Top strony
Wyszukiwarka serwisu
podstawy rachunkowości | marketing usług medycznych | teoria XY | analiza grup strategicznych | macież GE | psychologia w reklamie | John Maynard Keynes | obliczanie zdolności kredytowej | rodzaje strategii | marketing w handlu | analiza FMEA | dobra substytucyjne |

Leksykon biznesu i ekonomii (strona: 1)

Strategie konkurencji wg. Portera - Porter uważa, że mówienie o przewadze komparatywnej w obecnych warunkach nie odzwierciedla istoty konkurencyjności. Natomiast...)
Ofensywne strategie marketingowe wg. P. F. Druckera - Zdaniem Druckera "każda strategia nacechowana jest odmiennym ładunkiem podejmowanego przez firmę ryzyka i charakteru otoczenia"....)
Strategie zajmowania określonej pozycji na rynku według Kotlera - Wyróżniamy tutaj następujące typy strategii: Strategia lidera rynku - wynika...)
Marketingowa strategia pull i push - Strategia zbytu produkowanych wyrobów jest ważnym elementem całościowej strategii przedsiębiorstwa i może występować jako: ...)
Główne strategie marketingowe typu jakość - cena - Według kryterium jakość/cena można wyróżnić następujące strategie marketingowe: Strategia okazji...)
Strategie marketingowe wg zachowań i preferencji nabywców - Strategia masowego produktu (commodity) - prowadzi do osiągnięcia wyznaczonych przez przedsiębiorstwo celów strategicznych wykorzystując nie...)
Rodzaje strategii marketingowych produkt - rynek wg Ansoffa - Najbardziej ze znanych koncepcji strategicznych, które odnoszą się i do sposobu konkurowania na rynku, i...)
Klasyfikacja strategii w zarządzaniu - W teorii zarządzania bardzo często możemy spotkać się z różnym podziałem klasyfikacji strategii. Jednak jednym...)
Honda - historia firmy, wynalazki, sukcesy i porażki rynkowe - Historia firmy Honda Firma Honda jest jednym z najbardziej znanych producentów samochodów, motocykli...)
Kwalifikacja w zawodzie - co to tak właściwie jest? - Kwalifikacja w zawodzie to kluczowy element określający poziom umiejętności i wiedzy niezbędny do wykonywania określonej...)
Na czym polega marketing w mediach społecznościowych? - Marketing w mediach społecznościowych to strategia promocyjna wykorzystująca platformy online do dotarcia do klientów. Najpopularniejsze...)
Psychologia - definicja i obszary zainteresowań - Psychologia to fascynująca dziedzina nauki, która zajmuje się ludzkim umysłem, zachowaniami oraz emocjami. Definicja psychologii...)
Windykacja należności - Windykacja to proces niezbędny dla firm i instytucji zajmujących się odzyskiwaniem zaległych płatności. Jest to...)
Toyota - historia firmy, wynalazki, sukcesy i porażki rynkowe - Zacznijmy od początku czyli od historii marki Toyota. Historia marki...)
Jakie są metody zarabiania na blogu? - Blogowanie stało się popularnym sposobem zarabiania pieniędzy w internecie dla wielu osób na całym świecie....)
Landing page - co to jest i jakie są korzyści ze stosowania? - Landing page znany również jako strona docelowa lub w bezpośrednim tłumaczeniu z języka angielskiego: wstęp,...)
Fazy formułowania strategii marketingowej - Precyzyjnie sformułowana strategia marketingowa ma bardzo duże znaczenie dla przedsiębiorstwa, ponieważ umożliwia ona efektywne reagowanie...)
4 poziomy strategii wg Thompsona i Stricklanda - strategia utożsamiana jest z procesem tworzenia strategicznego planu działania, to również określona pozycja przedsiębiorstwa w...)
Model 7S firmy McKinsey - Model 7S czasami nazywany Modelem 7S McKinseya, to model zarządzania opracowany przez Toma Petersa i...)
Marketing afiliacyjny - definicja istota działania i zalety - Marketing afiliacyjny to rodzaj marketingu internetowego, w którym przedsiębiorca (zwany wydawcą afiliacyjnym) promuje produkty lub...)
Przykłady reklam nieetycznych - Oto kilka przykładów reklam telewizyjnych, które uznano za nieetyczne: -...)
Reklama nieetyczna - Reklama nieetyczna to reklama, która narusza normy etyczne lub zasady uczciwej konkurencji w ramach działań...)
Dźwignia operacyjna oraz dźwignia finansowa i połączona - Dźwignia operacyjna Dźwignia operacyjna odzwierciedla relacje pomiędzy kosztami zmiennymi i stałymi w przedsiębiorstwie....)
Proces zakupu - 5 faz procesu zakupowego - Na proces zakupu składa się 5 faz: 1. Rozpoznanie potrzeb...)
Utarg całkowity - definicja, wzór i zadanie z rozwiązaniem - Utarg całkowity to suma wszystkich przychodów uzyskanych ze sprzedaży produktów lub usług przez przedsiębiorstwo w...)
Utarg przeciętny - definicja, wzór i zadanie z rozwiązaniem - Utarg przeciętny to pojęcie z zakresu ekonomii, które odnosi się do średniej wartości uzyskiwanej przez...)
Wpływ reklamy na zachowanie konsumentów - Ważnym pytaniem jest do czego służy tak naprawdę reklama. Trzeba pamiętać, że jak każda wypowiedź...)
Outsourcing kapitałowy (wewnętrzny) - Outsourcing kapitałowy znany również jako outsourcing wewnętrzny, odnosi się do praktyki polegającej na przekazaniu przez...)
Outsourcing kontraktowy (zewnętrzny) - Outsourcing kontraktowy, znany również jako outsourcing zewnętrzny, to praktyka polegająca na powierzeniu przez firmę części...)
Zasady i funkcje public relations - Z zestawu celów działalności w zakresie public relations można określić podstawowe funkcje tego elementu promocji...)

Strona 1 z 139
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>