Korporacje transnarodowe
-
Alianse strategiczne - referat - Skład pracy: wstępne informacje o nowej orientacji przedsiębiorstw, korporacjach transnarodowych i glogalizacji, pojęcie, cele i przyczyny aliansów strategicznych przedsiębiorstw, AS...
Ilość stron A4: 14 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Globalizacja - referat - Zagadnienia jakie zostały opisane w referacie: definicja globalizacji, jej cechy (w tym: powstanie globalnego rynku finansowego, zinstytucjonalizowanie handlu międzynarodowego,...
Ilość stron A4: 23 - ✅Bibliografia ✅Przypisy
-
Fuzje i przejęcia przedsiębiorstw - korporacje transnarodowe - Skład pracy: przyczyny powstania i rozwoju korporacji transnarodowych, czynniki wpływające na decyzje o internacjonalizacji produkcji przedsiębiorstwa, najbardziej wartościowe firmy świata,...
Ilość stron A4: 25 - ✅Bibliografia
-
Łańcuch wartości - Skład pracy: metody analizy strategicznej, definicja łańcucha wartości i system jego dostarczania (+ przykłady firm, które zastosowały system dostarczania wartości),...
Ilość stron A4: 15 - ✅Bibliografia
Krótkie informacje z Kompendium
- Formy umiędzynarodowienia przedsiębiorstw - Wyróżnić możemy cztery formy umiędzynarodowienia przedsiębiorstw:
• przedsiębiorstwa międzynarodowe – mają ograniczony zasięg geograficzny (kilka krajów), w kraju macierzystym skupione są kluczowe decyzje i kluczowa działalność,... (1.4 stron A4)
- Międzynarodowy rynek kapitałowy - Obejmuje transakcje średnio- i długoterminowymi papierami wartościowymi emitowanymi przez renomowane korporacje i instytucje międzynarodowe. Dzieli się na rynek akcji i obligacji, i obejmuje rynki: pierwotny... (0.3 stron A4)
- Przykłady lobbingu w Polsce - W Polsce istnieją liczne przykłady lobbingu, które można zauważyć w różnych sferach życia publicznego i politycznego, m.in.:
Lobbing branżowy: W Polsce działają liczne organizacje... (1.1 stron A4)
- Outsourcing kapitałowy (wewnętrzny) - Outsourcing kapitałowy znany również jako outsourcing wewnętrzny, odnosi się do praktyki polegającej na przekazaniu przez firmę zarządzania kapitałem lub zasobami finansowymi związanymi z inwestycjami lub... (1.3 stron A4)
- Czynniki determinujące rozwój marketingu - To:
Rozwój marketingu jest kształtowany przez wiele czynników, a mianowicie rozwój produkcji masowej, wielkoseryjnej. Produkcja na tak wielką skalę wymaga profesjonalnych metod oddziaływania na rynek,... (1.2 stron A4)
|