojowe, biznesowe), zarządzanie projektami, cztery podstawowe składowe...
Liczba stron: 4 - ✅Przypisy
-
Kapitał intelektualny w przedsiębiorstwie - Skład opracowania: istota kapitału intelektualnego i jego składowe (kapitał ludzki, strukturalny, relacyjny), podział na kategorie (aktywa rynkowe, odnoszące się...
Liczba stron: 5
-
Kierowanie konfliktem w organizacji - referat - Skład pracy: definicja konfliktu, bezpośrednie przyczyny ich powstawania w przedsiębiorstwie, poziomy (intraindywidualny poziom konfliktu, interpersonalny, międzygrupowy i międzyorganizacyjny) i ich...
Liczba stron: 8 - ✅Bibliografia
-
Kompetencje menedżerskie - Skład opracowania: w tym krótkim opracowaniu omówione zostały kompetencje menedżera, a wśród nich: kompetencje osobiste tzw. interpersonalne (samoświadomość, kierowanie stresem...
Liczba stron: 3
-
Komunikacja interpersonalna - praca licencjacka - W pracy poruszono takie zagadnienia jak m.in.: aspekty komunikacji - w tym definicja komunikowania, komunikacji, nadawcy, kanału komunikacyjnego, kodowania i...
Liczba stron: 58 - ✅Bibliografia ✅Przypisy 💎Premium
-
Komunikacja w przedsiębiorstwie - Skład pracy: definicja komunikacji, pojęcie komunikowania się, proces komunikowania się -charakterystyka procesu, model procesu komunikacji (omówienie i schemat graficzny); wyjaśnienie...
Liczba stron: 12 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Konflikt w organizacji - referat - Skład pracy: istota, rodzaje i definicja konfliktu (wg D. Tjoswolda, J. Stonera i Ch. Wankela), gry ściśle i częściowo konfliktowe,...
Liczba stron: 9 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Kultura organizacji - referat - Skład pracy: definicja kultury organizacji, czynniki wpływające na kulturę organizacji, jej składniki wg Edgara Scheina (artefakty, normy i wartości, założenia),...
Liczba stron: 17 - ✅Bibliografia
-
Kultura organizacji w USA - Skład opracowania: definiowanie kultury organizacji, funkcje organizacji - funkcja kierownicza (aspekt władzy, myślenie elitarne, wynagradzanie, koncentracja, efektywność, ekonomia), społeczna (sprawiedliwość,...
Liczba stron: 8
-
Kultura organizacyjna - referat - Skład pracy: geneza kultury organizacji, przejawy kultury organizacji (symbole, sposoby komunikowania, rytuały, mity, tabu), składniki KO (założenia, wartości, normy), artefakty,...
Liczba stron: 13 - ✅Bibliografia
-
Lean management - referat - Skład referatu to: istota i geneza koncepcji lean management (LM), dywestycje i cele działań dywestycyjnych, charakterystyka LM, cechy charakterystyczne koncepcji,...
Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia
-
Makrootoczenie przedsiębiorstwa (organizacji) i jego elementy - Skład opracowania: charakterystyka makrootoczenia firmy oraz omówienie jego elementów takich jak: otoczenie demograficzne, technologiczne, ekonomiczne i prawno-polityczne. (5 stron)
Liczba stron: 20 - ✅Przypisy
-
Menedżer XXI wieku - Praca porusza następujące zagadnienia: ewolucja roli menedżera i wymaganych kwalifikacji (przywódca, menedżer specjalista, menedżer generalista), zarządzanie a przewodzenie - definicja...
Liczba stron: 18 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Model 7S - opracowanie - Czym tak właściwie jest model 7S? Opracowanie stara się przyjrzeć temu tematowi, a elementy, które porusza to m.in.: powód stworzenia...
Liczba stron: 9
-
Negocjacje - opracowanie - Skład opracowania: planowanie, cele, analiza proporcji, wstępna forma współpracy, sugestie dotyczące stadium planowania, zespół negocjacyjny (skład, przywódca, członkowie zespołu), przygotowanie...
Liczba stron: 24
|