Top strony
Wyszukiwarka serwisu
zarządzanie relacjami z klientami | koncepcja 4P | zarządzanie marketingowe | selekcja pracowników | selekcja | wnioskowanie statystyczne | koszty w mikroekonomii | Assessment Center | efekt Veblena | model AIDA | test Jarque-Bera | ocenianie pracowników |

CRM


  • CRM - Customer Relationship Management - Teoretyczne opracowanie omawiające Customer Relationship Management (CRM) i customer care, a w nim między innymi: definicja CRM, wymagania, historia, korzyści...
    Liczba stron: 13

  • Lojalność wobec marki - Skład opracowania: pojęcie marki, pojęcie (przywiązania) lojalności wobec marki, pozorna i prawdziwa lojalność, sytuacje wysokiego i niskiego zaangażowania, redukcja ryzyka...
    Liczba stron: 7

  • CRM - Customer Relationship Management - Skład opracowania: istota i geneza CRM, korzyści z wdrożenia systemu, funkcjonalność, rodzaje systemów CRM i ich charakterystyka (operacyjny, analityczny, kontaktowy)....
    Liczba stron: 4 - ✅Przypisy

  • CRM - referat - Skład pracy: definicja CRM (zarządzanie kontaktami z klientem/klientami), koncepcja (schemat graficzny), moduły CRM w firmie, korzyści z wdrożenia, eCRM (Electronic...
    Liczba stron: 10 - ✅Bibliografia