Top strony
Wyszukiwarka serwisu
Mapa tagów
ocenianie pracowników | rodzaje spółek | unia europejska | plan Balcerowicza | prezentacje z bankowości | badania w psychologii | prezentacje z zarządzania jakością | zarządzanie płynnością |

Leksykon biznesu i ekonomii (strona: 1)

Czym jest Marketing Automation czyli automatyzacja zadań z zakresu marketingu - Marketing Automation czyli automatyzacja zadań marketingowych to technologia, która automatyzuje, usprawnia i mierzy zadania oraz...)
Jak skutecznie mierzyć efektywność kampanii marketingowych? - Mierzenie efektywności kampanii marketingowych jest kluczowym elementem każdej strategii marketingowej. Pozwala to na ocenę, które...)
Najczęstsze błędy popełniane podczas pisania pracy magisterskiej - Pisanie pracy magisterskiej to proces wymagający nie tylko solidnej wiedzy merytorycznej, ale także odpowiedniego podejścia...)
50 przykładowych tematów na prace magisterskie i licencjackie z zarządzania - Poniżej znajdziesz kolejną porcję przykładowych tematów prac magisterskich i licencjackich. Tym razem są to tematy...)
50 przykładów - tematy prac magisterskich i licencjackich z marketingu - Poniżej możesz przeczytać przykładowe tematy prac magisterskich i licencjackich. Równie dobrze nadają się one na...)
15 rad dla piszących pracę magisterską lub licencjacką - Skoro wiemy już od czego zacząć pisanie swojej pracy magisterskiej lub licencjackiej to spróbujmy teraz,...)
Od czego zacząć pisanie pracy magisterskiej lub licencjackiej? - Pisanie pracy magisterskiej lub licencjackiej to spore wyzwanie dla każdego studenta i wymaga ono odpowiedniego...)
Spedycja czyli kluczowy element logistyki i transportu - Spedycja będąca integralną częścią logistyki, odnosi się do organizowania i zarządzania transportem towarów. Jest to...)
Tytan jako kluczowy surowiec współczesnego przemysłu - Tytan, symbolizowany chemicznie jako Ti, jest jednym z najważniejszych metali wykorzystywanych w przemyśle. Odkryty w...)
Free Cash Flow (FCF) - definicja, wzór i przykładowe zadanie - Free Cash Flow (FCF) czyli wolne przepływy pieniężne to ważna miara finansowa, która pokazuje, ile...)
Wskaźnik Giniego i jego interpretacja - Wskaźnik Giniego jest miarą nierównomiernego rozkładu dochodu w społeczeństwie. Im wyższa wartość tego wskaźnika, tym...)
Czym jest inbound marketing? - Inbound marketing to podejście do marketingu, które koncentruje się na przyciąganiu klientów poprzez wartościowe treści...)
Czym jest content marketing? - Content marketing to strategia marketingowa polegająca na tworzeniu i dystrybucji wartościowych, istotnych i spójnych treści...)
Czym jest alternate text (ALT)? - Alternate text (skrótowo ALT) to krótki opis tekstowy, który jest przypisywany do elementów multimedialnych na...)
Kim jest Influencer? - Influencer, czyli osoba wpływowa, to jednostka lub osobistość, która posiada znaczącą liczbę obserwujących lub fanów...)
Chat GPT - czym jest AI i jak jej używać? - AI czyli Sztuczna Inteligencja to dziedzina informatyki zajmująca się tworzeniem systemów komputerowych, które są zdolne...)
Metoda ilościowa - Metoda ilościowa to podejście badawcze, które opiera się na zbieraniu, analizowaniu i interpretowaniu danych liczbowych...)
Niccolo Machiavelli - życie i twórczość - Niccolò Machiavelli - włoski myśliciel, polityk, dyplomata i pisarz, urodził się 3 maja 1469 roku...)
Strategia firmy Adidas - Adidas, jedna z najbardziej znanych i szanowanych marek sportowych na świecie, od lat kreuje trendy,...)
Obliczanie rat kredytu hipotecznego w Excelu - Obliczanie rat kredytu hipotecznego w Excelu może być wykonane przy użyciu funkcji finansowych wbudowanych w...)
Slogan racjonalny - definicja i przykłady - Slogan racjonalny to forma komunikacji marketingowej, która skupia się na prezentowaniu konkretnych faktów, cech lub...)
Co to jest jakość? - Jakość to pojęcie wszechstronne, które przewija się przez wiele dziedzin życia, od produktów i usług,...)
Marketing zróżnicowany - W dzisiejszym dynamicznym świecie, gdzie konsumenci są coraz bardziej świadomi i wymagający, stosowanie jednolitych strategii...)
PENCILS Philipa Kotlera - akronim opisujący Public Relations - PENCILS to zestaw narzędzi, które mogą być wykorzystane w strategii marketingowej. Oto rozwinięcie akronimu w...)
Marketing doświadczeń - tworzenie interakcji z marką - W dzisiejszym zatłoczonym i konkurencyjnym świecie, gdzie reklama bombarduje nas z każdej strony, tradycyjne podejścia...)
Strategie konkurencji wg. Portera - Porter uważa, że mówienie o przewadze komparatywnej w obecnych warunkach nie odzwierciedla istoty konkurencyjności. Natomiast...)
Ofensywne strategie marketingowe wg. P. F. Druckera - Zdaniem Druckera "każda strategia nacechowana jest odmiennym ładunkiem podejmowanego przez firmę ryzyka i charakteru otoczenia"....)
Strategie zajmowania określonej pozycji na rynku według Kotlera - Wyróżniamy tutaj następujące typy strategii: Strategia lidera rynku - wynika...)
Marketingowa strategia pull i push - Strategia zbytu produkowanych wyrobów jest ważnym elementem całościowej strategii przedsiębiorstwa i może występować jako: ...)
Główne strategie marketingowe typu jakość - cena - Według kryterium jakość/cena można wyróżnić następujące strategie marketingowe: Strategia okazji...)

Strona 1 z 140
<<<  -  1  2  3  4  5  6  7  8  9  10  11  -  >>>

2001-2024 © ABC Ekonomii