Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
badania marketingowe | historia myśli ekonomicznej | więzi w organizacji | determinanty dochodu narodowego | komunikacja werbalna | zachowania konsumenta | CEFTA | prace licencjackie z marketingu |

Leksykon biznesu i ekonomii (strona: 1)

Historia marki Pall Mall - Pall Mall, marka papierosów stworzona w 1899 roku przez brytyjską firmę Butler & Butler, początkowo...)
15 znanych marek w popkulturze - Oto 15 znanych marek, które zdobyły miejsce w popkulturze dzięki unikalnym kampaniom, charakterystycznym produktom lub...)
Historia marki Camel - Camel to marka papierosów, która od ponad stu lat stanowi jeden z symboli rynku tytoniowego....)
Historia marki Marlboro - Marlboro to jedna z najpopularniejszych marek papierosów na świecie, znana z silnej identyfikacji wizualnej i...)
Zarządzanie czasem - Zarządzanie czasem to proces planowania i wykonywania zadań w sposób, który maksymalizuje efektywność i produktywność....)
Ujęcia negocjacji - Czym są negocjacje? Negocjacje to dwustronna, sprawna wymiana informacji, mająca na celu osiągnięcie...)
Tradycyjny proces negocjacji czyli co to jest kompromis - Tradycyjne negocjowanie jest jednowymiarowe. Partnerzy "okopują się" na swoich pozycjach, dbając przy tym tylko i...)
Umiejętności sztuki negocjowania - Do pożądanych umiejętności sztuki negocjowania zaliczyć można m.in.: - umiejętności identyfikowania taktyki partnera...)
Jakie są sposoby na redukcję stresu? - Redukcja stresu to proces, który wymaga zastosowania różnych strategii. Regularne ćwiczenia, techniki relaksacyjne, dobre zarządzanie...)
Jakie są zalety i wady pracy zdalnej? - Praca zdalna zyskuje na popularności, a wiele osób ma okazję przekonać się o jej zaletach...)
Jakie są skuteczne metody nauki matematyki? - Matematyka jest przedmiotem, który może sprawiać trudności wielu uczniom. Jednak istnieje wiele skutecznych metod, które...)
Na czym polega metoda poprawy efektywności SMART? - Metoda SMART to skuteczne narzędzie do ustalania celów, które może pomóc w zwiększeniu efektywności w...)
Na czym polega technika Pomodoro na poprawę efektywności pracy? - Technika Pomodoro to skuteczna metoda zarządzania czasem, stworzona przez Francesco Cirillo w latach 80. XX...)
Jak można poprawić swoją produktywność? - Poprawa produktywności to klucz do osiągnięcia sukcesu zarówno w życiu zawodowym, jak i osobistym. W...)
Hasła reklamowe - definicja, rodzaje, cele i przykłady słynnych sloganów - Hasła reklamowe, znane także jako slogany, to krótkie, zapadające w pamięć frazy używane w marketingu...)
Czy warto konsolidować swoje kredyty - idea, zalety i wady konsolidacji - Czy zastanawiałeś się kiedyś nad tym czy konsolidacja kredytów to dobry pomysł? To jak połączenie...)
Reklama prasowa - definicja, zalety i wady - Reklama prasowa jest najpowszechniejszą, najszybszą i najtańszą publikacją służącą reklamie. Rodzaj, kształt, wielkość ogłoszenia i...)
Reklama radiowa - definicja, formy, zalety i wady - Radio jest najszybszym ze współczesnych środków masowego przekazu i ma największy zasięg. Informacje w radiu...)
Reklama telewizyjna - definicja, zalety i wady - Reklama telewizyjna jak żadna inna dociera do użytkownika szczególnie sugestywnie i intensywnie. Telewizja ma najlepsze...)
Metoda zdyskontowanych przepływów pieniężnych (DCF) - Metoda zdyskontowanych przepływów pieniężnych (Discounted Cash Flow, DCF) jest jedną z najpopularniejszych technik wyceny, stosowaną...)
Jak ocenić wartość firmy przed inwestycją? - Ocena wartości firmy przed inwestycją jest kluczowym krokiem, który może zadecydować o sukcesie lub porażce...)
Jakie są ryzyka związane z inwestowaniem na giełdzie? - Inwestowanie na giełdzie może być atrakcyjną opcją dla osób szukających możliwości pomnożenia swojego kapitału. Jednak,...)
Zalety i wady fuzji i przejęć - Definicja fuzji i przejęć Fuzje i przejęcia to procesy, w ramach których dwie...)
Charity washing w public relations - czym jest i dlaczego budzi kontrowersje? - W dzisiejszym świecie, gdzie konsumenci i społeczeństwo coraz częściej oczekują od firm nie tylko oferowania...)
Modele AIDA, AIDCAS i DIPADA - Modele marketingowe takie jak AIDA, AIDCAS i DIPADA pomagają zrozumieć, jak przyciągnąć uwagę klienta i...)
Konkurencyjność polskich firm transportowych - Po wejściu Polski do UE wzrośnie konkurencja w ramach sektora transportowego. Na polskim rynku zaczną...)
Promocja usług transportowych - Sprawna sprzedaż usług transportowych wymaga uruchomienia instrumentów i podjęcia czynności ją aktywizujących oraz zintegrowania z...)
Marketing w transporcie - Marketing jako zintegrowany zbiór instrumentów i działań związanych z badaniem i kształtowaniem rynku, służy osiąganiu...)
Strategie firm transportowych - Strategie stosowane prze firmy zależą od charakteru sektora i od występującego w nim poziomu konkurencji....)
Reklama wywierająca wpływ na odbiorcę - Sposoby wpływania reklamodawców na myślenie i zachowania klientów opierają się w dużej mierze na psychologii....)

Strona 1 z 134
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii